Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите SUV-ве

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новите SUV-ве

    Дъстъра и въобще Датчиите са добра концепция за в наши дни, но косвените ми впечатления са, че не са това което са...т.е. евтини-може би, но не и толкова надеждни. Общо взето удобни за смяна през 4 години.

    За сметка на това винаги като чета мнения за разход на гориво и то на коли, които съм карал оставам смаян - аз ли нямам късмет ли, к'во ли...но общо взето разликата е от 20-50%...пък не се имам за някакъв кой знае какъв състезател, не че не карам!?

    Коментар


    • От: Новите SUV-ве

      Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
      Дъстъра и въобще Датчиите са добра концепция за в наши дни, но косвените ми впечатления са, че не са това което са...т.е. евтини-може би, но не и толкова надеждни. Общо взето удобни за смяна през 4 години.

      И аз смятах, че не са особено надеждни, заради наблюденията ми върху първия логан комби. От тогава '10 до сега, всеки ми се кълне, че са надеждни, включително и тука съм чел за някакви към някаква болница експлоатирани. А и би трябвало да нямат особени проблеми, нали са изпитаните технологии на рено.

      А смяна на 4 години - всичките ми автомобили втора ръка ги сменям точно на толкова, даже на третата са си за смяна. Например по-нов корейски (които уж са много надеждни) сув за 25-30 хил.лв, примерно соренто или санта фе, ще е на около 200хил.км. За 3-4 години още 100 и май ще си е за смяна и той.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Новите SUV-ве

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Със съвременния тритонен СУВ
        Три тона...баааа, много бе!

        Да не го приемеш като заяждане, но гледам, че му дават празен някъде 2.3т. Колко ли е в действителност, знам ли, но ми се струва, че дори и с толкова багаж не сте стигнали 3т.

        Поне един или два пъти годишно пътувам доста натоварен с багаж (както по работа, така и на почивка) и честно казано голяма разлика няма (каквато и да е колата) от това да съм сам в нея. Основната разлика при по-дългите пътувания идва от поддържането на висока скорост.

        Коментар


        • От: Новите SUV-ве

          Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
          Три тона...баааа, много бе!

          Да не го приемеш като заяждане, но гледам, че му дават празен някъде 2.3т. Колко ли е в действителност, знам ли, но ми се струва, че дори и с толкова багаж не сте стигнали 3т.

          Поне един или два пъти годишно пътувам доста натоварен с багаж (както по работа, така и на почивка) и честно казано голяма разлика няма (каквато и да е колата) от това да съм сам в нея. Основната разлика при по-дългите пътувания идва от поддържането на висока скорост.

          Със сигурност не съм достигнал три тона, ама съм бил близо до тях Собствената му маса по талон е 2403кг, с почти 100л нафта (т.е. около 80кг), около 120кг вино (с тарата), 200кг - хората и кучето
          Багаж още 50-80 килограма (три куфара, 3 чанти за лаптопи и още 3-4 чанти)... По мои сметки сме били някъде около 2800-2900кг.
          При СУВ-а да - поради 'характерната' си аеродинамика е изключително капризен към леко превишаване на скоростта... И към начина на ускоряване и спиране...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Новите SUV-ве

            За съжаление съвсем не съм такъв оптимист
            РАВ винаги са 'гонели' конкуренцията... Това направление СУВ-вове тръгна от Кашкая, които решиха да направят нещо средно между СУВ, лек автомобил комби и т.н...
            РАВ-ката в случая е продължение на тази идея... За съжаление останах леко разочарован от новият RX450h, дето им е върховият модел... Та затова изпитвам огромни съмнения относно 'перфектността' на новата РАВ-ката...
            Относно аеродинамиката - просто няма как да имаш голяма челна площ, и да имаш ниски показатели на съпротивлението
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Новите SUV-ве

