Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите SUV-ве

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новите SUV-ве

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Пак да питам, с кой друг СУВ за 40К лв, ще има човек най-малко разправии с ремонти, части, и разходи през следващите пет години или 200К километра в България ?
    Независимо нов или употребяван. Ама не да си вземеш за 20, и да набуташ още 20 за ремонти през следващите пет години, щото през времето на ремонтите ще си пешеходец, както и когато сдаде багажа някъде далече, че и се наложи да го прибираш с пътна помощ?!
    Отделно ако го катастрофираш, пак зависи за колко време ще ти дойдат частите за да го оправят.
    Може и да има такива здрави употребявани СУВ, но едно, че трябва сериозно проучване и ровене по форуми за да проучиш кой точно модел, второ, че дори тогава трябва да го намериш в читаво състояние и тогава пак нямаш гаранция за нищо. А и вероятно няма да е модел с части(включително едрогабаритни по купето) намиращи се на всяко кьоше.
    И когато това возило е единствения автомобил в семейството, и човек иска просто да го ползва с възможно най-малко разправии и прекъсвания, тия неща са от значение
    За тея пари (20000 ервро) има доста богат избор. Като почнеш Nisan Terrano 2 (2,7 cm3), Honda CR-V, Mazda, даже се вреждаш за лачен и в пълна кондиция ТЛК-80 или 100. Не виждам причина тея машини да не изкарат 200000 км. само с обслужване. ОК, остава донякъдe проблема с намирането на читав. Но предвид парите, ще се намери сравнително бързо.
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

    Коментар


    • От: Новите SUV-ве

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Което не променя факта, че голям мотор и тежка машина са по безопасни от миксер в истерия дето харчел 2 шепи нафта до Вакарел.
      За жена ми бяхме взели Ярис 1.8TS - 133к.с., чак да лети - не, но си навървяваше колицата, усеща се стабилна и спира прилично. От светофар до светофар прави 80-100 км/ч достатъчно да се рзмажеш като куче.

      Забелязал съм, че за много жени педала на газта има две положения горе и долу - рефлекси никакви, а да не говорим, че не смятат пешеходците за живи същества. Като вкараш в играта телефон, спирала и червило и...ДА по-добре джипа МИ да е много по-голям от джипа ТИ.

      Новите SUV-та са супер - пъргави, икономични и комфортни. Общо взето изкарват си гаранцията, та и отгоре. Наскоро обаче бях на един обект в строителство и за там си трябва височина. Да речем, че Дъстър-чето ще се справи почти навсякъде, но на места отдолу ще опре и са възможни сериозни щети. Качването по хлъзгав стръмен склон е безпроблемно на бавни, но рисковано без тях, спускането също. Терена е такъв, че дори да имаш способен джип, примерно LC150 ще задира по степенките, ако има такива. За такива условия от по-съвременните "автомобили" са подходящи пикапите и то "голи". Могат и стари прежалени дараци къса база. При подобни условия, извън еврогейския съюз може да се ползват 70-та серия камионче.

      Коментар


      • От: Новите SUV-ве

        Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
        За тея пари (20000 ервро) има доста богат избор. Като почнеш Nisan Terrano 2 (2,7 cm3), Honda CR-V, Mazda, даже се вреждаш за лачен и в пълна кондиция ТЛК-80 или 100. Не виждам причина тея машини да не изкарат 200000 км. само с обслужване. ОК, остава донякъдe проблема с намирането на читав. Но предвид парите, ще се намери сравнително бързо.
        А гаранция нещо даваш ли, че ще изкарат безпроблемно толкова?! Включително срещу ПТП-та?!
        А обслужване къде, в официалния?! И също ремонти ако се наложат пак там?!
        И като ти откраднат/счупят огледало, фар, стоп, стъкло, броня, калник, пак през официалния сервиз?! Или може би той, официалния, ще звънне на морги и обяви за такива части втора ръка, за да ти е по-изгодно?!
        А чакането? Това си е екзотика у нас, за нещо дребно може да се наложи да почакаш, дори да знаеш от къде е правилно са го вземеш.
        Отделно, данъци, харчове, поведение на пътя за ежедневно каране... Пък до някой ден, може и екологичност да е от значение, знаеш как е в Дойчланд.

        Между другото, може ли да се застрахова скъпа, стара Тойота, на реалната и стойност в момента на вторичния пазар?
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Новите SUV-ве

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          А гаранция нещо даваш ли, че ще изкарат безпроблемно толкова?!
          Гаранцията не означава и никога не е означавала, че нещо ще се случи или няма да се случи. Тя просто казва, че ако се случи, проблема се поема от фирмата. Това на теория поне. На практика под гръмкия надпис 5, 6, 7 години гаранция, стоят 5-6 страници написани с шрифт за лупа или микроскоп, които изключват един бюлук неща, от което се запитваш логично аджеба тая гаранция какво гарантира в крайна сметка (oder wollen sie mich verarschen).

