До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...
Г-н Петров, как стои въпросът със слагавето на механичен компресор? Имате ли такива данни?
Г-н Петров, как стои въпросът със слагавето на механичен компресор? Имате ли такива данни?
Двигателя си беше неотварян, заводска сглобка... Ха познайте дали с едни супер тунингови бутала, най-добрите сегменти и всичко това мерено и настройвано до 0.1 грам няма да е по-добре... Въобще да не говорим за автоматик, турбина, окачване и прочие... Всъщност идея да се купи нова дори и да е възможно за мен специално не е работеща, защото почти 60% от нещата се сменят с тунингови...
. За мен е изключително интересна (и полезна) именно дискусията за конкретни параметри и детайли. След това естествено всичко е въпрос на компромис или в по-добрия случай на правилен БАЛАНС. В крайна сметка турбината (или по-точно правилно работещата турбина) не е жизнено важен детайл. Скъпо струващ, но все пак не водещ до оставане в нищото. Същото не може да се каже обаче за една пръсната глава от прегряване например... То не, че не може да прегрееш турбинирания двигаетл и то лесно, но с малко внимание поне няма да е лесно. А термометъра за изходящите газове си е задължителен за турбиниран дизел. Интеркулера също много подобрява термичната работа на двигателя, освен че дига мощността и въртяия момент почти колкото и турбината сама по себе си. При това без добавяне на негаиви от гледна точка на надеждност, дори напротив.
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар