Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
    Колега tuni на мойта в момента и се поставя друг двигател,щото на 2-ри цилиндър има около 3мм язва получена от счупен сегмент и част от бутало,ама хич не съм разочарован от двигатела,бая време си караше така и още можеше да се движи.
    Не ме убеждавайте,че много години сте карали някоя машина и нищо не сте правили по нея,с лични средства поддържам 7 машини и знам колко разлика има от една до друга,едни ги ремонтираш повече от колкото работат,а другите си заслужават всяка стотинка за свършената работа.
    Тойота 80 си е едно доста яко камионче,не го сравнявайте с паркетници и някои изброени от вас модели къса база,които ако ги разглобим на по-едри детайли може да се съберат вътре в нея.
    Човече,аз я ПРИТЕЖАВАМ тази машина и я познавам,нищо лошо не съм казал за нея,вероятно си я харесвам(не знам как би било обратното при този култ)просто не смятам,че е върха на сладоледа и черешката от тортата,най обикновен сериозно направен джип,но в света са десетки такива.

    Коментар


    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение

      "беше" защато нямам нужда от джип за офроуд и всекидневна употреба.
      Имам нужда от джип за всекидневна употреба и офроуд.
      Ето с това мнение темата според мен се изчерпа,който разбира го разбира.
      ТЛК 80 4,2ТД-95г

      Коментар


      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Офф:
        Незнам как да обясня за лагерите. Пламене, ти какво предпочиташ:
        - да разглобиш кутията заради досадно виене на лагери, да подмениш едни лагери за сравнително смешни пари или,
        -кутията както си работи изведнъж да спре и като я отвориш вътре да намериш супа от зъбчатки и съвсем здрави лагери

        Елементарен съпромат е. Лагерите за Тойота са консуматив. Сега ще ме хванеш за т..ките, ама аз предпочитам да сменям едни лагери на 500к вместо диф на 200к Ония с дръпнатите очи мислиш,че не знаят как да оразмерят един лагер,че да изкара колкото зъбчатките ли? Всичките им агрегати са така сметнати, не само на джипките, ами и на леките, че и на товарната Дана. Мани, недосетливи япончета.....
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Платформата на Силверадото и Събърбъна е една и съща, както на Тундрата и Секвоята. Със същия успех ще се теглят Събърбан и Секвоя. Аз много харесвам огромните дизели на американците, но това са си други машини. Грешно сравняваш 80ка и Събърбан, Сравнявай Събърбъна със нещо от неговия клас. За оня пазар това е Секвоята.
          Много се отклонихме от темата а имено какви са алтернативите на 80ката.
          Няма реални алтернативи.
          Няма как да сравняваш ергономията и комфорта на автомобил с пружинно окачване фултайм, с автомобил на ресори парт тайм.
          Според мен дългия Патрул с големия двигател е сравним и съизмерим със 60та серия на Тойота.
          80та серия значително го превъзхожда.
          90ката не е алтернатива на 80ката. Ресурса на 90ката е много по малък от на 80ката. Двете платформи нямат нищо общо освен компанията която ги произвежда.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            ...Много се отклонихме от темата а имено какви са алтернативите на 80ката.
            Няма реални алтернативи.
            Няма как да сравняваш ергономията и комфорта на автомобил с пружинно окачване фултайм, с автомобил на ресори парт тайм.
            Според мен дългия Патрул с големия двигател е сравним и съизмерим със 60та серия на Тойота.
            80та серия значително го превъзхожда.
            Малко бъркаш. Има и дълги патрули на пружини и с големи двигатели. Но пак парт тайм и пак с една друга возия. Вече стана дума за това тук.

            Коментар


            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Малко бъркаш. Има и дълги патрули на пружини и с големи двигатели. Но пак парт тайм и пак с една друга возия. Вече стана дума за това тук.
              Знам че има Яро. По скоро са екзотика. И двете машини са чудесни. Ти го каза, пак е парт тайм, а возията е друга заради подресорните маси. Венци мисля, че има щастието да притежава и двете машини. Ако желае нека сподели преки впечатления. Аз лично не съм имал удоволствието да карам такъв Патрул. (все още)
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Офф:
                Незнам как да обясня за лагерите. Пламене, ти какво предпочиташ:
                - да разглобиш кутията заради досадно виене на лагери, да подмениш едни лагери за сравнително смешни пари или,
                -кутията както си работи изведнъж да спре и като я отвориш вътре да намериш супа от зъбчатки и съвсем здрави лагери


                Елементарен съпромат е. Лагерите за Тойота са консуматив. Сега ще ме хванеш за т..ките, ама аз предпочитам да сменям едни лагери на 500к вместо диф на 200к Ония с дръпнатите очи мислиш,че не знаят как да оразмерят един лагер,че да изкара колкото зъбчатките ли? Всичките им агрегати са така сметнати, не само на джипките, ами и на леките, че и на товарната Дана. Мани, недосетливи япончета.....
                Цитираш г-н Петров,който ми каза ,че трябва да изчете купчина книги ,за да ми докаже правотата на " малките ръчички"и даобори "подобренията"които направихме с моите добри дъртаци.Съпротивление на материалите е доста сложна дисциплина,дори и в средния техникум,камо ли в едно МЕИ.

                Коментар


                • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Не цитирам никой. Не оспорвам Вашите "подобрения". А последното не го разбрах, би ли пояснил?
                  Цитат от един чужд форум, не мога да го намеря сега: ".....тъкмо си подобрих проходимоста с едни 39ки и ми се счупи дифа..."
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение

                    Елементарен съпромат е. Лагерите за Тойота са консуматив. Сега ще ме хванеш за т..ките, ама аз предпочитам да сменям едни лагери на 500к вместо диф на 200к
                    Е че кой не го предпочита това.

