Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Аз имам един железен аргумент:
    Един и същи автомобил гори приблизително двойно по-малко нафта, отколкото газ. Толкова за екологията.
    Не е важно колко гори, а какво отделя за определени км. Това за екологията. Иначе нафтата е за багери.

    Коментар


    • #47
      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
      Не е важно колко гори, а какво отделя за определени км. Това за екологията. Иначе нафтата е за багери.
      Първоначално публикуван от М.В.Ломоносов
      масата на веществата, участващи в химичната реакция, е равна на масата на продуктите на химичната реакция.
      И понеже по-голямата част от масата на всички горива е въглерод - разходът на гориво е пряко свързан с емисиите на въглероден диоксид. Всички други нежелани продукти на горенето имат по-видим, но краткотраен ефект, което е и причина в последните норми за вредни вещества да имат по-малка тежест, а въглеродният диоксид - по-голяма. Емисията на въглероден диоксид не може да бъде намалена с катализатори, филтри и други подобни средства, а само чрез повишаване на ефективността на двигателя.

      Коментар


      • #48
        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
        Ела да гледаш глупости, коли (дизели) на по 1-2 години пушат малко повече от 123 и се карат до достигане на ограничението за скорост само с педала в ламарината и още малко!
        Вие там у Бълхаристан само си мислите, че сте виждали дизел.
        Да сравняваш колите и нафтата в БГ-то с тези в Европа е все едно да сравняваш Продиджи с Айрън Мейдън, братиньо. В България ви продават боза, тиня и кал, вместо дизел, колите ви ги докарват от Италистан в размазано състояние, все едно идват от Сталинград. Ела тука във Франция да видиш кво е дизел!

        Дизеловия двигател има САМО и единствено предимства пред бензиновия, недостатъци няма!
        Ако ще пушка в гърба да ми опрат бензинов клозет няма да си купя!
        Явно много ви харесва да си живеете в пещерите и все така да си останете в Късния Палеолит, незнам . Аз лично съм в 21-ви век, а вас ви чака сложен еволюционен период, мили кроманьонци!
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • #49
          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Това беше донякъде така преди 15-20 год. Сега е точно обратното, все пак това ми е работата - дизелови горивни системи. Бягай далеч от Денсо дизелова система, от части поради технологията и, но повече заради афтърмаркет политиката на фирмата. Абе, мога цял ферман да изпиша, ама не е това темата.
          Това е полезно,мерси,щото от стажа ми като автомеханик съм виждал много жилави повечето японски дизели!Една от големите ми победи над ДВГ е постижение да накарам 2.1 Инденор дизел с лукас ГНП да ръждяса целия без грам омасляване отникъде и да пали при минус15/20 без проблем ,но с бързи свещи от новия РеноТрафик с преходни резбови втулки и по вътрешно изнасяне на свещта в бренера на главата и директно от бутон за подгряване ,а не с реле време.Другите заигравки са с бензинови екзотики сред които един стар английски Морган палеше с поглед въпреки годините, откъде го бяха изкопали не знам целия мотор беше с паяжини и един Фаерлан засипан със слама и недвижещ се от 10тина години ,развъртане с газ за горене на ръка,зареждане на акумулатор,принудително захранване с бензин в карбуратора ,няколко завъртания и изрева,та това с бензина,но не отричам и добрите жилави дизели,карам Фолскваген Т4 1.9 с турбинка,забележителна работна машина,невероятно икономична!
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #50
            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            E, има разлика и в съдържанието и от там - резултатните газове/замърсители (като гледам битката не е за СО2, а за другите/по-опасни газове)... Освен това относителното тегло на газта май е около 0.55кг/л, докато на дизела е 0.70-0.80кг/л... От там и масата на 'отпадния продукт' на литър нафта и LPG са различни...
            Не съм любител на газта (и никога не съм имал автомобил на газ), но за мен тя си е по-чистото гориво...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #51
              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Емисията на въглероден диоксид не може да бъде намалена с катализатори, филтри и други подобни средства, а само чрез повишаване на ефективността на двигателя.
              Е, па той си полезен СО2-то, нали дърветата го папкат при фотосинтеза ? От дизеловите сажди се фаща рак и се мре.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #52
                От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Не съм любител на газта (и никога не съм имал автомобил на газ), но за мен тя си е по-чистото гориво...
                Тя по-голямата картина идва да каже че по един или друг начин изгаряме ВСИЧКИЯ нефт, който се добива. Така че не може да се гледа един автомобил отделно - т.е. може ама не и за целите на опазването на природата. Съотношението между нафта и бензин от нефта може да се управлява донякъде, но газ си се получава и нищо не може да се направи по въпроса, така че трябва да има и коли на газ.

