Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите SUV-ве

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новите SUV-ве

    Ма тя и Микрата ги вадеше тия цифри,но като се покажеш зад ТИРа и брат ти вика Давай де....е давам де......ебаси

    100 коня дизелче как и да го въртим става да си джиткаш из града и да не те притеснява много 3 пръста сняг,магистрално натоварено е нЕма нужда.

    Мойта душа трудно приема тия 40 бона,20-25 как да е ма 40 за градска сапунерка аз не давам ......ма така е,като е беден човек е така
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Новите SUV-ве

      Аз бих хвърлил едно око на новия турбо бензин - 1.3 150 кс. По-добри показатели, по-висока мощност, висок въртящ момент, малко по-висок разход на гориво. Още е нов и няма достатъчно информация.

      Коментар


      • От: Новите SUV-ве

        Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
        Аз бих хвърлил едно око на новия турбо бензин - 1.3 150 кс. По-добри показатели, по-висока мощност, висок въртящ момент, малко по-висок разход на гориво. Още е нов и няма достатъчно информация.
        Каквато и да е информацията, то е ясно, че ще е по-зле от 1.5 ДЦИ мотора. Каквито и турбини да му наблъскаш...."there is no replacement for displacement''. Натоварва се термично мотора и от там силно завишен разход. ВАГ не напразно в по-новите модели повдигнаха кубатурата за турбо бензините от 1,4 на 1,5. Тези пък 1.3 - супер, няма какво да кажа повече На тази машина и трябва добър 2-литров дизел/бензин с поне 350 НМ и минимум 150 к.с., като отдавам приоритет на въртящия момент, за да се мести прилично и да има ресурс за поне 300-350к км. Колко според вас ше изкара този 1.3 мотор....,който ще е вечно на ръба на възможностите си? За мен е ясно, с мъка колкото е гаранцията Това е модерното автомобилостроене!

        Коментар


        • От: Новите SUV-ве

          За писалите няколко човека по-горе за карането по магистралите в Германия: Много зависи, за коя част на Германия говорите. Аз живея до Хамбург и съм с ограничение 120км/ч, но със 150 си карам спокойно, защото след (ако ме спрат) махането на 5% толеранс остават към 20км/ч грубо скорост над реарешената, за която никой извън населеното място не те спира. Друго е положението като се подмине Хамбург на юг към Хановер - всякакви ограничения отпадат на доста места, а приближавайки Франкфурт на Майн или пък Мюнхен атм почти ги няма тия ограничения. Аз миналата година с моя звяр съм карал с 200 на километража с пълен до горе от товар Джип до Мюнхен и си изпреварвах спокойно в лявата лента. Да, тук често има полемики сред политиците да сложат ограничение от 130км/ч, но това или са някои от зелените идиоти, дето признават джендърите и докараха всичката арабска сган тук да ги хрантутим или някой закъсал с рейтинга си политик. Направят ли го това тук с оганичението специалистите казват,че броят на задръстванията ще се вдигне лавинообразно - тогава зелените ще пропищят от завишение на СОх и NOx.
          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
          Тел: +359 887 847261

          Коментар


          • От: Новите SUV-ве

            Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
            Лъжеш се. Има разни дизели в ценовата листа, и нито един под 160.
            А реално, на равно развиват малко повече, пробвано е

            95 к.с. 4х2
            -------------
            макс. = 167
            0-100 = 12.6

            110 к.с. 4х2/4х4
            ----------
            макс. = 171/169
            0-100 = 11.8/12.4

            115 к.с. 4х2/4х4
            -------------------
            макс. = 179/175
            0-100 = 10.5/12.1
            Сугурно си прав, не обръщам внимание на максималната скорост.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Новите SUV-ве

              "Тапи" по автомагистралите се получават когато някъде има "ботълнек" и скоростта падне под 30-50км/ч. там. Факт. Това се случва, когато има ремонт или ПТП в даден участък. Справка - Хемус и Тракия Петък/Неделя следобяд. Ремонтите ясно - там няма какво се направи. Сега, ПТП-тата дали са функция с прав или обратен знак на скоростта мисля, че всеки поне средно интелигентен може схване и сам без да му се подава сдъвкано по "правилният" начин. Относно емисиите, те също най-малкото са функция на изконсумираното гориво и всеки с 6ти клас би могъл да си направи една сметка при скорост от 110 и 160км/ч, например какво става с разходът, а от там и с излъчените емисии.

              А иначе една износо ориентирана и монополна ЕУ икономика произвеждащи и мощни и бързи(и скъпи) автомобили винаги би имала нужда от "писти", където потенциални и настоящи клиенти да намират логика в покупката на мощен и скоростен автомобил доказвайки(си) на околните, че има смисъл от този по-нов и и скъп модел/двигател, щото иначе, нали.....
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • От: Новите SUV-ве

                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                "Тапи" по автомагистралите се получават когато някъде има "ботълнек" и скоростта падне под 30-50км/ч. там. Факт. Това се случва, когато има ремонт или ПТП в даден участък. Справка - Хемус и Тракия Петък/Неделя следобяд. Ремонтите ясно - там няма какво се направи. Сега, ПТП-тата дали са функция с прав или обратен знак на скоростта мисля, че всеки поне средно интелигентен може схване и сам без да му се подава сдъвкано по "правилният" начин. Относно емисиите, те също най-малкото са функция на изконсумираното гориво и всеки с 6ти клас би могъл да си направи една сметка при скорост от 110 и 160км/ч, например какво става с разходът, а от там и с излъчените емисии.

