Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Какви са основанията на твърдението за повече разходи при дизела?Евентуално турбина,какво друго би повлияло?Доколкото съм чел дизела издържа повече километри пробег,и дали по-малкия разход не би компенсирал тази разлика?Естествено не сравняваме мощността-200 и кусур коня е бензина,макар че мисля,че има и съизмерими с тази мощност дизелови агрегати,като 4.2 тд на 100-цата?
    Разхода е по-малък средно с 30% при идентични други условия.
    Проблемни (според мен) - при дизелите - помпа, турбина. При бензините - дебитомера е скъп като част.
    Смяната на масло при дизела е почти 2 пъти по-честа.
    Останалото Митко го е посочил.

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    ... Говорейки за 80ки в темата аз харесвам най-много дизела им и то без турбото. Голям мъртвец, но ми допада най-много без никаква логика.
    Ако говорим за атмосферни дизели на тези коли - ако е 1HZ, категорично го предпочитам на 7ма серия (особено 73...), просто като килограми и компановка, двигателя е по-добре там (според мен). Ако е от класа на 80 - карал съм такава на приятел, но пак, ако ще е само 4.2д (а не тд) - категоричния ми избор е Patrol 4.2d. Върви по-добре, мотора е по-... и т.н. Имал съм и съм сигурен за себе си...

    Коментар


    • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Да разбирам ли, че моята Тойота е 3 тона? Какво толкова и тежи на тази кола?
      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

      Коментар


      • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Стелките...
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          махнал съм ги Тя че тежи - тежи, ама по каталог я дават 2200, какво трябва да има накачулено за още 800 кила?
          "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

          Коментар


          • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
            махнал съм ги Тя че тежи - тежи, ама по каталог я дават 2200, какво трябва да има накачулено за още 800 кила?
            Абе каталози-маналози, сайтове-майтове...намери кантар, измери я и пиши вместо да питаш!То скоро един твърдеше, че 123-та на Мерцедес тежала 1350кг.(колкото Опел-Вектра?!)-според някакъв сайт...
            Тя мойта стокова 70-ка тежи 1730кг.(измерена на електронен кантар, който не беше скрападжийски) Неподготвена 80-ка ми се струва нормално
            да е половин тон отгоре поне...
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Моят Скрап тежеше 1950кг. на кантара с празен резеорвар, без говедото вътре и без никакво оборудване и резервна гума. Говорим за ТЛК БЖ73.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                махнал съм ги Тя че тежи - тежи, ама по каталог я дават 2200, какво трябва да има накачулено за още 800 кила?
                Ей , добре, че снимах кантарната бележка от кантара на пристанището в Лима...
                Излиза, че ви лъжа и навярно ми плащат от ланд ровър за това. Докато вие си четете каталозите други карат тия кошове дето им викате джип.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Разхода е по-малък средно с 30% при идентични други условия.
                  Проблемни (според мен) - при дизелите - помпа, турбина. При бензините - дебитомера е скъп като част.
                  Смяната на масло при дизела е почти 2 пъти по-честа.
                  Останалото Митко го е посочил.


                  Ако говорим за атмосферни дизели на тези коли - ако е 1HZ, категорично го предпочитам на 7ма серия (особено 73...), просто като килограми и компановка, двигателя е по-добре там (според мен). Ако е от класа на 80 - карал съм такава на приятел, но пак, ако ще е само 4.2д (а не тд) - категоричния ми избор е Patrol 4.2d. Върви по-добре, мотора е по-... и т.н. Имал съм и съм сигурен за себе си...
                  4,2 без турбо осезаемо ли е по-мудна от тази с турбото?
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                    4,2 без турбо осезаемо ли е по-мудна от тази с турбото?
                    По лични наблюдения - 4.2d е осезаемо по-мудна от 4.2тд. Изпреварването се планира. Разхода е по-висок и т.н. Но пък 4.2д (1HZ) се турбинира...
                    Също така 4.2д на Патрол върви по-приятно от 4.2д на тлк80. Лично мнение.

                    Коментар


                    • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Но колкото и рядко да се намират сполучливи екземпляри 80-та серия,то Патрулчета 4,2 д или тд май съвсем са на изчезване по нашите географски дължини,та и в Европа!Още повече дълга база и т.н съперничащи с 80-тка!
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Ей, добре че си взех навремето предишния модел ~ 2300 кг не чак празна. Следващите много желязо са им набутали. Може пък да е от екстрите. Знам ли.

                        Коментар


                        • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                          Но колкото и рядко да се намират сполучливи екземпляри 80-та серия,то Патрулчета 4,2 д или тд май съвсем са на изчезване по нашите географски дължини,та и в Европа!Още повече дълга база и т.н съперничащи с 80-тка!
                          Така е. Както казваше Конов, на всеки 30-тина (и повече) 80-тки се намира по 1 4.2д Патрул, и то без да имаш претенции за дирекция, цвят, екстри и т.н. В Австралия ги има повече от Голфовете тук.

                          Коментар


                          • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Така е. Както казваше Конов, на всеки 30-тина (и повече) 80-тки се намира по 1 4.2д Патрул, и то без да имаш претенции за дирекция, цвят, екстри и т.н. В Австралия ги има повече от Голфовете тук.
                            Яро, за миг преобърна малкия ми свят и се почувствах голфър
                            Извинете за офтопика
                            Дела трябват, а не думи.

                            Коментар


                            • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Така е. Както казваше Конов, на всеки 30-тина (и повече) 80-тки се намира по 1 4.2д Патрул, и то без да имаш претенции за дирекция, цвят, екстри и т.н. В Австралия ги има повече от Голфовете тук.
                              Еми Яро, то е естествено - в Европа на 30-тина 80-тки стига по един Toyota Recovery Vehicle, в Австралия условията са тежки и трябват повече
                              (Айде трий, моля)
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар


                              • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Не, просто на петдесет броя произведени единици от двете, са останали до днес живи по около тридесетина Осемдесетки и по един Патрул. Аз моя Патрул като спра на червено и го чувам как гние.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X