                Иначе газовите коли са по-чисти само откъм сажди. Всички други неща са им приблизително като на бензина - това като са наред. Ама те обикновено не са наред, а газовите хранителни системи са на много по-начален етап на развитие спрямо бензина. На мен ми е най-лесно да наглася двигател на газ така че да не мирише, ама аз не съм производител на автомобили.

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Е, па той си полезен СО2-то, нали дърветата го папкат при фотосинтеза ?
                За съжаление не се стараят достатъчно. От времето когато за първи път прочетох състава на атмосферата (0.27% CO2) до днес (0.41%) нарастването е доста забележимо. Примерно с около 30% спрямо началната стойност. До степен да създава проблеми и на растенията (за тях това не е ограничаващ ресурс и нямат пряка полза от това че е повече).

                А саждите за съжаление вече не са привилегия само на дизелите. Системите за директно впръскване заличиха разликата. Както и за другите канцерогенни неща.

                Коментар


                • #53
                  От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Е, па той си полезен СО2-то, нали дърветата го папкат при фотосинтеза ? От дизеловите сажди се фаща рак и се мре.
                  Твърдите частици (сажди) отиват в DPF филтъра и изгарят на 99.9%. И изведнъж станА чудо - печката с по малко сажди от бензиновия смукач на гориво.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #54
                    От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    далеч от Денсо дизелова система
                    Подкрепям, и лукас, а за сименс не ми се говори. Само бош едц
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #55
                      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Твърдите частици (сажди) отиват в DPF филтъра и изгарят на 99.9%. И изведнъж станА чудо - печката с по малко сажди от бензиновия смукач на гориво.
                      В някакъв абстрактен математически модел. Няма да те питам (щото няма да ми кажеш) колко DPF-филтъра си свалил и изхвърлил на коли на клиенти, както и няма смисъл да броим (на пръсти) бензиновите коли с изправни катализатори у нас в България.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #56
                        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Моделът не е абстрактен, а съвсем конкретен, само иска читава нафта и въздържане от експерименти като отработено олио, свинска мас с пръжки и горено масло. Поради което съществуват полуофициалните инструкции за България DPF който дойде за 3-4-5 път в гаранционния срок да се елиминира - софтуерно и/или физически.

                        И после остава бедата с тези 0.1% оставащи частици - които са най-дребни и най-вредни (поне от онкологична гледна точка).

                        Все едно, в България проблемите са други. Ние всъщност все още нямаме нужната бройка автомобили на едно място, която да направи въздуха истински проблем.

                        Коментар


                        • #57
                          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Моделът не е абстрактен, а съвсем конкретен, само иска читава нафта и въздържане от експерименти...
                          Само аз ли съм чувал "врели-некипели", че преди 30-на години (па нищо чудно и днес) дизелите са били забранени в Монако ? Един съученик се беше прибирал с родители-гурбетчиЙ от Мароко през Испания и Франция с някакъв таралясник "Пежо" и не могли да посетят великото княжество, щото не ги пуснали...

                          А това дали е вярно
                          :
                          В Япония, дизелът е забранен. Притежанието на какъвто и да е дизелов автомобил, дори с търговска или професионална цел е забранено в агломерацията на Токио. В Дания и Швейцария, практически не се срещат дизели, защото са тежко облагаеми, докато в Съединените щати, дизелът е по-скъп от бензина. Франция е изключение с един от най-"дизелизираните" автопаркове в света с 64% от търговските превозни средства и леки автомобили през 2011.
                          До пет години забраняват дизеловите коли в Париж ?
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #58
                            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            А то да е само Франция, Германия например малко ли се дизелизира.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • #59
                              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Боголюбе, май не е вярно... Гледам Японците си имат строги правила, ама съвсем не забраняват дизела... Същото е и Монако... Разликата за 30г я усетих на гърба си
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #60
                                От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Боголюбе, май не е вярно... Гледам Японците си имат строги правила, ама съвсем не забраняват дизела... Същото е и Монако... Разликата за 30г я усетих на гърба си
                                Ходил съм 2003 г. в Япония. Дизел никъде не видях. Градският транспорт е на "водород", като в крайна сметка не разбрах на горивни клетки ли е, на компресиран водород ДВГ-та ли карат, такива са и разните камиони за разнасяне на стока из градовете. Багери и трактори не съм гледал, не знам с какво им работят.
                                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X