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Включително срещу ПТП-та?!
          Не се сещам за гаранция, която да те предпазва или да ти гарантира неслучването на ПТП. Има ГО, ама тя важи за всякви коли.

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          А обслужване къде, в официалния?! И също ремонти ако се наложат пак там?!
          Че обслужване и ремонти само в официалните сервизи ли правят бре?? Аз и нова кола да имах, няма да ми стъпи крачето в официален сервиз. "Ми за вашата Toyota Yaris според сервизното предписание и гаранцията трябва да сложим гуми XXX, които струват 1600 евро" (това на колежка с нова такава) . Айде нема нужда, на моята чисто нови Nokian нямат 500 евро. Смяна на масло и консумативи 850 евро-в официалeн сервиз. Аз си го правя при лицензирания сервиз на Ханс, за 180 евро.

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          И като ти откраднат/счупят огледало, фар, стоп, стъкло, броня, калник, пак през официалния сервиз?! Или може би той, официалния, ще звънне на морги и обяви за такива части втора ръка, за да ти е по-изгодно?!
          АБС датчик за колата на жена ми- официалния сервиз на марката: доставка след 1 седмица, цена 210 евро.
          Купих го за 30 евро в нета, на следващия ден беше монтиран и забравих.

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          А чакането? Това си е екзотика у нас, за нещо дребно може да се наложи да почакаш, дори да знаеш от къде е правилно са го вземеш.
          Нисан Терано или Хонда са екзотика ??


          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Между другото, може ли да се застрахова скъпа, стара Тойота, на реалната и стойност в момента на вторичния пазар?
          Доколкото знам работят по шваке. Но досега никога не ми се е отдало да разбера застрахователната логика и принцип на работа.
          Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

          Коментар


          • От: Новите SUV-ве

            Има голяма разлика между МПС за 40 000 лв на лизинг с 3% лихва и 10% авансова вноска и употребявано такова, за което трябва да платиш 40 000 лв в брой от някой буркан.

            Коментар


            • От: Новите SUV-ве

              Интересно, що се въртите все около дъстера? Мен ме интерсуват другите и никой нищо ...
              Все пак мога да се изкажа за сервизите за дачията, от почти седем години опит:
              1) Официален сервиз трябва само за гаранционното обслужване, но не е задължително. Много хора си сменят маслото сами.
              2) Цените в официалния сервиз далеч не са фатални, вероятно щото има конкуренция (примерно, мога да сравнявам с "дару кар"). Дори 170 лв за гаранционно ТО да ви се виждат много, това са единствените разходи за годината.
              3) Сервизи много. Има официални, има и гаражни. За едни неща съм доволен, за други не. Обаче имам избор - голям избор!
              4) Части и консумативи има всякакви. Има и морга за катастрофирали "млади германики" до Пазарджик. И да, повечето "официални" ще звъннат на моргата, стига да искаш.
              Който смята, че 5 години гаранция е лошо нещо, не е длъжен да я ползва
              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

              Коментар


              • От: Новите SUV-ве

                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                ...
                Не ме разбирай погрешно, аз карам стара кола, случва се да си ремонтирам по нея и сам, преценил съм, че това ме устройва.
                Но има хора, които искат колата им просто да се движи, и те да не се интересуват от друго.
                И дори когато нещо се случи, нещата да са прости и ясни, и с минимални непредвидени разходи.

                При старите коли, трябва да се намери правилния майстор/сервиз, да се изградят отношения, доверие, гаранция за добрата работа. А това не е лесно, гаранциите от кварталните майстори у нас, са разтегливо понятие...

                За предложените алтернативи... Нисан Терано(между другото Дъстъра за някои пазари се нарича със същото име) с 2,7 дизел, харчи средно 5/100 повече от Дъстера. За 200К километра, ще изхарчи само от гориво едни 20 хиляди лева отгоре. Няма общо с Дачията като вървене и пътно поведение.
                Хондата по-бива, но там пък разправии да се кара на газ, и пак не е баш съпоставима с Дъстера извън пътя.
                Не са екзотики, но за някои части може да е трудно, или най-малкото свързано с разправии, намирането. А ти искаш да караш, не да търсиш части и да мислиш кое как да стане.
                Едното се ремонтира при нужда с оригинални части в официалния сервиз, безплатно, щото гаранционно, другите им търсиш читав майстор, па отделно дали ще им се уцелят и читави части.
                А Дъстъра го обсъждаме, едно, че е най-евтин, второ съчетава по-добре качества за пътя и за извън него от повечето му конкуренти, включително и от по-старите с подобна концепция. И трето, заводът му е най-близо до България от на всичко друго, като изключим ГолемиО дувар от Ловеч.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Новите SUV-ве

