Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите SUV-ве

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новите SUV-ве

    Контакт на задните седалки и аз имам,малък му инвьртьра обаче,250 вата е само ако не се лъжа,тия дни ще проверя кабела колко е дебел и ще сменяме,то едно кафе не може да си направи човек на задната седалка.

    Иначе на цената на гуми с джанти се взима един бесен Вранглер с ръчка,мацаш се там месец 2 и после какви комбита,какви контакти,какви кафета - на принципа Най-проходилата кола е прежалената........ЕВем ти комбито.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Новите SUV-ве

      То и аз имам контакт, ама не мога да разбера това какво общо има с добрите СУВ...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: Новите SUV-ве

        Е добър СУВ кафе да не може да прави е ебати СУВа - 5 входа за запалка,18 Холдъра за чаши е едно кафе да не прави,какъв СУВ е това.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Новите SUV-ве

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          Та се замислих аджеба, с всекидневния ми автомобил два пъти в годината, през зимата ми липсва двойно предаване и се оправям и без него с разриване. През другото време просто ми трябва повечко клиренс и балонни гуми.
          До тука тази зима наистина вече два пъти ми потрябва двойно предаване и един път за 10 километра до едно родопско село щеше да ми е малко по-сигурно придвижването. Та се замислих, че все пак е по-добре да го имам, отколкото да го нямам. И параметрите почти се изясниха - двайсетина сантиметра клиренс и възможно по-високи гуми, по-малък, но достатъчно мощен двигател. Дължина до четири и половина метра, все пак ще се ползва основно и за града. Двойно предаване. Непретенциозен и сравнително евтин откъм поддръжка. В интериора да не са скъпи материалите, а да са издръжливи и устойчиви. Багажник 500 литра ми е достатъчен. Гаранция 150 х.км. Да може без усилие да поддържа скорост 120 км/ч и извънградския разход да е в границите на 6/100. Впрочем градския в натоварен трафик да не надвишава 8/100. Целта е да си запазя разходите за гориво на сегашното ниво в парично изражение.

          И то се оказва, че някакъв компактен СУВ се вписва идеално. Даже май няма алтернатива.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Новите SUV-ве

            С кой СУВ ще имаш извънградско 6/100 и натоварено градско под 8/100??? Това не е реалистично. Цитираш разход, който можеш да направиш само с лек автомобил докъм 1300кг маса и дизел докъм 1.6-2.0 кубатура, и то градското ако е наистина натоварено под 10 е немислимо с каквото и да си. Говорим за нормално шофиране, а не по лек наклон с 80 км/ч и попътен вятър. А и замислял ли си се ако не караш много, разбирам докъм 15-20 к на година, колко пък ще ти е по-голям разхода тотал, ако колата ти гори 1-2 литра повече, по-добре търси двигател, който работи с по-малко литри масло, сходна ще е икономията.
            Явор
            yavor.nikolov@gmail.com

            Коментар


            • От: Новите SUV-ве

              Може би дъстър 1,5 дци. Иначе годишния пробег към момента е твърдо 30 км.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Новите SUV-ве

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Може би дъстър 1,5 дци. Иначе годишния пробег към момента е твърдо 30 км.
                То по твоята логика защо да е Дъстър?

                По добре Сандеро Степуей има си клирънса на дръстърчето а е доста по лек
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • От: Новите SUV-ве

                  Така,2 резервоара вече с новите тежки Мишелин 285/60R20,извънградско с около 120 ми дава 21-22 литра на 100,300 кила багаж в багажнчието,4 човека и 8 чифта ски в кутията на тавана.

                  Определено гуметата си казаха думата,чустват се по десетина кила горница на гума,сега като му дойде бронята под мотора и съвсем ще я докара до към ЗИЛов разход.

                  Иначе сладурче,никакви нерви,само с 2 инча лифт и новите гумета да се утепа човек не може да и докара сходимост на предницата,кекава работа - следващ проект Билщайни 6112 и SPC Горни носачи с шарнири,че тия не мърдат много.

