Значи на мойто возило в подписа, като се регистрирах в jeep.com, преди това пък си играх да му поръчвам Carfax-report, после build-sheet от "Крайслер" по мейл, от всички страни ме затрупаха с едно и също писмо с предупреждение за неизвършена подмяна на долни шарнири по "SAFETY RECALL F23 – LOWER BALL JOINTS". Изпитвайки обяснима неприязън
към всеизвестния БГ-дилър, както и наплашен от примери за негови "ювелирни сервизни акции"
като в тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=86508 аз реших да не скачам да сменям въпросните шарнири, а да ги "наблюдавам"
, което, естествено се изразяваше в настояване при всяка смяна на масло, въртене на зимни-летни гуми и т.н. по-технически грамотни от мен лица да проверяват въпросните шарнири дали нещо не са тръгнали да се скапват. Последно подобен преглед правих преди седмица-две при Andro 160 във връзка с "причули" ми се странни джвакащо-тракащи звуци при въртене на волана в адските жеги по софийските задръствания. Това, което се откри, е тръгнал десен накрайник на кормилна щанга и нищо друго... Вчера обаче, паркирайки на заден ход се чу буквално гръм като късане на стомана, измъкване на щанга, нещо такова -не мога да го опиша и предното ми ляво колело блокира
Понеже беше тъмно, едва днес се заврях под колата и ето:
За сравнение - от другата страна изглежда така:
Не мога да си обясня нараняването на болта на биелетката (ако съм познал как се казва
) от какво е:

"Блокирането" на колелото се получава от опиране на шарнира, който се е измъкнал от гнездото си, без да скъса маншона си и натиска и дълбае джантата.
Та, не ми се мисли, какво би се случило, ако това беше станало не при паркиране, а в движение
....
Извод: сервизните акции не са "презастраховане" на производителя срещу съдебни дела от вечно съдещите се американски потребители, нито "рекламен трик".




За сравнение - от другата страна изглежда така:
Не мога да си обясня нараняването на болта на биелетката (ако съм познал как се казва

"Блокирането" на колелото се получава от опиране на шарнира, който се е измъкнал от гнездото си, без да скъса маншона си и натиска и дълбае джантата.
Та, не ми се мисли, какво би се случило, ако това беше станало не при паркиране, а в движение

Извод: сервизните акции не са "презастраховане" на производителя срещу съдебни дела от вечно съдещите се американски потребители, нито "рекламен трик".
Коментар