Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Още един новак

    Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
    Виж първо какво ти пише на главата.
    На главата има следните означения:

    ЗМЗ 4021
    АК 94 1003010 33

    41

    Двиг. е ЗМЗ 4104.10 - 2890 см3.
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #47
      До: Още един новак

      @ kokoff

      Предполагам за това става въпрос. Първо се пробива дупка или това се слага направо на бормашина?
      Прикачени файлове
      БИО пчелен мед и пчелни продукти
      0888 66 59 73

      Коментар


      • #48
        До: Още един новак

        Не с бормашината а с въртока за метчици.

        Малко ме съмнява,че тоя комплект за 5 лв ще свърши някаква работа при по сериозно стягана.Все пак един хибав метчик е двуцифрена сума а това комплектче за 5 лв е направено от говнолин както се изразяват накой колеги.
        Има и други варианти за вадене ако не намериш тези шпилковадачи.

        Може да прубиеш дупка в болта и да набиеш кобалтов нож или обратната страна на пила ама ако е много стегнато и това не помага.

        Ако се вижда част от шпилката може да се завари някава гайка и да я развиеш

        А в някой случиа не става да излезе с нищо и тогава се разпробива и се прекарва с метчика ама трябва да се подведе много точно отвора
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #49
          До: Още един новак

          Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
          На главата има следните означения:

          ЗМЗ 4021
          АК 94 1003010 33

          41

          Двиг. е ЗМЗ 4104.10 - 2890 см3.

          Май трябва да се пили.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #50
            До: Още един новак (с 31519)

            Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение

            А между другото да попитам модераторите как е по-добре: да обсъждаме тези и др. подобни въпроси в тази тема или да отварям отделна тема за специфичните техн. проблеми (ако вече няма тема за тях)?
            Нека ги обсъждаме тука. След ( ако някога) приключиш с възстановяването, ще я редактираме заедно и ще я оставим в помощ на всички, които започват като теб.

            Успех в начинанието.
            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
            NULLA TENACI INVIA EST VIA

            Коментар


            • #51
              До: Още един новак

              Тези ''обратни метчици'' за мене са някакво технологично недоразумение и нестават за употреба, (можеби в някой случей ще свършат работа но...) неможе като се навърта и започва да разширява отвора болта да тръгне да се отвърта, за да се се отвърти трябва да се свие (да олаби както казват). Купувай си само сериозни метчици от фирми с доказано качество, повярвай знам го от опит
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #52
                До: Още един новак

                Pursie, предложението е разумно. Много ще се радвам тази тема да е в полза на други начинаещи уазоводи. В този ред на мисли ако е възможно няма ли да бъде по-добре да се промени заглавието на темата. Нещо от рода на "УАЗ 315192 - привеждане в изправност" или каквото прецените.

                Иначе по същество, благодаря на всички за издеите за изваждането на скъсания болт. Тук проблема е ясен - остава само да се реши.

                Един от най-важните въпроси е дали тази модификация на двиг. се нуждае от адаптиране за бензин 95 / газ пропан бутан. Колегата Цветан казва "Май трябва да се пили."
                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                0888 66 59 73

                Коментар


                • #53
                  До: Още един новак

                  Първоначално публикуван от tuni
                  Ами да си беше взел нещо като по за хора-уаз,газ,ваз-то си е за руснаци,войници,архипелаг ГУЛАГ,монголци и чукчи.Афганците карат тойота.
                  Колега, ако не си забелязал темата е в подфорума за Уаз. Което означава, че тук обсъждаме проблеми или постижения свързани с тази марка.
                  Затова нека не коментираме избора на imp, а да се опитаме да му помогнем.
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #54
                    До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                    Благодаря на модераторите за уместната намеса, като се надявам колегата с неуместната забележка да си вземе поука.

                    Значи остава въпросителната за необходимостта от шлайфане на главата на двигателя.

                    Междувременно открих друго, което ме смущава:
                    Карбураторът (151 Ц) отвътре целият е в черен нагар (УАЗ-ът, доколкото ми е известно, е каран предимно на газ). И друго: при натискане на педала на газта се отваря само единият клапан (втората камера) и то не на 100%.
                    Възможно ли е първата камера да е "изолирана" умишлено?
                    БИО пчелен мед и пчелни продукти
                    0888 66 59 73

                    Коментар


                    • #55
                      До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                      Първата от къде я броиш - по близката до главата или по далечната
                      Сигурно е от щангите, оправи ли проблема с тях
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #56
                        До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                        Първата от къде я броиш - по близката до главата или по далечната
                        Сигурно е от щангите, оправи ли проблема с тях
                        Първа смятам, че се нарича по-далечната, а втора - по-близката. Значи втората се отваря частично - да речем 80%.

                        Щангите в случая нямат значение, защото при пробата натискам лоста на самия карбуратор, с който завършват щангите. (Може би те подведох като написах в предния пост "натискане на педала на газта" - извинявам се).
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • #57
                          До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                          Ako ти е свален карбуратора първата клапа е тая с по малката дупка.

                          А ако не е е тая дето е лостчето дето я мести.
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #58
                            До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                            Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                            Първа смятам, че се нарича по-далечната, а втора - по-близката. Значи втората се отваря частично - да речем 80%.

                            Щангите в случая нямат значение, защото при пробата натискам лоста на самия карбуратор, с който завършват щангите. (Може би те подведох като написах в предния пост "натискане на педала на газта" - извинявам се).
                            Както каза Цецо, първата е по далечната от двигателя, която се отваря първа.
                            За к151ц не съм сигурен но би трябвало около лостовата система да има регулируем винт, обикновено законтрен и много по малък от този на първата
                            http://www.topsys.spb.ru/k151.htm
                            Пробвай пак ръчно да я отвориш и ще видиш къде опира
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #59
                              До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                              Виж тука дали няма някоя нередност

                              Само,че тоя е за Волга и за това лоста на първата камера на прилича на твоя.
                              Прикачени файлове
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #60
                                До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                                Колега разгледай и тук,ако имаш скайп го напиши ще ти пратя една електрона книга
                                http://www.autoprospect.ru/uaz/31519/
                                LZ1NBN

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X