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              За съжаление съвсем не съм такъв оптимист
              РАВ винаги са 'гонели' конкуренцията... Това направление СУВ-вове тръгна от Кашкая, които решиха да направят нещо средно между СУВ, лек автомобил комби и т.н...
              РАВ-ката в случая е продължение на тази идея... За съжаление останах леко разочарован от новият RX450h, дето им е върховият модел... Та затова изпитвам огромни съмнения относно 'перфектността' на новата РАВ-ката...
              Относно аеродинамиката - просто няма как да имаш голяма челна площ, и да имаш ниски показатели на съпротивлението
              Не знам на какво се дължи разочерованието ти от Rx450h, но това е един почти перфектен автомобил. Аз се опитвам да му намеря кусури от дълго време, но дори и това което в началото не ми е харесвало след време разбирам, че е направено точно както е трябвало да бъде. Една мноооого мислена кола изпипана до съвършеснство и с много внимане в детайлите, включително и най-дребните.
              Че влиза в сервиз само за обслужване мисля няма нужда да казвам...а това в днешно време е много важно.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: Новите SUV-ве

                Горе точно съм подсказал какво имам предвид... Виж предните поколения РАВ и ги сравни с Кашкая... Кашкая 'дръпна' целия сегмент от 'ръбестите' неаеродинамични и що годе - постни (от типа на НИВА-та ) СУВове към 'автомобилообразните' с комфорт на лек автомобил...
                А за Лексъса RX - карал съм 400h, при избора на джипка тествах 450h... А преди месец колега взе за съпругата си 450hL За ОГРОМНАТА си дължина - много малко място за втория ред. 'Постно' екранче пред шофьора, несъвсем добро обезшумяване..
                МНОГО пластмаси (колегата на третия ден отчупи щипките на един декоративен елемент по долния ръб на вратата, закачайки го леко с крак докато слиза от колата)...
                За 'идеалното самоокопаващо' се, нелогично работещо 4х4 да не говорим Да, навярно все някога ще пооправят софтуера, защото част от проблемите са чисто софтуерни...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Новите SUV-ве

                  Първоначално публикуван от ivied
                  Над 1.8 т. вече не е (нормален ) SUV, минава в други(те) категории...
                  Даже и на Х5-та му дават между 2.150 кг. и 2.350 кг.
                  Санта Фе-то като друг пример
                  (Typ CM, 2006–2012) - 1.745–2.069 кг.
                  (Typ DM, 2012–2018 г.) пак там някъде: 1.708–2.132 кг. т.е. към "нормалните"...
                  A Дъстера го дават 1.254–1.395 кг.
                  т.е. за тежките и леките - се отразява и на цената, не само за екстрите и оборудването...
                  Ма няма се обиждаме сега,мойто с оригиналните си гумета е 2.8 тона,леко натоварено с 5 чанти,Якима на тавана с 8 чифта ски и една дъска,вериги,инструменти,колани,тракс........съм си баш 3 тона и горница и си е съвсем нормално СУВ

                  Не е нормално 1.300 да е СУВ ако ме питаш мен,то това Голфа го бие у ханша баси

                  Нормално СУВ носи ските и 2 чанти багаж на СУВче Баварец,/ едно от тия на заден план / тия по 1,2 тона мммммм трябва да си ги носиш за резерва,ако спукаш гума.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D89E1777-5BC9-4D64-8962-9F1045560C44.jpeg
Прегледи:2
Размер:938.0 КБ
ID:5806128
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 06-01-19, 20:19.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Новите SUV-ве

                    Не съм съгласен че Кашкая е направил някаква революция. Той е по-скоро висок хечбек отколкото сув. Ако става въпрос Honda HRV доста изпревари с времето си толкова модерните днес микро сувчета от рода на Джук, Мока, Евог, Мини и Фиат и пр. и пр.

                    Коментар


                    • От: Новите SUV-ве

                      Първоначално публикуван от zarrick Преглед на мнение
                      Не съм съгласен че Кашкая е направил някаква революция. Той е по-скоро висок хечбек отколкото сув. Ако става въпрос Honda HRV доста изпревари с времето си толкова модерните днес микро сувчета от рода на Джук, Мока, Евог, Мини и Фиат и пр. и пр.
                      Нали това казвам - повече прилича на лек автомобил, но пък е с просвет 20см, доста добре работещо 4х4, електронна симулация на блокировка на диференциалите... Абе истински съвременен СУВ
                      Той затова и направи такъв бум в продажбите....
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Новите SUV-ве

