До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...
Не мога да разбера по-голямата част от читателите в тази тема.
Излезе, че 80-тката кажи речи не става за нищо.
Нищо и така да е.
От тези, през които съм минал лично до момента а те са - LR Defender 110 Td5, Nissan Patrol 260, Y60, TLC LJ70, RJ70, FJ80, HDJ80 ако тръгна да изброявам техните недостатъци, особено на някои...
Не се хващайте за думите.
Това е една от твърде малкото теми в 4х4, която аз съм виждал до момента, където откровено се споделят недостатъците на един модел от хора, които имат реален опит с този модел.
Не мога да разбера по-голямата част от читателите в тази тема.
Излезе, че 80-тката кажи речи не става за нищо.
Нищо и така да е.
От тези, през които съм минал лично до момента а те са - LR Defender 110 Td5, Nissan Patrol 260, Y60, TLC LJ70, RJ70, FJ80, HDJ80 ако тръгна да изброявам техните недостатъци, особено на някои...
Не се хващайте за думите.
Това е една от твърде малкото теми в 4х4, която аз съм виждал до момента, където откровено се споделят недостатъците на един модел от хора, които имат реален опит с този модел.
Имаше едно състезание там, и то вече го няма.
Да с независимо окачване е. Тоест с правилното окачване, освен ако не караш на любителски траяли. Казвам го като човек който е карал ... и правил ... и до сега все джипове с цял преден мост притежавал. И в момента джипа с цял мост отпред с най-доброто пътно поведение. Който мисли че греша нека го оспори. В окачването няма нищо субективно. Не стават за път тия с целите мостове. Толкова съм убеден че чак мисля да предложа да им забранят да се движат по пътната мрежа.

Коментар