                  Новите СУВчетане са като старите СУВчета,2 инча и се разкикери
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Новите SUV-ве

                    Първоначално публикуван от wildwildwest5 Преглед на мнение
                    С кой СУВ ще имаш извънградско 6/100 и натоварено градско под 8/100??? Това не е реалистично.
                    Да, ама Не! Моят разход е 6.5 средно за всичките 6 и малко години.
                    Извънградско без магистрала, с 4 големи човеци и пълен багажник - твърдо под 6. Магистрала над 140 - около 7. Натоварено софийско-градско зимата около 8.
                    Преди дъстъра имах дискавъри. Влача същото ремарке и минавам по същите черни пътища.
                    С лендровъра съм ходил до Айвалък. На дълъг път е мъчение. При 90 км/ч, ако уцелиш бабуна после "целите мостове" се друсат още километър. По нагорнищата едвам върви и само се залеждам в термометъра ... а разхода беше над 11 ...
                    С дъстъра дългия път е песен и разхода е наполовина. За един ден се прибрахме от Закинтос, включително ферибота.
                    По кален черен път, тежкия лендровър винаги се пързаля към центъра на локвата. Лекият дъстър минава отстрани без проблем.
                    Обслужването: лендровера иска два пъти повече масло, а ако се спазват инструкциите - и три пъти по-често. Сервиз и части за дачията има на всеки километър. За дискавърито всичко е мъка, с поръчки и т.н.
                    Единствено има разлика при натоварено ремарке 700кг, и спускане по черен път - там вече с дъстърчето не е ясно кои кого дърпа, но минава
                    С лендровъра държах и един пасат, за да се движа по нормалните пътища. За мен не си струва да поддържам две коли. СУВ-чето ми покрива всички нужди. Има компромиси знам, но не бих си взел пак дву-тонна кола. Нямам шнорхел и се надявам и за в бъдеще да не ми дотрябва.
                    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                    Коментар


                    • От: Новите SUV-ве

                      Със съвременния тритонен СУВ сега по празниците не ми се налагаше да въртя копчета, но пък не бързах, и разхода ме учуди...
                      Заредих във Варна при един известен варненски 'мошеник' догоре нафтата за 1.95лв/л (дали другите са мошеници - не знам)... Литъра си е литър, щото иначе бих ги хванал по разликата в изчисления разход и показанията по БК
                      Натоварих багажника догоре с багаж за трима човека + багажа на кучето Кучето - в купето - на седалката
                      Отидох до Балкана на почти 500км.. Напълних багажника със 100кг винце от моята бъчва. Багажа се прехвърли в купето, кучето - в ръцете на жената... Общо взето - се уплътни обема - финално стана 10 кашона вино, 3 човека с куче, четири лаптопа, багаж за трима (багаж тип 'все едно няма да се връщаме' )...
                      Скорост - до 100км/ч с изключение на изпреварванията. Магистрала - 130км/ч, само последните 20км със 150км/ч...
                      Разход - 7.9л/100км... Врътнати около 1000км, не ми е светнала още резервата, а БК ми дава още пробег около 200км (тъй-като статистиката му е по натрупаната 'икономична статистика', то навярно след 70-80км ще светне резервата)...
                      Да, обслужването му е скъпичко - доста масло събира, филтрите са 'златни'.... Ама какво да се прави... Комфорта си иска жертви
                      Така, че според мен съвременните СУВ-чета продължават да намират добри решения, които да са подходящи за съвременна експлоатация...
                      Докато старите СУВ-ове стават все по-непрактични за съвременната експлоатация - те са удобни само за старите условия за експлоатация...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Новите SUV-ве

                        Кайен 4,2 - 2000км по Европа - 9,5л/100км...Чак да не повярваш. И то със средна скорост 123-125км/ч.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • От: Новите SUV-ве