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  И трето, заводът му е най-близо до България от на всичко друго, като изключим ГолемиО дувар от Ловеч.
                  От доста време нЕма такъв завод до Ловеч.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • От: Новите SUV-ве

                    След седмата година няма значение марка и модел всички почват да се развалят.Като не визирам сериозни ремонти.Ами все по нещо се обажда .Особенно при автомобилите от 2000г.на сам.
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • От: Новите SUV-ве

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      От доста време нЕма такъв завод до Ловеч.
                      Може, Гагич, от теб научавам. Значи още едни конкуренти на румънското чудо-юдо по-малко.
                      Не е лошо и ти да се замислиш за тая каляска, вместо да хвърчиш с бензиновия ти змей. Па имаш и опит с тоя мотор... А и какво по-подходящо за български франкофон като теб?!
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Пак да питам, с кой друг СУВ за 40К лв, ще има човек най-малко разправии с ремонти, части, и разходи през следващите пет години или 200К километра в България ?
                        Независимо нов или употребяван. Ама не да си вземеш за 20, и да набуташ още 20 за ремонти през следващите пет години, щото през времето на ремонтите ще си пешеходец, както и когато сдаде багажа някъде далече, че и се наложи да го прибираш с пътна помощ?!
                        Отделно ако го катастрофираш, пак зависи за колко време ще ти дойдат частите за да го оправят.
                        Може и да има такива здрави употребявани СУВ, но едно, че трябва сериозно проучване и ровене по форуми за да проучиш кой точно модел, второ, че дори тогава трябва да го намериш в читаво състояние и тогава пак нямаш гаранция за нищо. А и вероятно няма да е модел с части(включително едрогабаритни по купето) намиращи се на всяко кьоше.
                        И когато това возило е единствения автомобил в семейството, и човек иска просто да го ползва с възможно най-малко разправии и прекъсвания, тия неща са от значение
                        Абе не става. Не поддържа 180 и няма три тона ламарина да играеш на блъскащи количики.

                        Сводка: семейния ван, който по същество е по-обемно комби с плъзгащи врати, бензинов 150 коня, на шеста със 150км/ч е на 4000 оборота. Дъстърана шеста със 150 е на 3000 оборота. Верно вана вдига 200, а дъстъра 170, ама и 1000 оборота са си 1000 оборота.

                        Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                        Интересно, що се въртите все около дъстера?
                        Щото си избирам ежедневен СУВ и сериозно клоня към това, и си позволих да си публикувам тука теста. А на рав4-та не го публикувах. Защо ли, струва едни други пари и изглежда така, че нито ще я бухам в шубрака да й дера боята, нито ми се връзва на мен за работен автомобил. Иначе бива.

                        Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                        След седмата година няма значение марка и модел всички почват да се развалят.Като не визирам сериозни ремонти.Ами все по нещо се обажда .Особенно при автомобилите от 2000г.на сам.
                        Точно така.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-01-19, 00:42.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Новите SUV-ве

                          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                          За тея пари (20000 ервро) има доста богат избор. Като почнеш Nisan Terrano 2 (2,7 cm3), Honda CR-V, Mazda, даже се вреждаш за лачен и в пълна кондиция ТЛК-80 или 100. Не виждам причина тея машини да не изкарат 200000 км. само с обслужване. ОК, остава донякъдe проблема с намирането на читав. Но предвид парите, ще се намери сравнително бързо.
                          Не че нещо, ама ти наистина ли ми препоръчваш да си взема 20-годишна кола, само щото не се е счупила досега, вместо нова такава, която да не е мой проблем пет години и да я сменя след това със следващия модел?
                          Явно не караш по много километри на година с една и съща кола, да не говорим за комфорт и други екстри.

                          Коментар


                          • От: Новите SUV-ве

                            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                            За жена ми бяхме взели Ярис 1.8TS - 133к.с., чак да лети - не, но си навървяваше колицата, усеща се стабилна и спира прилично. От светофар до светофар прави 80-100 км/ч достатъчно да се рзмажеш като куче.

