До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)
Горните становища са точно на място и няма какво повече да се добави. (Всъщност има, но го запазвам за накрая)
. Очаква се скоро темата да стане по-стегната когато набавя частите, които са необходими (а и още някои инструменти).
По темата. Мисля, че идеите за инструмент за пробката са предостатъчни и все някоя ще влезе в употреба.
Иначе измерих височината на главата на двиг. - 98 мм. Явно не е шлайфана и е карана така поне 25 000 км предимно на газ. Дали се е отразило зле на двигателя?
Питах за силиконови кабели. На едно място предлагат за Лада, на друго продават на метър, но означава монтиране на старите лули или там както се наричат.
Горните становища са точно на място и няма какво повече да се добави. (Всъщност има, но го запазвам за накрая)
. Очаква се скоро темата да стане по-стегната когато набавя частите, които са необходими (а и още някои инструменти).По темата. Мисля, че идеите за инструмент за пробката са предостатъчни и все някоя ще влезе в употреба.
Иначе измерих височината на главата на двиг. - 98 мм. Явно не е шлайфана и е карана така поне 25 000 км предимно на газ. Дали се е отразило зле на двигателя?
Питах за силиконови кабели. На едно място предлагат за Лада, на друго продават на метър, но означава монтиране на старите лули или там както се наричат.


Коментар