                        Ами въпрос на вкус. Лично за мен 1 ген Рав4 е много по-симпатичен автомобил от Кашакай 1 и +2 (сегашния Кашкай по-скоро ми допада както и новия Х-трейл, като дизайнерска линия на Нисан).
                        Вероятно чисто като леснота на употреба Кашкая ще е по-удобен и лесен от Рав4-1, но това не го прави по-симпатичен или желан. Имай предвид, че е и с 10г по-нов, както и че по-скоро са в различен клас. Не бих казал, че Кашкай 1 е кола, която ще ми повлияе емоционално да си я купя, дори и когато е била нов модел. Разумен компромис по-скоро. А много хора си купуват автомобили именно по този критерий.
                        HR-V за времето си, а дори и днес изглежда модерно и привлекателно, особено във вариант 4 врати. Не мисля че е по-дървено то Евог, примерно, като изключим чисто стилистичните модернистични елементи на Евог които сега са на мода и му придават актуален вид. Такива просто по времето на Харвито нямаше.
                        За протокола новата Рав 4, която показа, със новата дизайнерска линия на Тойота също доста ми допада.
                        Само да попитам Тойота C-HR, и тя ли се води сув?

                        И все пак има хора които харесват и Рено Сценик РХ4, а дори и Фиат Мултипла
                        Последно редактирано от zarrick; 06-01-19, 23:02.

                        Коментар


                        • От: Новите SUV-ве

                          Първоначално публикуван от ivied
                          Бума (за последните 2 г. със сигурност) сега е пак там - където трябваше да бъде ...
                          Имах предвид точно старта на модела...

                          Иначе за вкус и т.н. - напълно съм съгласен и го дадох само като пример за алтернативен поглед.....
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Новите SUV-ве

                            Онова горе зеленкото Хонде прилича на Чук без дръжка,от кой ъгъл го гледате та да ви хареса не знам.

                            Пьк мойто си е СУВ,не само аз му викам така ми всички,по-малките са СУВче и СУВченце.

                            Какъв СУВ или Спорт Ютилити Виакъл как се казва е тон и 200 тенеке,какъв спорт ........ трябва да си маратонец баси,да ти носи четката за зъби и резервни ританки

                            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle

                            Е в дъното,мойто твърдо си е СУВ,а като цяло средния клас СУВчета набират яко скорост,едни милиони бройки се прескачат
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Новите SUV-ве

                              Кашкай направи революция в продажбите. Имаше джипки и преди него, факт.

                              Коментар


                              • От: Новите SUV-ве

                                Решавам днес да направя тест на дъстър. Тръгвам в града, кара се леко, размерите са относително компактни за СУВ. Понеже на версията 4х4 първа е изключително къса, с малко повече газ се тръгва на втора. Спокойно се кара с 50км/ч на 5-та предавка. Волана на ниски скорости е прекалено лек. Върви добре, има достатъчно мощност.
                                Катеря серпентини към Витоша, автомобила позволява и спокойно лазене, а също така и динамично превземане на завоите. Шофирам по предимно лоша настилка, окачването поема дупките и неравностите учудващо добре.

                                Стигам до пътя по който съм решил да катеря. Карам предимно в коловози, но ако желая относително лесно излизам и извън тях и се качвам на снега отгоре. Умишлено се бухам в разни преспи, за проба.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_165957.jpg
Прегледи:1
Размер:199.6 КБ
ID:5806914

                                Усещам, че в тия условия двойното предаване в режим auto изпитва известни затруднения да ме държи в пътя. Но съм изненадан колко добре се справя esp-то. Превключвам в режим lock и поведението се подобрява значително. Проходимостта също.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_165927.jpg
Прегледи:1
Размер:184.0 КБ
ID:5806915

                                Само след километър в тези условия, разбрах че автомобила наистина е доста способен в съчетание с просвета от малко над 20см. Нямаше какво повече да пробвам на пътя, беше време да се набутам в снега.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_170451.jpg
Прегледи:1
Размер:192.1 КБ
ID:5806916

