Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

    Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
    Твоя съединител трябва да е диафрагмен тип.
    Затова ли няма пружинка отдолу до работния цилиндър (долната помпа) на съединителя?

    Благодаря за номерата на частите на съединителя. Ако се наложи, ще ги използвам.

    Между другото, знаете ли и-мейл за връзка с Карбон - Плевен, да направя запитване за части, че списъкът е доста дълъг и не е за телефон?
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #92
      До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

      Прати лично на UAZIK това е Сашо от Карбон би трябвало вече да имаш достатъчно мнения за лични. Използвай и каталозите от специализираната информация по марки.

      Коментар


      • #93
        До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

        Трябва да има пружинка,независимо от вида.
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #94
          До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

          Отново благодаря за информацията на всички.

          Днес нямах възможност да човъркам, защото целият ден си мина по опашки в КАТ.

          Но пък неизправностите никнат като гъби след дъжд:

          Едното от предните колелета самоволно се включва по време на движение от режим 4х2 в режим 4х4.

          Резервоарите и двата имат пробойна от корозия.

          Явно с този УАЗ няма да скучая.
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • #95
            До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

            Така е колега,разликата между руските и западните коли е.Руските 3 г.ги ремонтираш и тогава караш.Западните 3 г.караш и тогава ремонтираш.Успех и нещата ще потръгнат.

            Коментар


            • #96
              До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Успех и нещата ще потръгнат.
              Благодаря за насърчението.
              Забелязвам, че въпреки постоянните изненади (в смисъл повреди, които откривам), у мен се затвърждава един необясним и на пръв поглед несъстоятелен оптимизъм. Странно, сигур е симптом за нещо.
              Иначе по темата. Докато карам ми прави впечатление един шум, който се предава на скоростния лост. Нещо като свистене на вода от спукана тръба. Не е много силен, но е много специфичен. Ще трябва да проверя нивото на трансмисионното масло навсякъде, където видя пробка. И се чудя дали да доливам, ако има нужда или направо да източвам и да наливам ново. Според ръководството за всички места май е подходящо GL-5 SAE 85W90. Според предишните собственици в момента трябва да е със 75W90 на Коноко Филипс.
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • #97
                До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                Първоначално публикуван от Nik
                Кита и поксипол не издържат мнго, протича когато най-нетрябва
                Точно. Единият е лепен с нещо такова и пак сълзи.

                А това Нигрол марка масло ли е? Какво производство е и какви са му характеристиките? Става и за скоростна, раздатъчна кутия и за диференциали?
                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                0888 66 59 73

                Коментар


                • #98
                  До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                  Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                  Точно. Единият е лепен с нещо такова и пак сълзи.

                  А това Нигрол марка масло ли е? Какво производство е и какви са му характеристиките? Става и за скоростна, раздатъчна кутия и за диференциали?
                  Провери тук за инфо
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4277
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #99
                    До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                    Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                    За Нигрол-а е казано от производителя: "Не рекомендуется применять в современных автомобилях."

                    Вероятно ще послушам една препоръка, която мернах във форума за Valvoline, само да намеря и да изглежда, че не е менте.
                    Друг вариант се замислям за нещо от бензиностанциите, например продукт на Лукойл. Дето се вика да е от извора.
                    БИО пчелен мед и пчелни продукти
                    0888 66 59 73

                    Коментар


                    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                      Много се ровите в компа.Уаза може да върви с почти всякакво масло и грес,в раздатките и дифа.Нигрола е изпитана и проверена марка.Съвременните машини използват -R-200 или подобни .Те са тънки като хидравлични,и повечето случаи червени на цвят.Уаза не е съвременна машина,и затова е толкова дуракоустойчива.Ако искате машина която да се поправя рядко ,и много скъпо-сменете марката.Както пишат колегите случайни хора УАЗн-е карат.Трябва да си малко мазохист.Спиралата по доработките на УАЗа е толкова стръмна че един момент си казваш,че всичко е прекалено скъпо и ненужно.

                      Коментар


                      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                        След малка пауза днес откраднах време да кача УАЗ-а на канал и хубаво да го разгледам отдолу. На първо място интерес представляваха течовете на различни течности. Оказа се, че на много места има съвсем хлабави болтове, които бяха съответно попристегнати.
                        Но на раздатъчната кутия, въпреки стягането, от един болт продължава да сълзи. Това е единият от трита болта, които се виждат откъм задната част на УАЗ-а и които са около една издатина. (Има още една такава издатина пак с три болта около нея, но тя е леко вляво и по-нагоре). Болтовете се завиват с ключ 12. Та става въпрос за долния десен болт. От какво може да е това сълзене? Някакъв семеринг? Гарнитура?

                        Друго, което ми направи впечатление при огледа - отпред, под голямата ролка (в която може да се пъхне манивелата) има някаква алуминиева повърхност (стена на блок), която цялата е в малки пукнатини. Това дали е нещо обичайно?

                        Хлабини: задния кардан има известен свободен ход (да речем 1-2 см) при завъртане. А предният леко се "чупи" при онази връзка до нещо като оребрена муфа. Даст ист нормал?

                        П.С. Предполагам, че обясненията ми предизвикват смях в залата, ама техническата ми мисъл все още е малко над морското равнище.
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                          Тази капачка от която сълзи масло можеш да я махнеш изчисти я добре ако е здрава гарнитурата намажи я със силикон и стягай. За предния кардан това за което говориш са разбити шлиците и е най добре да си сложиш нов
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                            Тази капачка от която сълзи масло можеш да я махнеш изчисти я добре ако е здрава гарнитурата намажи я със силикон и стягай. За предния кардан това за което говориш са разбити шлиците и е най добре да си сложиш нов
                            За тая капачка в ръководството на снимката няма никаква гарнитура.

                            Две питанки:
                            - силикона обикновен или високотемпературен (червен)?
                            - целият кардан ли се сменя или една от двете части (къса дълга)? А по принцип защо е направен така от две части?
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                              Силикона да е червен а кардана го сменяй целия.
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар


                              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                                При монтажа на новия има ли нещо специално за напасване или просто да съвпаднат отворите на болтовете и готово?
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X