Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулаторни електроинструменти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много приказки и все за мобилност. Сервиза ми е 80 кв ,с два подемника. Имам 4 бързи връзки по стените ,като 2 никога не съм ползвал. Никога не се е ,и няма да се боядисва нищо. Трябва груба сила и малки размери. Това е. Същия клип ще заснема съвсем скоро ,но със милуоки със същите нютони. И никой не се сети за ОСНОВЕН недостатък на тия щракалки.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • Недостатъците са ясни - на акумулаторните разнасяш и вдигаш и източника на енергия. При пневматичните тя идва по маркуча.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        Не визирам този.

    • Даже и за обема и килограмите особено при тия на 3/4" и 1" е спорно кой е по-лек. Този дето влачим на 3/4 досега работата му я вършеше един доста ретро пневматичен и определено не беше по-лек от батерийния.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
        …И никой не се сети за ОСНОВЕН недостатък на тия щракалки.
        Освен аз да вляза в обувките на Тъпото Копеле:

        Играчките на батерии в секс шопа.
        Интрументите не са на тази сергия.
        Даже жените го знаят!
        Без ток - но фън. Това живот ли е?!?





        Враг усраине

        Коментар


        • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
          И никой не се сети за ОСНОВЕН недостатък на тия щракалки.
          Кажи де.

          ПП
          И не забравяй че ти се ограничаваш само в 80 квадратни метра където ти е работното място, а на мен ми се налага да си разнасям импакта из цялата къща, двор, и където на друго място се сетиш.
          ​​
          Последно редактирано от disko04; 05-01-23, 23:42.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение

            Кажи де.

            ПП
            И не забравяй че ти се ограничаваш само в 80 квадратни метра където ти е работното място, а на мен ми се налага да си разнасям импакта из цялата къща, двор, и където на друго място се сетиш.
            ​​
            Защо да се ограничава? Неговото работно място е в тези 80кв.м. , стигнал е до извода , че за това работно място и тази работа ,с пневматиката е най-работоспособен. За твоята работа , избора си е твой. При много производства се ползват предимно пневматични инструменти. На други места се ползват акумулаторни. Има пневматични машини които не могат да бъдат заменени с акумулаторни , най-вече заради тегло и размер. Както и няма да видиш верижна резачка на въздух.
            А знаеш ли в един авто-сервиз , колко често инструменти и машини падат на бетона , и колко носи на падане едното и колко другото?
            Последно редактирано от motor_men; 06-01-23, 07:27.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              А знаеш ли в един авто-сервиз , колко често инструменти и машини падат на бетона , и колко носи на падане едното и колко другото?
              Milwaukee си имат нарочни омекотени калъфи, ако си толкова изпускателен.

              Но да, в това отношение пневматчните са по-добре, просто защото обикновено целите са метални. Но има го и момента че едни батерийни са по-трошливи от други батерийни - както писах по-горе и ParkSide-а ми и един от Einhell-ите се счупиха без да са изпускани (и двете - бормашини). Milwaukee-тата ми засега държат, въпреки че и двата гайкоеерта са изпускани, падайки си върху пластмасата. Може и да си поръчам калъфи, ако ме ухапе мухата. Сега, ако големия си падне върху батерията, не знам какво ще се получи.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Не е въпрос само на изпускане , много по-често се налага умишлено пускане на машина или инструмент , с цел да се освободи ръката , която спешно трябва да задържи или намести нещо.

            • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

              Защо да се ограничава? Неговото работно място е в тези 80кв.м. , стигнал е до извода , че за това работно място и тази работа ,с пневматиката е най-работоспособен. За твоята работа , избора си е твой. При много производства се ползват предимно пневматични инструменти. На други места се ползват акумулаторни. Има пневматични машини които не могат да бъдат заменени с акумулаторни , най-вече заради тегло и размер. Както и няма да видиш верижна резачка на въздух.
              А знаеш ли в един авто-сервиз , колко често инструменти и машини падат на бетона , и колко носи на падане едното и колко другото?
              Пак казвам, не съм против това което на него му върши работа. Той най добре може да си прецени. Говорим принципно че електро инструментите с идването на безчетковите електро двигатели постигнаха високи резултати и по мое мнение ако са от читав производител могат да заменят въздушните. Сега в F1 се ползват пистолети с 4000Nm и там явно не става.

              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

              Коментар


              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                В бокса на Ф1 , има достатъчно акумулаторни машини и приспособления , но където пневматиката върши по-добра работа , по-бързо и по-сигурно се работи с нея , не я заменят с акумулатор. Поне за сега , ако механиците почнат да четат форума , може и да има промяна.

              • disko04
                disko04 коментира
                Редактиране на коментар
                4000Nm, тук е пиниза. Иначе я карат само на тоци за останалото.

            • Да си представим ,как се работи в самолет със пневматичен гайковерт.....аз наистина не знам как изобщо са работели преди появата на акумулатораните .......Като бивш щурмовак....има и други в форума колеги...незнам дали четат тая тема...ще се сетят как се оплитахме във самолета със ак 74 .....чак като ни пратиха дисантния вариант на 5.45 нещата придобиха друг вид....а няма начин да не са ползвали маркучи...има кой да питам ...как го правят в момента междувпрочем...само да не забравя.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Относно самолета , имам някакви съмнения , че работата с ударна машина , няма да се отрази добре на конструкция и електрониката.

              • Паджеровод
                Паджеровод коментира
                Редактиране на коментар
                Каква електроника, той говори за Су-25😉

            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Да си представим ,как се работи в самолет със пневматичен гайковерт.....аз наистина не знам как изобщо са работели преди появата на акумулатораните .......Като бивш щурмовак....има и други в форума колеги...незнам дали четат тая тема...ще се сетят как се оплитахме във самолета със ак 74 .....чак като ни пратиха дисантния вариант на 5.45 нещата придобиха друг вид....а няма начин да не са ползвали маркучи...има кой да питам ...как го правят в момента междувпрочем...само да не забравя.
              Какъв проблем ти е маркуча , при положение , че машината се държи с ръка? Там където се завира ръката , не е проблем да мине и маркуча , проблем е размера на машината. Акумулаторни машини има от много време , първия винтоверт го купих нов преди 30г. и няколко месеца , но имам и един от 80-те.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Все повече гледам да не ставам роб на работата ,и инструмента да работи за мен.... Напоследък дори почвам да отказвам обекти,в централната част,ако клиента не ми осигури място за паркиране ... безплатно или платено , няма значение....аз си плащам...само да мога да спра там колкото време ми е необходимо.....в тая връзка не се сещам коя сила ще ме накара да разпъвам маркучи за гайковерт...та това са ценни загубени минути от живота ..... Батерии в колите бол.та за пневматичния мнението ми е...(ше и сфиря под прозореца.....да не е лайза минели...)

              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Така е според теб , защото се ограничаваш само в твоята работа и твоите нужди. Но на някой който работи в цех за подготовка на повърхности , няма как да му завреш в ръката акумулаторен шлайф , пневматичния е в пъти по-добър.

            • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Какъв проблем ти е маркуча , при положение , че машината се държи с ръка?
              Понякога ограничава къде можеш да завреш машината, от къде да я прекараш, как да я завъртиш. Отделно дето при по-сложни операции се и оплиташ. Размера ба батерийните също ограничава (то няма пълно щастие), но по друг начин - няма го оплитането и съобразяването от къде точно и как да мине.

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Акумулаторни машини има от много време , първия винтоверт го купих нов преди 30г. и няколко месеца , но имам и един от 80-те.
              Да, но бяха с доста по-ограничени параметри от сегашните, и заради батериите, и заради наличната електроника. То и аз имам батериен зелен Bosch на 20 години с NiCd батерии, но е смешен на фона на сегашен винтоверт с Li-Ion батерия и сегашна електроника, даже и да не е с безчетков мотор. Разни ъглошлайфи и прочие енегоемки машини, дококото изобщо ги имаше, бяха със силно занижени параметри спрямо сегашните. Общо взето масовите машини се изчерпваха с винтоверти и скромни бормашинки.

