Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите SUV-ве

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Новите SUV-ве

    Е аз си взех Секвоя 2011 която почти няма разлика в механиката с 2019 модела / тия не им идва акьла / и все още си лежа под нея,че толкова глупости на едно място скоро не бях виждал.

    Добро комби,върви ма спирането им куца и гуми/джанти,предницата да се стегне малко,кьораво е,консумативите не му се пипали......са си първите неща като вземеш такова па ако ще от завода да е.

    21 век,куца работа,днес е за гуми
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #77
      От: Новите SUV-ве

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Е аз си взех Секвоя 2011 която почти няма разлика в механиката с 2019 модела / тия не им идва акьла / и все още си лежа под нея,че толкова глупости на едно място скоро не бях виждал.

      Добро комби,върви ма спирането им куца и гуми/джанти,предницата да се стегне малко,кьораво е,консумативите не му се пипали......са си първите неща като вземеш такова па ако ще от завода да е.

      21 век,куца работа,днес е за гуми
      А аз мислех че само под УАЗ се лежи ...а то ко стана и под Тойота пак така
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #78
        От: Новите SUV-ве

        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
        А аз мислех че само под УАЗ се лежи ...а то ко стана и под Тойота пак така
        E, те затва са най-веуиките джип-ве (в унисон със заглавието на темата).
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #79
          От: Новите SUV-ве

          Секвоя, гранд чероки и подобните вече как се водят, пълноразмерен сув?
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • #80
            От: Новите SUV-ве

            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            Секвоя, гранд чероки и подобните вече как се водят, пълноразмерен сув?
            Секвоята е "фул-сайз". Тая пфу гадост, онуй недоразумение, бокльук и так далее според форумните спецялистори, "Гранд ЧАроки" е "мид-сайз".
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #81
              От: Новите SUV-ве

              Всички сте предатели и неверници!

              А аз се оглеждам за HDJ 80 или HJ 61
              Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

              Коментар


              • #82
                От: Новите SUV-ве

                Имам опит с 2 СУВ-а, и двата закупени нови
                1. БМВ Х3 2012, 2.0 D 184к.с.
                + прилично бърза като за мощността си, нелоша возия, сравнително стабилна кола за дълъг път и на сняг/лед, ако не опре заради клиренса си. Може да се кара комфортно и спокойно докъм 160-165. Разход 6.5-7 извънградско, 8-8.5 магистрала/със 140-150/, около 12 активно градско в София
                - лошо обезшумена, шумът изморява като караш на дълго. Четири цилиндъра са малко за 1800 кг купе и звукът на двигателя е измъчен ако се натисне, иначе върви. Качеството на изработка е добро, но не отговаря на цената и. Откъм надеждност е ок, изключвайки 2 кормилни рейки разбити за 45000 км, но рейката май е конструктивен проблем на този модел.

                2. Мерцедес GLE 350d SUV /не купето, а това което е фейслифт на ML/
                + изключително комфортна кола за дълъг път, впечатляващо обезшумена и от външни шумове, и от двигателя; най-удобните седалки, в които съм сядал, след 500 км без почивка слизаш и не си схванат; въртящият момент е голям 620 Nm и се усеща осезаемо, върви повече от прилично въпреки че е 2300 кг почти, никога не се усеща липса на мощност и моторът никога не звучи като да се мъчи, дори и ако успееш да я вкараш в обороти, 6-те цилиндъра са си друга работа. Не е кола за спортно каране по-скоро заради инерционния момент при спиране идващ от масата, иначе ускорява добре и пъргаво като за джип. Перфектна за дълъг път, около 2000 оборота при 160 на 9-та, тишина и спокойствие. Много е маневрена, завърта се при паркиране по-добре от Х 3-то, въпреки габаритите си. Разход 7.5-8 икономично извънградско със знаците, 8.5 извънградско нормално каране, колата предразполага да изпреварваш заради лекотата на междинното си ускорение идващо от въртящия момент. Магистрално - около 10-10.5 при 150-170 средно, градското е резачка, минимум 13.5-14, реалистично около 15-16, говорим за активно натоварено градско в София без пестене на гориво. Може да се щофира спокойно с докъм 200 км/ч, като се усеща мегдан за още и не напряга при тази скорост, стига да има хубав път и желание.
                - 2 сменени въздушни амортисьора за 35000 км, недопустимо за нова кола, правена уж и "за офроуд" и реално карана само по асфалт и то внимателно. Салонът е леко старомоден, но е уютен и добре направен, и има копчета, а не таблет по средата с тъч скрийн, което за мен е добре. Разходът на градско е доста висок, зимата и на къси разстояния 2-4 км, когато и не може да загрее съвсем си прави 20 всякак, макар и за въпросната отсечка само.
                Явор
                yavor.nikolov@gmail.com