                          Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                          Да, ама Не! Моят разход е 6.5 средно за всичките 6 и малко години.
                          Извънградско без магистрала, с 4 големи човеци и пълен багажник - твърдо под 6. Магистрала над 140 - около 7. Натоварено софийско-градско зимата около 8.
                          Преди дъстъра имах дискавъри. Влача същото ремарке и минавам по същите черни пътища.
                          С лендровъра съм ходил до Айвалък. На дълъг път е мъчение. При 90 км/ч, ако уцелиш бабуна после "целите мостове" се друсат още километър. По нагорнищата едвам върви и само се залеждам в термометъра ... а разхода беше над 11 ...
                          С дъстъра дългия път е песен и разхода е наполовина. За един ден се прибрахме от Закинтос, включително ферибота.
                          По кален черен път, тежкия лендровър винаги се пързаля към центъра на локвата. Лекият дъстър минава отстрани без проблем.
                          Обслужването: лендровера иска два пъти повече масло, а ако се спазват инструкциите - и три пъти по-често. Сервиз и части за дачията има на всеки километър. За дискавърито всичко е мъка, с поръчки и т.н.
                          Единствено има разлика при натоварено ремарке 700кг, и спускане по черен път - там вече с дъстърчето не е ясно кои кого дърпа, но минава
                          С лендровъра държах и един пасат, за да се движа по нормалните пътища. За мен не си струва да поддържам две коли. СУВ-чето ми покрива всички нужди. Има компромиси знам, но не бих си взел пак дву-тонна кола. Нямам шнорхел и се надявам и за в бъдеще да не ми дотрябва.
                          Може би дачията е изключение ако караш бавно и внимателно. Съвременен сув, за който по моите разбирания абсолютният минимум за да се кара спокойно, когато искаш да изревариш, е 2 литра дизел, и то пак ако е до 1800кг автомобила, гори дори и при икономично каране към 7-7.5 на магистрала и шосе смесено. Нормално каране пак според мен за кола, която що горе върви, по магистрала е 140-160, ако имаш нерви да караш със 110 може и да е по-малко. Старата ми кола беше БМВ Х3 2.0 d, 7.5-8.0 извънградско със цитираната скорост, дори 8.5 ако държиш повече към 160, около 10-10.5 градско в София, из самия град а не до Метро и обратно.
                          Явор
                          yavor.nikolov@gmail.com

                          Коментар


                          • От: Новите SUV-ве

                            Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                            .....
                            Преди дъстъра имах дискавъри. Влача същото ремарке и минавам по същите черни пътища.
                            С лендровъра съм ходил до Айвалък. На дълъг път е мъчение. При 90 км/ч, ако уцелиш бабуна после "целите мостове" се друсат още километър. По нагорнищата едвам върви и само се залеждам в термометъра ... а разхода беше над 11 ...
                            С дъстъра дългия път е песен и разхода е наполовина. За един ден се прибрахме от Закинтос, включително ферибота.
                            По кален черен път, тежкия лендровър винаги се пързаля към центъра на локвата. Лекият дъстър минава отстрани без проблем.
                            Обслужването: лендровера иска два пъти повече масло, а ако се спазват инструкциите - и три пъти по-често. Сервиз и части за дачията има на всеки километър. За дискавърито всичко е мъка, с поръчки и т.н.
                            Единствено има разлика при натоварено ремарке 700кг, и спускане по черен път - там вече с дъстърчето не е ясно кои кого дърпа, но минава
                            С лендровъра държах и един пасат, за да се движа по нормалните пътища. За мен не си струва да поддържам две коли. СУВ-чето ми покрива всички нужди. Има компромиси знам, но не бих си взел пак дву-тонна кола. Нямам шнорхел и се надявам и за в бъдеще да не ми дотрябва.
                            С моя съм стигал до Адана - на 2000 км от Варна
                            Иначе за 12 часа пристига от Игуменица до Варна със спиранията.
                            На дълъг път ми харесва повече от семейното комби - седиш като на трон с прекрасна видимост
                            По нанагорнището натоварен много върви само гледам да не изпусна някой завой
                            Разхода му е 20 лева/100 газ извънградско немагистрално, разхода на Голфа е 14 лева нафта (не от Магарешката) същото каране
                            И едното се движи със 140 на автопилот и другото - повече не искам да карам не че не може.
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар


                            • От: Новите SUV-ве

                              Първоначално публикуван от wildwildwest5 Преглед на мнение
                              Може би дачията е изключение ако караш бавно и внимателно. Съвременен сув, за който по моите разбирания абсолютният минимум за да се кара спокойно, когато искаш да изревариш, е 2 литра дизел, и то пак ако е до 1800кг автомобила, гори дори и при икономично каране към 7-7.5 на магистрала и шосе смесено. Нормално каране пак според мен за кола, която що горе върви, по магистрала е 140-160, ако имаш нерви да караш със 110 може и да е по-малко. Старата ми кола беше БМВ Х3 2.0 d, 7.5-8.0 извънградско със цитираната скорост, дори 8.5 ако държиш повече към 160, около 10-10.5 градско в София, из самия град а не до Метро и обратно.
                              Да де, говорехме за 1.5 мотор.

                              Иначе имам нерви да поддържам и 180, но отдавна не го правя, а поддържам тия 110-130.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Новите SUV-ве

                                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                                То по твоята логика защо да е Дъстър?

                                По добре Сандеро Степуей има си клирънса на дръстърчето а е доста по лек
                                Всъщност логан степуей, заради багажника. А задръстера е + още 4 сантиметра, а и все пак и опцията за 4wd.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X