Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Тези с десен волан надали са произведени в България.
    Бе казаха преди време, че ще правят и деснячки в Ловеч, ама едва ли са ги почнали още...

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      " Великата стена " днес пак създаваше проблеми . След предишния проблем с климатика до миналата седмица си работи нормално . Наложи се да катеря един доста висок обект ( 1650 м ) като лошия черен път е 15 км. от които половината се преодолават на първа бавна. В комбинация с жегите машината почна да загрява ( стрелката нормално стои на средата , а сега едно деление нагоре ) и веднага изключва климатика. След минута вентилатора успява да охлади до нормално положение и климатика се вкючва. За половин час докато се катерех десетина пъти се случваше тоя номер. Днес качвах доста по малък наклон , но още при първото по сериозно изкачване ( пак на първа бавна ) се получи загряване и изключване на климатика. Но на слизане друго ме притесни - отказа километража. Чак като слязох на асвалтовия път изгасих двигателя и след наново запалване километража и брояча тръгнаха. Това са досега проблемите за 16000 км.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
        " Великата стена " днес пак създаваше проблеми . След предишния проблем с климатика до миналата седмица си работи нормално . Наложи се да катеря един доста висок обект ( 1650 м ) като лошия черен път е 15 км. от които половината се преодолават на първа бавна. В комбинация с жегите машината почна да загрява ( стрелката нормално стои на средата , а сега едно деление нагоре ) и веднага изключва климатика. След минута вентилатора успява да охлади до нормално положение и климатика се вкючва. За половин час докато се катерех десетина пъти се случваше тоя номер. Днес качвах доста по малък наклон , но още при първото по сериозно изкачване ( пак на първа бавна ) се получи загряване и изключване на климатика. Но на слизане друго ме притесни - отказа километража. Чак като слязох на асвалтовия път изгасих двигателя и след наново запалване километража и брояча тръгнаха. Това са досега проблемите за 16000 км.
        За климатика - май колегата е прав че явно колата загрява и се включва някаква защита. Дали загрява от лебедката и лошото обдухване или от нещо друго - радиатора дали работи "целия", или отчасти ? На стара кола съм брал подобни ядове, загряваше само на магистрала, долната част на радиатора беше студена на пипане.

        За километража - дали е възможно от загряването датчика да пощурява и после при охлаждането да си сработва нормално ?
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          На тоя лошия път с предишните машини не съм имал проблеми. А те ( две ) бяха със виско перка а не с електрическа. За мен извода е ясен - електриката не може да смогне на екстремни натоварвания. А за километража , ако пак го направи - в сервиза.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            То има електрически, дето смогват, ама имат консумация от 20 ампера нагоре. И то смогват, сравнени с виско на мижава бензинка.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
              За мен извода е ясен - електриката не може да смогне на екстремни натоварвания.
              Проблема не е в това,че е електрика,а е в датчика за перките-с много близки стойности е и за това на хубави баири гаси климатика.За да пази мотора от прегряване-така е при всички коли с ел. перки.

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                И това го има. Но това не отменя факта че електриката трябва да е с доста сериозна мощност за да постигне потока на виско, а в общия случай електрически перки с такава мощност не се продават серийно, а са aftermarket компоненти,
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Както си го казвам аз това е ДУВАР но си е наше/почти де /и ме фаща малко гордост че правим нещо в БГ ма малко се съмнявам че ще се изакаме на метеното с качеството.Аз имам едно Митсубиши Кантер от 95г и си му работи Всичко електрическо и то в моите ръце
                  Grand Vitra ddis 2008
                  SEAT Althea XL tsi 2010
                  Mitsubishi Canter

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    И това го има. Но това не отменя факта че електриката трябва да е с доста сериозна мощност за да постигне потока на виско, а в общия случай електрически перки с такава мощност не се продават серийно, а са aftermarket компоненти,
                    Загряването няма да е заради типа на вентилатора - електрическите дават добър обем обменен въздух....
                    Навярно причината е или малък радиатор (все пак машината е нова и едва ли е запушен), или запушване от бубулечки и т.н., или нещо недоизчислено в мениджмънта на охлаждането....
                    GW не е ли с два вентилатора? Дали се включват както и когато трябва (навярно са двускоростни?) ?
                    Отказа на километража и рестартирането му само с изключване на тока може да е заради 'зависване' на компютър заради лоши връзки, прегряване и т.н.
                    Имали сме подобен случай на Зафира - при жега ЕКУ-то умираше - колата оставаше да работи в авариен режим на празен ход без да слуша педала на газта. А четенето на ЕКУ даваше произволни грешки или липса на комуникация.
                    Изчезваше километраж, оборотомер, индикации по таблото и дори сервоусилвателя на волана.
                    Оказа се лоша връзка на алармата към бензиновата помпа - преходния процес в това реленце шашваше компютъра... Разкарахме алармата от кръга на ЕКУ-то и всичко си дойде на мястото...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Колеги изчетох темата с голям интерес , все пак минаха много години откакто в България се произвеждаха автомобили (имам предвид завода за Ровер Маестро във Варна до 1999 ако не се лъжа. ) и това разбира се е похвално , дано да се докажат и да има в перспектива растеж на производството на автомобили у нас и да се утвърдиме като една от държавите с успешен такъв отрасъл .
                      Все пак имам и такъв въпрос,никъде не прочетох сравнение между пикапа и джипката , кое е по проходимо спроред вас ? Благодаря предварително .

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Забравих да споделя едно странично наблюдение върху устойчивостта...
                        Да, типична и нормална е по-голямата неустойчивост на такъв висок автомобил.
                        Но имах случка преди около година, която ме притесни относно общата безопасност и удобство на шофиране конкретно на джипа...
                        Настигам джипа на GW на правата от Бургас преди Бяла със сравнително голяма разлика в скоростите. В един момент джипа решава да изпреварва предходния автомобил и се изнася в лявата лента...
                        Явно не ме е забелязал преди това, защото след 2-3 секунди се стресна и рязко се прибра вдясно (още не бе настигнал изпреварвания от него автомобил)...
                        И за мое учудване започна да прави едни осморки по сухия асфалт по двете ленти - почти се вдигаше на две гуми - толкова 'еластично' се усукваше и менеше треакторията при наклона на купето... Отвън изглеждаше страшно, а от вътре - не знам как е било....
                        Автомобила бе празен с един човек вътре (навярно ако се натовари ще стане още по-зле)...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          И Африка започва да произвежда "Жипки" май ще конкурират Китайско - Българска дружба http://petel.bg/m/index.php?action=v...26&image=large
                          Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

                          0878 710712 Стоян Малчев

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Ще ме извиняват, ама това на снимката няма абсолютно никакъв шанс да се пордава даже и на аборигени като нас. Много ми е интересно, като струва колкото 2 нисански моста, какво ли ще нарият вътре.

                            ...па и грозно беееее!
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Обща товароносимост - 500кг, и капацитет 8 човека...
                              Т.е. събира 8 човека х 60кг с 20кг бензин и без никакъв багаж ?
                              Или + 8 човека можеш да сложиш 500кг багаж?
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от qentin Преглед на мнение
                                И Африка започва да произвежда "Жипки" май ще конкурират Китайско - Българска дружба http://petel.bg/m/index.php?action=v...26&image=large
                                Това що ми напомня за негроверсия на Тата Нано? Мноко хубаф ноф кола, стига да не вдигате повече от 40 км/ч, щото заповат да и падат гумите...
                                Спирам, че темата май не е за това ...
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X