                            Забелязал съм, че за много жени педала на газта има две положения горе и долу - рефлекси никакви, а да не говорим, че не смятат пешеходците за живи същества. Като вкараш в играта телефон, спирала и червило и...ДА по-добре джипа МИ да е много по-голям от джипа ТИ.
                            .....
                            Да се надяваш, че някой ще кара нормално, защото моторетката му малка, е бошлаф работа. Аз съм се обръщал на таван с Пежо 205 дизел, катастрофирал съм с Голф 1 дизел, брат ми има няколко катастрофи и той- Тико, Голф единичка... Ако ти е толкова акъла, и с 40 коня консерва ще се пребиеш.
                            Сегашното положение при мен е- на жената детевозите всичките са около или над 300 коня. И тя кара много по-кротко от мене с Хонда 115 магарета. За последните 2 петилетки вадих баща си от болница- той с малко Инфинити, задремалата с МЛ. Влезе му до задната седалка. Татенце с пластмасова яка в болницата, оная не и се размаза червилото. И майка си вадих от болницата- тя със среден размер Мерцедес, нелегалния капут с голям Шевролет пикап. Мама в безсъзнание в болницата, ония на свински теъст избягал. Само линейката е $10 000...И мене с Хондето ме подпряха, и на кьоравия дето не си видял стопа, на Рейнж Роувъра предния му номер ми беше до ухото...
                            Та всеки си го гледа от камбанарията. И на всеки му дрънчи камбанката по различен начин.

                            Самодържец, не се нервирай бате, плямпаме си тук, щом ти харесва Дъстъра, купувай си го и си го ползвай със здраве. Това, че на мене или на някой друг не му харесва, не трябва да те спира. И няма нужда от ехидни изказвания, не сме 1ви клас.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • От: Новите SUV-ве

                              Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                              Не че нещо, ама ти наистина ли ми препоръчваш да си взема 20-годишна кола, само щото не се е счупила досега, вместо нова такава, която да не е мой проблем пет години и да я сменя след това със следващия модел?
                              Явно не караш по много километри на година с една и съща кола, да не говорим за комфорт и други екстри.
                              Това, че ако някой, някога ми подари чисто нова кола, на секундата ще я продам и ще си купя стара по мой избор или, че ако теоретически съм милярдер никога, при никакви обстоятелства, няма да си купя нова кола, ще го минем по графа "искренно и лично". Нагледал съм се на хора с нови коли в гаранция, които с месеци се возят на градския транспорт, докато гаранционно им оправят колите за 78 път. Нова кола за мен лично е пълна дивотия и безмислица. Гуя го ядох и лично с "престижната" марка мерцедес (да ме прощават задокеанските братя ). Но да допуснем, че аз или хората около мен сме каръци. Въпрос на лично мнение, с което не ангажирам никого.

                              Същественото в случая е, че аз в тоя форум съм господин никой. Или казано просто нито съм фактор, нито пък инстанция за да давам препоръки на когото и да било и в частност на теб.
                              Само споделям мнение относно алтернативи на Дъстара в контекста на темата. Които алтернативи, въпреки, че не са нови като него, могат да предложат повече или поне същото като него, нищо че са на Н-години.

                              Сега ти къде видя в Дъстъра "комфорт и други екстри", мога само да гадая.

                              А ако написаното от теб не се отнася за Дъстара конкретно, а по принцип, с много уговорки и условности бих се съгласил до някъде с теб, в името на това да споделяме общата философия и логика на масовия консуматор. Но тогава отпада финансовия фактор, който е основния аргумент за Дъстара и дискусията става безмислена- просто вече не е релевантно спрямо контекста. Имаш бюджет без да се притесняваш, взимаш някой нов СУВ и през 2-3 години сменяш.
                              Последно редактирано от Dagobar; 25-01-19, 20:38.
                              Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                              Коментар


                              • От: Новите SUV-ве

                                Аз в тая тема НЕ СЪМ БРАТ МУ,да се уточним де

                                Като ден болница са ви клатили по 6500,патериците са 720 кинта,аспиринчето е 80 ,линейката 10 / вече може и 15 да е,ЕВем ли ги какви са им цените сега / .........ега ме хванеш да карам Мазда Миата или там каквото било в класа и.
                                Статистически над 80% от катастрофите са до 5 мили от дома ти тук,от как бензинеца падна на 3.50 вместо 5 кинта и се навьдиха пак тия 3 тонните.

                                Всеки за него си,харчела ма гаранция имала ма не се тропала.......е да де ма смяна мотор ми е 2 бона,смяна скорости 2 бона,смяна окачване 2 бона - до тука 500 по-малко от ден болница,нека ме боли

                                Ония ден платих 4800 за снимка от Ядреномагнитен резонанс,чакам сметката от доктора,за едно Как си Мушморок,жив ли си още.....ще ме друснат и там 2-3.........пътна помощ ми е 120 кинта на година.......та колко се троши нормален модел от яките?

                                Гледам хора и мотори карат,там съвсем не ми излиза сметката ма живи и здрави,всеки си знае.
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 25-01-19, 20:39.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X