Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение
    Владо, имам тука едно Ивеко 7.5т тристранен самосвал. Двойна гума в добро състояние.
    Няма двойно, но може би по леко ще му пригодиш нещо, отколкото целият този сбирщайн.
    С каква категория се кара?

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

      С каква категория се кара?
      Ако една машина натоварена минава 3,5 тона иска С категория. Имам приятели с големи пикапи и макар да тежат по 2,5-2,7 това искат С категория тъй като с максимален товар(легален) минават 3,5 тона.

      П.П. Виждал съм Форд Транзит с цял мост отпред.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Раде, това на теория.
        На практика се гледат документите за колко тона е предвидено, но дабе и това не се гледа. Гледа се като какво е регистрирано. Ако е като такова да се кара с Б-няма проблем.

        За сведение-по тази логика ГАЗ 53 може да се кара с Б карегория, ако епразна. Защото по документи празна тежи 3450 кг. С 50 по-малко от границата.
        Ама я се опитай да караш ГАЗка с Б...

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Катаджиите рядко се задълбочават до там. Просто гледат талона - тегло на мпс + законния товар. Освен ако не някоя акция с ДАЙ, няма да те качат на кантар. Или по-лошо и с горската стража. Тримата хубостници на едно Но самите те мразят такива акции, така че вероятността да закачат бус пикап е малка. Дебнат Виентнамки и Газ-ки основно.

    • Кара се с Ц, дай вибер да ти пратя да го видиш.
      Приятел му е мераклия, та май не ми е и за продан, но може да го видиш поне за идея.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Нямам C. Не е проблем да изкарам, но с тези винетки няма надделяване. Последно като гледах месечната беше над 100лв., ако няма врътка да се кара с малката винетка ще ме фалира...

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Може ли техническа информация за мостовете, ако е Нисан?

    • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      Ще използвам това предупреждение към Владо за да му подскажа ,че при подобна ситуация действието е -разтоварване , подпъхване на дърво между рамата и под ръкава на моста и привързване (дървото ще играе роля на опора). И продължава само на преден мост до "сервиза".
      Ако е такава куца технология, въобще може да не се стига до прилагането й в проекта. Това като нищо ще ме изсипе в някое дере. Иначе като чупиш полуоска, ако ти як двигателя - хрус-хрус и продължаваш на предно даже и без да разтоварваш-просто сваляш една предавка надолу.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Нито Витарата, нито Паджерото , нито Волгата са разтоварени.Впрочем от Волга де взема само диференциала и се монтира в ужазовия мост.
        Мостове ти трябват от малък пълноприводен камион - не от джип.
        Кой да е този камион?

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако искаш евтино - Авия 4х4. От нея може и раздатката, че е от ГАЗ(ама 63 или 66 не знам). Но на широчината на Уаза, може би ще са малко дълги.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Дълги или широки? И, айде, тях ще ги намерим, ама ще има ли части за тях?

      • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        Ако е такава куца технология, въобще може да не се стига до прилагането й в проекта. Това като нищо ще ме изсипе в някое дере. Иначе като чупиш полуоска, ако ти як двигателя - хрус-хрус и продължаваш на предно даже и без да разтоварваш-просто сваляш една предавка надолу.
        Надявам се като изгубиш колело, да се сетиш за предложението!!!

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Нявгаш бех качвал един учебник за военни шофери. Та там туй упражнение с клона е нарисувано даже.
          Но то това е за тия къде четат.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Е то сега като разбрах, хич не ми се иска с тези разтоварени полуоски.

      • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
        Надявам се като изгубиш колело, да се сетиш за предложението!!!
        Разгледах при Сузуки подфорума - там бягат от варианта с клона - имат някакъв майстор - направо им прави нови полуоски и май дифове. Което ме връща към една друга базова концепция - да ползваме чертежа на волга диф и да го изработим от по-качествена стомана от стоковия вариант. Какво ще кажете за тази развойна насока - така спестяваме проблемите с тежестта и преправянето на окачването?

        Коментар


        • И колко мислиш, че ще струва изработването на диф като материал и работа, и то в единична бройка ?

