Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
    ЕВРО3 са на сайтовете на всички европейски дилъри, които ги продават пише "for use outside of EU". Жалко, но факт.
    Тези "for use outside of EU" са преди да ги доработят за сертификация.
    След това нямат проблем с цветните точки.
    Преди две години се бях засилил да си купувам нова от подобни, но си направих друга сметка.

    Друг е въпроса, че такива автомобили се купуват и оборудват за пътешествия по широкия свят, а не за каране в центъра на Берлин.

    Ама се отплеснахме..., просто исках да уточня, че не е проблем да се карат големите дизели в "зелените" зони на Европа.
    Въпрос на филтри и доработка, която не е за всеки джоб, и в даденият случай се обезмисля.

    Коментар


    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      В същност, защо си мислиш, че никой нямало да купи 80-ка и да я юрне на експедиция, при положение, че дори в България се намират хора, които да вземат 80-ка, да я срежат и да я подкарат на състезание, където натоварванията хич не са малки???
      така де с флекса и електрожена..
      На тая Тойота само двигател и скоростите са и останали, като гледам Това не е 80-та серия... това е подготвена кола на базата на 80-та серия и с нея и Сърбите сигурно няма да те пуснат да влезеш в държавата им
      Имам си на склад любима Xantia 16V която много обичам да джагара по пътищата, ама ме е страх да излизам с нея надалече, щото ако се разтече оная зелената и гад някъде, няма кой да ми помогне. Рънера също ми даде авария насред Алпите и леко полека си ги прибрах насам. Чувството че си на майната си и нямаш шансове за помощ, те смачква. През останалото време ходя с най куция Партнер 1,9Д който обаче където и да се скапе, ще му намерят части и сервиз...
      той пък здрав излезе и не ми създава приключения нищо че е бавен нищо че е малък, не се притеснявам за нищо ...
      Сега ми кажи с това 4,2 Д насред Албания и Черна Гора кво ще правя, ако си хвърли главата някъде ?

      Коментар


      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
        ... това е подготвена кола на базата на 80-та серия :
        ...
        Точно така. Подготвена е за целта, за която ще се използва. Пак не разбрах какъв е проблемът някой да си подготви 80-ка, без флекс и електрожен, не за състезания в България, а за експедиция в Африка?!?
        Ето ти една южноафриканка например. И виж какво пише собственикът й!
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          колеги много се отплеснахме от мисълта на Яро! от култова машина призната по всички гео ширини,изкарахме 80 та серия най неблагонадежен и нежелан за любителите на оф рода......!? глава щяла да пукне,каре да скъса насред пустоща,голяма и грозна била,немала возия и т.н ....Вечен и неубиваем автомобил няма,това кой и за колко време можел да окончи двигател в кал и пясъци не ми звучи никак професионално! всичко е въпрос на личен избор. който не харесва 80-та серия нека не я кара. всеки ще каже ,че давам пристрасно мнение,нека е така! имам колата от 3 години,нямам житейския и технически опит на повечето писали по темата. все пак мога да изтъкна само положителни аспекти от 80-ката. дайте някоя марка дето е защитена от буря,придошъл планински поток свлачище или паднало дърво насред пътя в джунглата.
          всеки тръгнал на експедиция си остава резерв съмнение в автомобила.
          поздравявам всички собственици и ценители на 80-та серия ,само ние си знаем причините подтикна ли ни към покупката на такъв автомобил,па било то с всичките му недостатъци
          TЛК 80-4.2ТД
          ТЛК 73-2.4ТД
          ...................

          Коментар


          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Колега tuni на мойта в момента и се поставя друг двигател,щото на 2-ри цилиндър има около 3мм язва получена от счупен сегмент и част от бутало,ама хич не съм разочарован от двигатела,бая време си караше така и още можеше да се движи.
            Не ме убеждавайте,че много години сте карали някоя машина и нищо не сте правили по нея,с лични средства поддържам 7 машини и знам колко разлика има от една до друга,едни ги ремонтираш повече от колкото работат,а другите си заслужават всяка стотинка за свършената работа.
            Тойота 80 си е едно доста яко камионче,не го сравнявайте с паркетници и някои изброени от вас модели къса база,които ако ги разглобим на по-едри детайли може да се съберат вътре в нея.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Първоначално публикуван от veilside Преглед на мнение
              колеги много се отплеснахме от мисълта на Яро! от култова машина призната по всички гео ширини
              Дали имаш информация, колко култова е по ония географски ширини, където много често се срещат разни (екзотични за нас) модели като например Шевролет Събърбън.

              Коментар


              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Дали имаш информация, колко култова е по ония географски ширини, където много често се срещат разни (екзотични за нас) модели като например Шевролет Събърбън.
                не мисля да влизам в дребнави спорове,от сорта коя марка къде и колко е популярна.
                дал съм си мнението за 80ка ,за която е поста...........пък и да сравняваме ландкруисер и събърбън по популярност
                TЛК 80-4.2ТД
                ТЛК 73-2.4ТД
                ...................