                    Ама Тойотите над 200 000км в България са доста по- малко от тези които са под.
                    А ако минавам през сервиза всеки ден да събирам старите лагери и да ги давам на вторични, милионер ще стана. В евро.

                    Абе тия старите лагери какво ги правите. Виж идейка.

                    Коментар


                    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Не цитирам никой. Не оспорвам Вашите "подобрения". А последното не го разбрах, би ли пояснил?
                      Цитат от един чужд форум, не мога да го намеря сега: ".....тъкмо си подобрих проходимоста с едни 39ки и ми се счупи дифа..."
                      Е то си има обяснение. Тойотите са с тънки полуоски.

                      http://www.arb.com.au/resources/pdf/...tion_chart.pdf

                      В което аз лично не виждам нищо притеснително стига да не се прекалява с размера на гумите. Виж това че касетите се цепят и със заводския размер гуми вече е болка. Ама поне това което съм видял от хората които карат Тойоти в шампионата е че касетите на ARB са много удачен заместител.

                      Коментар


                      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Сравненията между 80-та серия и серия 90/95 са преместени тук.

                        Коментар


                        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Първоначално публикуван от tuni
                          Джам,колко пъти си карал американска джипня от високия клас??Колко пъти да говорим за "белите хора" и техните играчки.Има и тойота за бели хора,но я продават като "лексъс"Има нисани за бели,но са "Инфинити"ина и хонди за бели,но са "АКЮРА"Nothing to keep as an part.
                          Карал съм доста. Последно карах един новичък ескалейд 6.2 (голямо дърво се оказа). Относно марките за "бели", технически Лексъс ЛХ и ТЛК В8 за идентични, разликата е в обезшумяването и вътрешното обзавеждане, а и в гъдела към клиента.
                          Омръзна ми тая тема....кой каквото иска да мисли. Аз за себе си знам отговорите.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Кой каза че 80-ката не се продавала В САЩ? Ето уверете се сами:

                            http://autos.yahoo.com/used-cars/ove...stingtype=used

                            Не знам какви продажби е постигнал този модел през годините, но като гледам цените са малко по-ниски от европейските.

                            Дизели обаче едва ли се намират на този пазар. При цена на бензина около 1лв на литър, как да се продават дизели?
                            [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                            [/COLOR]

                            Коментар


                            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Колеги, в САЩ са продавани всички моделни семейства на Тойота 4х4 + някои които не са познати тук. И 60-ка, 70-ка, 80-, 100-ца... Конкретно имам преки наблюдения върху един прекрасен екземпляр на 80-та серия внесен оттам. Има малки разлики с моделите за Европа, разбираемо е с бензинов двигател, има и разлика в задният мост (полуразтоварени полуоски), автопилота е стандартно обзавеждане.

                              В САЩ този модел е много продаван и разпространен, въобще Тойота 4х4 е особено популярна. Понеже следя няколко експедиционни портали, ви уверявам че тази тема е дъвкана не само тук... За САЩ далечните експедиции всъщност значат Латинска Америка. И за там по общото мнение няма по-подходяща от 80-ката...

                              Колкото до сравнението 80-ка, Нисан Патрул, ще напиша какво мисля утре...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение

                                Има ли алтернатива Тойота 80?

                                Има разбира се, но просто явно думата "алтернатива" май се тълкува, като "по добра от".
                                Света се обикаля с Тойоти,Нисани,Роувъри,Г Класи, и т.н
                                Естествено с/у Голиат (ТЛС80) може да излезе само Давит (Y60), моторите са ясни 3f-e vs tb42e. При дизелите 1HZ/1HD-T vs TD42/TD42T
                                Не знам за съжаление, кой мотор на Роувър или Мерцедес е алтернатива на такъв осемдесетков.
                                Според мен, единствено тези машини излизат от завода производител с най-близка до такава за дълги (експедиционни) пътувания и са в състояние да са алтернатива на 80-ката.
                                Цената (на 80-ката)е решаващ фактор, да.... но когато става въпрос за кола за асфалт+леки разходки.
                                За експедиции, която и да е марка автомобил върви винаги с подготовка (тунинг) в зависимост от целите на пъруването.Тази подготовка много пряко заема един не малък процент от бюджета на експедицията,а може би и основен. В това отношение 80-ката губи (киселее) но е най-използван. Може би, когато си на 2500км от най-близкият стационарен телефон по средата на нищото започваш да си даваш сметка на това, какво е трябвало да вземеш и какъв автомобил да подготвиш.
                                Комфорт-а при возия е важно нещо, но аз не съм карал 80-ка и немога да имам мнение. Най дългото разтояние което съм изминавал и прекарвал в колата е около 4000км(около 800км на ден) в Европа с (Y60-TB42E) всички екстри и нямах никакви оплаквания, което означава, че с по-добър комфорт 80-ката е с предимство, а как е при другите марки да кажат колегите. Като краен недостатък на Y60 отчитам малкият резервоар и липсата на круиз контрол (смърт за десния крак), може би и фарове.
                                Дизайна при аввтомобилите купе,салон е друга тема.

                                И не на последно място....просто си има мания наречена ТЛС 80

                                Според мен алтернативите на 80-ката са : Y 60,Г класа,Роувър
                                LZ1HRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X