Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

    Горните становища са точно на място и няма какво повече да се добави. (Всъщност има, но го запазвам за накрая). Очаква се скоро темата да стане по-стегната когато набавя частите, които са необходими (а и още някои инструменти).

    По темата. Мисля, че идеите за инструмент за пробката са предостатъчни и все някоя ще влезе в употреба.

    Иначе измерих височината на главата на двиг. - 98 мм. Явно не е шлайфана и е карана така поне 25 000 км предимно на газ. Дали се е отразило зле на двигателя?

    Питах за силиконови кабели. На едно място предлагат за Лада, на друго продават на метър, но означава монтиране на старите лули или там както се наричат.
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

      Съществена е дължината на кабелите, а не за каква кола са.
      Горещо ти препоръчвам свещи BRISK N15YC и кабели TESLA - На всичките си коли карам с такива кабели и съм впечатлен от качеството. Цената е около 15-16лв.
      Също така си монтирай транзисторно запалване, за да живее дълго чукчето.
      Разглоби напълно делкото и виж състоянието на вакуумния и центробежния регулатор, авансовата плочка (лагерчето), втулките и всичко по него.
      Най-добре за ориентиране в обстановката да измериш компресията на всички цилиндри. Ако главата не е "рендосвана" е желателно и това да направиш. Трябва да смениш и повдигачите на клапаните при тази модификация.
      Какво налягане на маслото държи, при работна температура и затворено кранче на масления радиатор?
      Това, което ти казах по-горе за руските крепежни елементи беше сериозно - само така ще се справиш със саморазвиването и късането им.
      Желателно е да са автомобилни - от железарията не стават.
      Също така, ако използваш силикон, имай предвид, че детайлите се монтират след стягането му.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

        Автомобила е с електронно делко.
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

          Бриск са добри свещи.Цитираните от колегата са с къса резба.
          Кабелите Тесла също са добри.
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Съществена е дължината на кабелите, а не за каква кола са.
            Горещо ти препоръчвам свещи BRISK N15YC и кабели TESLA - На всичките си коли карам с такива кабели и съм впечатлен от качеството. Цената е около 15-16лв.
            Също така си монтирай транзисторно запалване, за да живее дълго чукчето.
            Разглоби напълно делкото и виж състоянието на вакуумния и центробежния регулатор, авансовата плочка (лагерчето), втулките и всичко по него.
            Най-добре за ориентиране в обстановката да измериш компресията на всички цилиндри. Ако главата не е "рендосвана" е желателно и това да направиш. Трябва да смениш и повдигачите на клапаните при тази модификация.
            Какво налягане на маслото държи, при работна температура и затворено кранче на масления радиатор?
            Това, което ти казах по-горе за руските крепежни елементи беше сериозно - само така ще се справиш със саморазвиването и късането им.
            Желателно е да са автомобилни - от железарията не стават.
            Също така, ако използваш силикон, имай предвид, че детайлите се монтират след стягането му.
            Благодаря за конструктивния пост.

            Ще потърся такива свещи и кабели.
            Между другото в ръководството за този автомобил са посочени свещи BRISK N19 и NR17. А в един каталог N15YC са в раздела селскостопанска техника?
            Иначе при нас се предлагат кабели на Шампион, ама почти два пъти по-скъпи. А от свещите се намира Бош.

            Компресията мислех да я меря след ремонта на двиг., ама май по-логично е това да се направи преди това.

            Налягане на маслото - доколкото съм обръщал внимание - при по-високи обороти подминава 3.

            За силикона ясно - то си го пише и на опаковката.
            Последно редактирано от inp; 16-05-08, 09:47.
            БИО пчелен мед и пчелни продукти
            0888 66 59 73

            Коментар


            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

              Какъв ремонт на двигателя ще правиш?

              Оправи си първо всички други с-ми по двигателя-карбуратор,делко ,клапани и тогава гледай дали двигателя е за ремонт.Са нищо не работи като хората.Как установи,че си за ремонт.

              Лампата на маслото при празни обороти свети ли? При движение с около 50км/ч трябва да показва 2-4.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                Аз си купих кабели и свещи от един склад в Обеля. На разклона за Обеля, посока Околовръстното на Ломско шосе вдясно, непосредствено преди бензиностанцията на Лукойл.
                Влизаш в двора и вътре има склад с надпис "Леонардо". Със сигурност има и другаде, но аз оттам пазарувах. От там можеш да си купиш и качествени маркучи, от които УАЗът определено се нуждае. Там има и много части за Нива.(за който се интересува)
                Цените са много добри.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                  Цветане, "ремонт на двигателя" - сигур грешно се изразих. Имах предвид шлайфането на главата и смяната на повдигачите.

                  Лампата не свети на празни обороти и при движение с около 50км/ч показва 2-4.

                  Карбураторът наистина изглежда не в час - едната клапа не се отваря, но пък пали без проблем на газ и двиг. работи тихо и равномерно. Само дето гори много (20/100 газ). А и друго - не съм го пробвал на бензин, защото и двата резвервоара са с дупки.

                  Разпределителната капачка, бобина, свещи и кабели ще се сменят. София-Обеля ми е далече. Ще се опитам първо тук да намеря. Тук питах за кабели ТЕСЛА - има за Лада (размери 50, 55, 65 и 71 + кабел за бобината). Дали са удачни тези размери?
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                    Първоначално публикуван от inp
                    Да, с хидравлика е (виж модела в заглавието на темата), обаче изглежда, че отнякъде изхвърля течност и ми се струва, че маркучите не са много качествени. А и другите (за бензина и маслото) се нуждаят от смяна.
                    Хидравлични не съм виждал, но аз давам само щуцерите и ми правят маркучи с указаната дължина за съответното налягане. В София на няколко места. Включително и за климатика са ми правили. Засега възражения от качеството нямам.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                      Кабелите са осигурени, макар, че са малко по-дълги и със закривени лули за капачката. Мисля, че това не е проблем.

                      При свещите BRISK, обаче, има въпросителни.
                      - В ръководството са посочени свещи BRISK N19 и NR17.
                      - По каталога на производителя излиза, че трябва да са N17C или NR15S (за газ).
                      - А в момента на автомобила са BRISK N17Y.
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                        На тема болтове:
                        Скъсаният болт от полуоската излезе с лекота с един от онези евтини екстрактори, за които някой изрази съмнение.

                        Един от болтовете, който свързва скоростната кутия и раздатъчната кутия, се оказва с прецакана резба и не може да се стегне. Изглежда, че и вътрешната резба също е повредена, защото пробвах три болта с различна стъпка на резбата и никой от тях не стана. Влизат с лекота (даже без въртене) до едно положение и след това задират. Мисля си да се направи нова резба за болт с малко по-голям диаметър. Има ли други възможни решения?

                        И още един проблем (засега): изглежда тече по малко масло от гарнитурата на картера на двиг. Трябва ли гайките да се пристягат задължително с динамометричен ключ (щото нямам под ръка)?
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                          Това за капането на масло от картера може да не е от непритегнати болтове а от лоената набивка виш притегни ги и ако спре е добре.Може и гарнитурата да е скъсана свали я виш сложи нова.А димометричен ключ споредн мен не ти трябва не ги натягай много и това е
                          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                          Коментар


                          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                            Какво представлява тази лоена набивка?
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                              Уплътнява коляновия вал отзад откъм маховика-вместо семеринг.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                                Реалността е гадно нещо.

                                Отпред е семеринг.Отзад е набивка.Ама не може да се смени ако не се свали вала,а за да свалиш вала требе да свалиш и капака на агренажа

                                Сети ли се?
                                Луд умора нема,само се поти!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X