              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Продължавате да говорите от гледна точка ,на лежащи под колите на двора и монтиращи стелажи в ...самолет? Говорим за професионална работа в сервиз на подемник. 4000 нютона на батерия ще ползваш ,когато и колата ти стане 2,4 литра и 1400 коня. То и хора на разходка в космоса си ходят ,ама гледам не сме тръгнали още.
                Един от най-големите недостатъци на тази технология не сте го разбрали ,защото ...знаете си. Това е големия въртящ момент преди да дойде удара. И такива клипчета мога да направя ,защо е толкова важно това. Но засега ще се въздържа.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Само не разбрах наличието или липсата на тоя момент е проблем. Въпросния момент може да се направи какъвто искаш при батерийните,
                  точно защото момента при електродвигател не е проблем. Обаче е нужен и за обирането на луфтовете по веригата между болта/гайката и машината, освен за работата на чука.

                • kalin09
                  kalin09 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не се разбираме. Що га кажа така-засяда гайка във вложката. (за пневматика говоря) Стискаш вложката и натискаш ,да речем, 1/3 спусък. Задеиства се "чука" ,и заседналото нещо изпада. За този момент говоря. При пневматика е нищожен ,чука се задейства независимо какво има срещу него. Ако ще да е рапидка за гипскартон. Това и свойство е невероятно полезно. За отвиване на дълги резби ,за отвиване на биалетки ,амове ,за изваждане на заседнали гайки ,за отвиване на неща на които не можеш да хванеш контра... Това и свойство понякога е единственото нещо ,което предотвратява скъсване на някой болт. Та извинявай ,но щом не знаеш тези неща ,за мен си оставаш аматьор със желание. И шарени батерийни щракалки.

              • Досега не ми се е случвало акумулаторен да не ми свърши работа, та да ползвам пневматичния.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • Вероятно с изключение когато ти е потрябвал ненадейно, а батерията не е била заредена или токът в нея е стигнал за едно тръц...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от kalin09
                    Не се разбираме. Що га кажа така-засяда гайка във вложката. (за пневматика говоря) Стискаш вложката и натискаш ,да речем, 1/3 спусък. Задеиства се "чука" ,и заседналото нещо изпада. За този момент говоря. При пневматика е нищожен ,чука се задейства независимо какво има срещу него. Ако ще да е рапидка за гипскартон. Това и свойство е невероятно полезно. За отвиване на дълги резби ,за отвиване на биалетки ,амове ,за изваждане на заседнали гайки ,за отвиване на неща на които не можеш да хванеш контра... Това и свойство понякога е единственото нещо ,което предотвратява скъсване на някой болт. Та извинявай ,но щом не знаеш тези неща ,за мен си оставаш аматьор със желание. И шарени батерийни щракалки.
                    1. Аз СЪМ аматьор и никога не съм твърдял друго.

                    2. И на трите ми батерийни процедурата със стискане на вложката и задействане на чука си работи. Да беше казал още в началото да ти снимам днес клипче и на тоя с 200 и кусур, и на тоя с почти 2000 (на него е по-трудно, но не невъзможно). Чука се задейства дори при ускорението при рязко натискане, ако вложката не е съвсем малък размер.

                    Тоя момент при батерийните е нарочно - както писах, обира луфта по всички вложки и удължения. Може да се направи по-малък, може по-голям, въпрос на конструкция. Някой, дето с това се занимава профеционално (ти започна ), е преценил че така е оптимално. Пак - например двойно по-висока скорост на чука при еднаква маса дава четворна енергия на удара. Просто работят различно, защото мотора им може различни неща. И пак - няма НИКАКЪВ проблем батериен да се направи да работи с параметрите на въздушен. Обратното няма как.