          Ама хич не си представям накой с капацитета да изработи хипоидна предавка в единична бройка да го направи за шише ракия.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Колко му е, нЕкой ентусиаст ще му ги "пилне" с малкиО флекс от полуоска на КрАЗ и капак на канализационна шахта (от кръглите).

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Направо с теслата ще ма'аме - какъв ти флекс...

        • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          И колко мислиш, че ще струва изработването на диф като материал и работа, и то в единична бройка ?

          Ама хич не си представям накой с капацитета да изработи хипоидна предавка в единична бройка да го направи за шише ракия.
          Преди 9г. две полуоски са стрували 260лв...Може П. и К. да дойдат към 500? Някой познава ли го този майстор?

          Коментар


          • В предният ти пост говориш за диф.
            Само полуоски ли имаш предвид ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Пиньон и корона

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Владо, в такъв случай, П. и К. правят хипоидната предавка.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Добре, де, въпросът е някой познава ли майстора?

          • Кой майстор бе момче?
            Полуоска и зъбна двойка са едни бая различни неща.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


          • Това ти го показвам пак, ако си го пропуснал.

            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
            И колко мислиш, че ще струва изработването на диф като материал и работа, и то в единична бройка ?

            Ама хич не си представям накой с капацитета да изработи хипоидна предавка в единична бройка да го направи за шише ракия.

            Освен ГП, което е съставено от "П. и К.", вътре има и диференциал, който, при положение, че всичко ще се прави на ново, също би трябвало да се сътвори.

            P.S. Под "диф" разговорно имаме предвид прасето, което всъщност е ГП, в което има и баш диференциал.
            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-02-20, 00:16.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Под баш диф. касетата ли имаш предвид?

          • Диференциала е дърводелска работа...В сравнение с хипоидната двойка.
            Аватара ми е снимка на диференциал, баш щото много хора бъркат понятията...
            Дали ще намеря снимката....
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-05-c930ef9c7f9de980d5fa9942e925518f9537aee117920fa9b14329d06a9cd6c5-V.jpg
Прегледи:203
Размер:202.3 КБ
ID:6555825
            Последно редактирано от cecoa1; 03-02-20, 00:29.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Е това не е ли касета?

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Диференциал е това което съм ти показал. Тоя е с два сателита. Касетата е само това, което носи сателитните зъбна колела. Пиньон и корона образуват главното предаване. Е, ако моста е редукторен, тогава се говори за двойно, разделно (разделено) главно предаване, защото редукция има освен в пиньон и корона и в колесните редуктори(и при тях също има различни видове). Има и двойно компактно, или неразделно(неразделено) главно предаване, то можеш да го видиш например в мост на ЗИЛ, ще кача снимката в горния пост, или в следващ. По-добре така с линк - http://tezcar.ru/u-glav-peredacha.html
              Последно редактирано от cecoa1; 03-02-20, 00:47.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Много теория ми стана, тук на диференциал казваме на всичкото, а на това на аватара ти - касета с всички чаркове в нея. И понеже ще се ползва самоблокираща касета най-вероятно самата касета не ме вълнува толкова, а и само веднъж съм трошил касета, докато П. и К. повечко и полуоски. Та за това в тях се струва да се инвестира.

          • Полуоска ако не ти треперят ръцете се прави с флекс.
            За зъбни колела не е баш така, еле па с хипоидни зъби.
            Ама ти понеже ем не искаш да слушаш, нито да научиш нещо, ем всичко знаеш от практиката не стопляш.
            А вече дори не е смешно.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Лебедката ми е с такива правени в халето от мен валове

            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Какъв електрод?
              Аз бих ползвал Esab ОК 21.03 ,

            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Кольо, "еволюирай бе човек",
              Номера с малкият "шлайф" е технология на повече от 20г. сега има "борчета" ,"дремелчета" и каквото ти душа сака!
              А скоро с принтери и от пластмаса ще си ги правим,зъбчатки, корпуси ,че и цели "изделия".....................

          • Аз съм правил шлици с ъглошлайф и малко помощни приспособления на трактора и си работят. Но си е цигания отвсякъде.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Всяко импровизирано "временно" решение си е вид "цигания",но като се замисля , май живота си минахме в тази цигания!

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X