                                На снимките не си личи, но снега е дълбок 25см. Сегашния сняг - отгоре замръзнала коричка, отдолу пухкав, лек сняг, който все пак не е съвсем пърхав.Нали тия дни се редуват цикли на топене и замръзване.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_170234.jpg
Прегледи:1
Размер:178.8 КБ
ID:5806917

                                СУВ-чето се справя блестящо. Няма никакви проблеми, управлява се лесно и сигурно. Всичко това със стандартните летни гуми.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_170228.jpg
Прегледи:1
Размер:165.3 КБ
ID:5806918

                                Решавам да продължа на високото, до мръкване. Ако успея да хвана някъде нагоре залеза.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172359.jpg
Прегледи:1
Размер:195.3 КБ
ID:5806919

                                Нагоре коловозите бяха още по-дълбоки, имаше заледени участъци на няколко места сериозни ями. В тези участъци шофирах без да спирам и не съм снимал. Не че ме беше страх - имах готовност за помощ, трилитрова 70-ка с лебедка. Не се наложи.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172427.jpg
Прегледи:1
Размер:175.2 КБ
ID:5806920

                                Стигнах до този приятел и реших, че ще обръщам. Време беше да сляза и да довърша теста с магистралната част.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172338.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5806921

                                Успях да щракна няколко кадъра. Съвсем малко от залеза.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172919.jpg
Прегледи:1
Размер:177.6 КБ
ID:5806922 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172320.jpg
Прегледи:1
Размер:176.3 КБ
ID:5806923 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_171705.jpg
Прегледи:1
Размер:182.7 КБ
ID:5806924

                                Освен че автомобила беше обут със стандартните летни гуми, аз също бях обут като за офиса.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_171757.jpg
Прегледи:1
Размер:154.2 КБ
ID:5806925

                                Е, машината ме закара до горе в този вид - и ме върна обратно без проблеми.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172716.jpg
Прегледи:1
Размер:198.0 КБ
ID:5806926

                                Изстрелях няколко куршума по камъните. Казах чао на снежния човек и спуснах на обратно.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_172417.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5806927

                                На спускане също всичко беше сигурно и под контрол. Изпробвах и системата за спускане по наклон, която работи нормално. Понеже съм свикнал аз да регулирам скоростта на спускане не използвах системата особено. За сметка на това системата за задържане на автомобила при потегляне по наклон се оказа изключително полезна извън пътя. А и на пътя във всякакви метео условия.

                                Вече се беше стъмнило, когато стъпих на магистралата. Направих около двайсетина километра магистрала, които ми бяха достатъчни за да установя, че автомобила е напълно адекватен и при тези условия. Спокойно поддържа 120км/ч при 2500об/мин. Пробвах до 150км/ч, няма проблем да ги поддържа. Курсовата устойчивост е на ниво, като за все пак дългокрак автомобил се държи стабилно. За това в голяма степен допринася волана, който се втвърдява автоматично при висока скорост, но точно толкова, че да пасва на ходовата част на автомобила.

                                Останах доволен от представянето. По борд компютър за този следобедно - вечерен тест драйв ми даде разход точно 7/100. Това за стотина километра при описаните условия. Определено автомобила е универсал - съчетава висок автомобил, удобен за градско каране, със семеен, който става и за магистрални преходи. Това при добра, модерна система за двойно предаване, осигуряваща добра проходимост. Тези неща пък са съчетани с нисък разход, приемлива цена за придобиване и относително евтина поддръжка. Всичките неща взети заедно, освен че предлагат един универсален семеен и всекидневен автомобил, също така го представят и като работен такъв, тоест подходящ и за сериозно яздене за работа. Ако нещата са съчетани с издръжливост и непретенциозност, като за второто съм почти сигурен, то картинката изглежда впечатляваща от прагматична гледна точка. Разбира се има си и недостатъци, но те произтичат обобщено от спестените пари при изработка и са твърдо в сферата на комфорта. Все пак положителните качества натежават на везните.

                                Аз лично си промених мирогледа в частта относно модерните СУВ-та и смятам, че са наистина възможно най-добра алтернатива, стига цената да е в рамките на разумното. Не случайно това е най-динамично развиващият се и разширяващ се клас на МПС-та.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190121_173155.jpg
Прегледи:1
Размер:254.6 КБ
ID:5806939
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X