                    - За финни работи имам това (12V, 1/4, не е ударно, 47Nm макс, 2 степени на максимума, плавни обороти), компактно и завиращо се почти навсякъде:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M12_FHIR14-0--Hero_2.jpg
Прегледи:204
Размер:14.1 КБ
ID:6906600

                    - За малко по-малко финни работи имам това(3/8, ударно, 76Nm макс, 2 степени на максимума, плавни обороти, няма почти никакъв въртящ момент преди задействане на чука), пак компактно и завиращо в теснотии:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M18_BRAIW-0--Hero_02.jpg
Прегледи:184
Размер:10.2 КБ
ID:6906601

                    - За 90% от задачите с болтове и гайки имам това (18V, преработено към квадрат 1/2, ударно, нещо като 270Nm макс, 3 степени на максимума, плавни обороти), най-компактното на марката по онова време, никакъв проблем със задействане на чука при хващане на вложката:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M18_FID2-502X--Hero_1.jpg
Прегледи:186
Размер:15.5 КБ
ID:6906602

                    - За слуачите, за които се иска много, или искам просто да скъсам нещо, което ще заменя, имам това(18V, 1/2, 1900Nm макс, 3 степени + програмиране през телефона на колко искам да стяга, ако реша да се лигавя) Номера със задействане на чука с хващане на вложката, макар и по-трудно за малки вложки, и тук работи:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M18_ONEFHIWF12-502X--Hero_2.jpg
Прегледи:196
Размер:30.0 КБ
ID:6906603


                    Имам и винтоверт, ма това са тривиалности.

                    Какво по-точно, което ти можеш да свършиш с пневматичния си гайковерт, аз не мога да свърша с тия 4-те? Да се работи всичко с една машина с хиляди нютони, е непрофесионално (пак, ти започна ).

                    И да, купувани са повече за кеф, както и пневматичните ми Hazet-и, само че те стоят в дълбок резерв не защото не вършат работа, а защото са ми по-неудобни (на МЕН, сеш'се?). И да, до канала си имам и въздух и ток, но и бормашините и ъглошлайфите на ток също стоят в дълбок резерв. Забравил съм и що е то ръчен пистолет за силикон и пневматичен такаламит.

                    Та, въпрос на вкус, казало кучето и... На МЕН, бидейки аматьор, ми е важно да работя с кеф, защото ми е хоби за разтоварване. Ако не ми беше хоби щеше да ми е важно да работя с минимално усилия. И в двата случая всеки намира СВОЯ начин, който не е задължително да е еднакъв за всички.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • kalin09
                      kalin09 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Последно ,че ми омръзна. Момента преди чука да се включи е въпрос на механика САМО. Няма база за сравнение с пневматичните ,разликата е ОГРОМНА. И поне по веднъж на ден срещам болтове ,които 1900 nm на микуокито ти ,не са достатъчни. Тогава какво правим? Стигаме до извода-единственото предимство на батерийните е мобилността.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Когато възможностите на една машина не ти стигат, търси се машина с по-големи възможности. Например, това не е най-големия модел на Milwaukee. Най-малкото, за такива нютони вече става наложително машината да е поне 3/4 (малко ме е яд че взех моята на 1/2, но пък и не съм се юрнал да я преправям - поръчват се два чарка и става 3/4).

                      И да, пак, някой е преценил че механиката на батерийните е по-добре да е такава. Както вече писах, да направиш батерийно с механика на пневматично е никакъв проблем, само че никой не го прави, та вероятно има някаква причина.

                      И да, предимствата на батерийните гайковерти са мобилността и несъобразяването с жици и маркучи. Иначе, те са и по-тежки, и по-големи и по-скъпи от еквивалентните им пневматични. Само дето в много случаи въпросните предимства са достатъчни за да се предпочитат пред пневматичните.

                      При други машини има и други прединства - например бормашини, ъглошлайфи, шлифовалки и прочие бързооборотни машини в мневматичен вариант са драстично по-шумни от батерийните. При трети, например пистолет за силикон, мобилността има още по-голямо значение.

                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Спарки, ти на мен ми правеше забележка, че аз съм се заяждал с пожарникаря в техническите дискусии, мисля виждаш кой налива масло в огъня и започва с троленето и личните нападки...

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X