                Коментар


                • #83
                  От: Новите SUV-ве

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Секвоя, гранд чероки и подобните вече как се водят, пълноразмерен сув?
                  Сиси ютилити виъкъл,атакуващо МОЛа средство,Сиси в смисъл женствено такова едно,педерастко - влачи 4 тона,тежи 3,конете му 380 ма с компресорче стават малко над 500......... женска работа,не е като Чуркито
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Новите SUV-ве

                    Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                    Всички сте предатели и неверници!

                    А аз се оглеждам за HDJ 80 или HJ 61
                    Щом ти се кара камион в градски условия... всъщност и на мен ми се кара, ама не мога да си го позволя и не е много практично.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #85
                      От: Новите SUV-ве

                      Кеф цена няма,живота бил кратък

                      мен ми е чудно защо не са сглобили една Секвоя на дългата база на Тиндра,е така още метър и половина да е по-дълга,да има и багажник.Имат дълга тундра пък няма Секвоя дакел,чакат Шеви да им отвори очите пак
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: Новите SUV-ве

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Щом ти се кара камион в градски условия... всъщност и на мен ми се кара, ама не мога да си го позволя и не е много практично.
                        1. Искаш да ми каже, че всичките ти постъпки в живота са логични и прагматични?
                        2. Никой не е отменял правото да имаш втора малка кола за града.
                        3. В доста европейски градове са на път да забранят колите в центъра напълно, независимо какви.
                        4. В други, където това не е забранено е по-лесно и по-бързо да сигнеш за където си тръгнал с градския транспорт или колело.
                        5. Размера и разхода на гориво не са правопропорционални на това дали SUVа ти е нов или стар (например HDJ 80 или HJ 61). Има една камара нови модели, които нито са по-малки, нито харчат по-малко.
                        Понеже и ти може да ми изкараш поне 2 пъти повече контрааргументи (предполагам), нека да се спрем само на първия
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Новите SUV-ве

                          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                          1. Искаш да ми каже, че всичките ти постъпки в живота са логични и прагматични?
                          2. Никой не е отменял правото да имаш втора малка кола за града.
                          3. В доста европейски градове са на път да забранят колите в центъра напълно, независимо какви.
                          4. В други, където това не е забранено е по-лесно и по-бързо да сигнеш за където си тръгнал с градския транспорт или колело.
                          5. Размера и разхода на гориво не са правопропорционални на това дали SUVа ти е нов или стар (например HDJ 80 или HJ 61). Има една камара нови модели, които нито са по-малки, нито харчат по-малко.
                          Понеже и ти може да ми изкараш поне 2 пъти повече контрааргументи (предполагам), нека да се спрем само на първия
                          1.Не са. И точно те ме учат да съм по-прагматичен.
                          2. Не мога да си позволя трета кола в семейството, а и не ми трябва да робувам - това поддръжки, данъци, застраховки, прегледи, парко място за съхранение...
                          3.И сега избягвам да влизам в центъра, а обичайния ми маршрут не го налага.
                          4. При мен е неприложимо, жилището ми е извън града, а ежедневието ми е в града.
                          5.Аз затова споненах конкретно за "градски сув". А ако смяташ, че 60-ка е удачна за ежедневно шофиране в съвременния град, вероятно не си опитал. Пробвай и на магистрала, ама за магистрална скорост не говорим. Някъде около 90км/ч, нагоре не е за всеки.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • #88
                            От: Новите SUV-ве

                            Имам 2 S класи V8, една Секвоя /“камион” според тукашните мнения/ и една Хонда дето харчи на половина на останалите. Секвоята вижда най-много каране, Хондата най-малко. За мен това е най-прагматично. Хора различни, свят шарен...
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #89
                              От: Новите SUV-ве

                              Моят СУВ се превръща в ,,джип'' с натискането на няколко копчета.На рама е, ходовете на окачването бият доста джипки на цели мостове.Има два блокажа, приличен просвет. И на магистрала се движи нормално,170 км/ч на 2700 оборота
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • #90
                                От: Новите SUV-ве

                                Тва не е сув а направо си е танк! Колко тежеше, 2700кг. ли?... сувчетата са по 1500 килца до два тона макс във високия клас.
                                Real Recognize Real

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X