До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)
Номерацията на клапите е ясна. 1 - по-далечната от главата (с въздушния клапан); 2 - по-близката до главата.
Ако правилно съм разбрал, при задвижване на лостовата система, клапите трябва да се отварят последователно (а не едновременно) според номерацията им. Обаче в моя случай онази джаджа се завърта без да отвори 1 клапа и като достигне онази малка вилка тогава започва да отваря 2 клапа.
Мисля че е въпрос на време и четене от моя страна да установя защо това се получава така.
Въпросът по-скоро е възможно ли е първата клапа нарочно да е изолирана (да не отвваря) поради някакви съображения?
Номерацията на клапите е ясна. 1 - по-далечната от главата (с въздушния клапан); 2 - по-близката до главата.
Ако правилно съм разбрал, при задвижване на лостовата система, клапите трябва да се отварят последователно (а не едновременно) според номерацията им. Обаче в моя случай онази джаджа се завърта без да отвори 1 клапа и като достигне онази малка вилка тогава започва да отваря 2 клапа.
Мисля че е въпрос на време и четене от моя страна да установя защо това се получава така.
Въпросът по-скоро е възможно ли е първата клапа нарочно да е изолирана (да не отвваря) поради някакви съображения?

Коментар