                А иначе една износо ориентирана и монополна ЕУ икономика произвеждащи и мощни и бързи(и скъпи) автомобили винаги би имала нужда от "писти", където потенциални и настоящи клиенти да намират логика в покупката на мощен и скоростен автомобил доказвайки(си) на околните, че има смисъл от този по-нов и и скъп модел/двигател, щото иначе, нали.....
                Има и друг момент. Определено НЕ е вярно, че с 90 км/ч и със 190 км/ч се стига от София до морето за едно и също време. Ние сме миниатюрна държавица и можем да си плямпаме за "Път време няма", ибо от Софето до морето пътуваме сравнително рядко - 2-3 пъти годишно. Ама не е все едно дали ще стигнеш от София до Кьолн например за 1 или за 5 дена, нали?

                А катастрофи и смъртни случаи имаше в същото количество и по Таатово златно време, когато Васко Кеца пееше "Със сто километра в час аз летяяяяяяяяяяяяяяя....!!!"
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • От: Новите SUV-ве

                  Тъкмо се прибрах... София-Ямбол-София 595км за 5ч50мин... Доставих едно ремарке... За да се стигне за това време, трябва да се поддържа скорост 120-140кмч, че и повече... Ако бях карал с 90, щях да се прибера за вечеря /ако не ме е утрепал някой ТИР/
                  За да се движи спокойно със 140 един автомобил, трябва максималната му скорост да е поне 180... Иначе се мъчи...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • От: Новите SUV-ве

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    Тъкмо се прибрах... София-Ямбол-София 595км за 5ч50мин... Доставих едно ремарке... За да се стигне за това време, трябва да се поддържа скорост 120-140кмч, че и повече... Ако бях карал с 90, щях да се прибера за вечеря /ако не ме е утрепал някой ТИР/
                    За да се движи спокойно със 140 един автомобил, трябва максималната му скорост да е поне 180... Иначе се мъчи...
                    Това важи за по старите, ето на това дават максимална 178 км.ч.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6BF3944D-CCAF-4045-800A-632A7A116094.jpg
Прегледи:1
Размер:275.3 КБ
ID:5807756Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5D60625B-0540-4071-8F13-DF52A450D97F.jpg
Прегледи:1
Размер:261.6 КБ
ID:5807757
                    8)

                    Коментар


                    • От: Новите SUV-ве

                      На доста коли максимална скорост се постига около 3000об.м.
                      8)

                      Коментар


                      • От: Новите SUV-ве

                        Първоначално публикуван от astrolet Преглед на мнение
                        Колко според вас ше изкара този 1.3 мотор....,който ще е вечно на ръба на възможностите си?
                        Малцина са хората които при търсене на кола на първо място се замислят "колко ще изкара". По-скоро това е нещо за което въобще не се замислят. Нова, стара, все същото. Дори тук в темите за джип на старо като критерии никога не се споменава колко очакват да изкара. На първо място се търси икономичност, от там и наплива на по-малки двигатели. Маркетинга прави анкета "от какво се интересуват хората най-много" и това е. \_(ツ)_/

                        Коментар


                        • От: Новите SUV-ве

                          Въпроса е как и дали се постига тази икономичност. Да поддържа скорост 130-140 км/ч, една малолитражка ще е на около 3000 оборота. Един стандартен SUV с двигател 2000-2300 кубика , 140-170к.с. ще ги прави с 2200-2500 оборота.
                          Същата малолитражка си я представям лятото на път към морето например: 2-3 човека, багаж, задължителните фарове + климатика- ми тя в баира вече е умряла на 80-110 км/ч. или в най-добрия случай е на предела, недай Боже да трябва да изпревариш.
                          Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                          Коментар


                          • От: Новите SUV-ве

                            Под "икономичност" се разбира разход при 90/120 и градско и съответно новите гонят минимални стойности... Кой нормален човек кара с 90-120 на дълъг път Оттам се оказва, че малолитражката е по-икономична на градско, отколкото на магистрала
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • От: Новите SUV-ве

                              Значи спомените са хубаво нещо, обаче на новите коли климатика не им пречи, колкото на старите.
                              Ходил съм на палатка в Гърция, с двете (големи) деца, с цялата цигания, бира+течности за 10 дена и нон-стоп климатик. Мога да се подпиша, че същото упражнение с дискавърито е мъка, а с дъстъра пак не е цвете, но е значително по-добре отвсякъде погледнато.
                              А да се шофират 2 тона с 200 по магистралата или където и да е сред други хора - ужасТ.
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • От: Новите SUV-ве

                                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                                Под "икономичност" се разбира разход при 90/120 и градско и съответно новите гонят минимални стойности... Кой нормален човек кара с 90-120 на дълъг път Оттам се оказва, че малолитражката е по-икономична на градско, отколкото на магистрала
                                Абе не знам колко е икономична малолитражката в града. Един познат си купи най-малката Кия (не знам точно кой модел се води) именно за града. Под 11-12/100 не пада. Знам ли, може и в него да си е проблема.
                                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X