                Коментар


                • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Дали имаш информация, колко култова е по ония географски ширини, където много често се срещат разни (екзотични за нас) модели като например Шевролет Събърбън.
                  Не,това не мога да го проумея,за ВСИЧКИ американци 80-тката и Лексъс Ел-ЕС-450(89-'97 година) НЕ е АВТОМОБИЛ тачен и приеман,независимо,че миналата година(2008 Лексъс-Ел-Екс-570(джипа-големия) стана SUV на годината.Шевроле Събърбърн се нарежда ВЕДНАГА на второ място по продажби и премии от представяне-за рисърч,за активна,пасивна безопасноет,за щатски еко норми,независимо ,че на тойотката(лексъса)моторчето е БЮИК и единствено "революционнта впръскваща система") накакво (V-Tv ili TV-V-забравих им индикациите,много станаха и не и пречи да гори около 20 л.бензин на 100км )била разработка на тойотка.Приятели,има мнооооого ама истински и чудесни джипки,за бели хора,оттдавна направени до които не са се докоснали много от нас-не им пречи да бъдат "СУПЕР",просто не ги познавате.

                  Коментар


                  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Ми айде запознайте ни
                    ТЛК 80 4,2ТД-95г

                    Коментар


                    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Да. Не мога да разбера какво те учудва.
                      Учудва ме как един слаб детайл, може да бъде представен като бушон.
                      Учудва ме как на Вранглера като трябва да се сменят лагерите на задните главини на 100 000 щото дори и да са здрави почват да износват полуоските, това се приема за супер голям недостатък в конструкцията, а в същото време на ТЛК-120 на същите километри като трябва да се сменят лагерите на предните главини щото са толкова износени че чак спирачките не хващат от първия път, се представя за нещо нормално.

                      Слабия лагер не може да бъде бушон. Като се износи се получава луфт. От този луфт зъбните двойки работят с друга контактна повърхност, което ги износва повече. Няма начин просто при такива обстоятелства да се износват по-малко. Ръчните скорости на Патрула са същата легенда. За някои бушон за други боклук. За мен просто не са мислени за висока скорост. И тук идва съвсем резонния въпрос, който явно мъчи и Любо(tuni) -

                      Като не можеш да ползваш нещо по предназначение, за къф тие освен за да се правиш на такъв какъвто не си.

                      Коментар


                      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Учудва ме как един слаб детайл, може да бъде представен като бушон.
                        Учудва ме как на Вранглера като трябва да се сменят лагерите на задните главини на 100 000 щото дори и да са здрави почват да износват полуоските, това се приема за супер голям недостатък в конструкцията, а в същото време на ТЛК-120 на същите километри като трябва да се сменят лагерите на предните главини щото са толкова износени че чак спирачките не хващат от първия път, се представя за нещо нормално.

                        Слабия лагер не може да бъде бушон. Като се износи се получава луфт. От този луфт зъбните двойки работят с друга контактна повърхност, което ги износва повече. Няма начин просто при такива обстоятелства да се износват по-малко. Ръчните скорости на Патрула са същата легенда. За някои бушон за други боклук. За мен просто не са мислени за висока скорост. И тук идва съвсем резонния въпрос, който явно мъчи и Любо(tuni) -

                        Като не можеш да ползваш нещо по предназначение, за къф тие освен за да се правиш на такъв какъвто не си.
                        Съгласен с написаното,но ако е възможно да обясниш как здрави лагери износват полуоски?
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Дали имаш информация, колко култова е по ония географски ширини, където много често се срещат разни (екзотични за нас) модели като например Шевролет Събърбън.
                          По тези ширини Тойота имат други модели, които се продават не по-лошо от Събърнъна. Пардон, Събърбърна. Не е нужно един модел да огрее навсякъде и за всичко.

                          Коментар


                          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                            Ми айде запознайте ни
                            Тази 80-ка от аватара всеки път като я видя и си викам "Ха тая беше мойта" Ей го преди малко пак. Ма мойта нямаше турбо. Иначе на външен вид абсолютно точно копие.

                            Мога да ти кажа само, понеже по-горе в темата спомена резервните части за американските автомобили, че и за ултра екзотичния модел който сигурно и аз не съм чувал, части се намират в България по-лесно, понякога даже и по-бързо, и при всички положения по-евтино от кой да е ЛандКрузер.

                            пс
                            лагерите на задния мост Дана-35 на първите Чероки,Вранглер и грандЧероки лагеруват на полуоската.

                            Коментар


                            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Тази 80-ка от аватара всеки път като я видя и си викам "Ха тая беше мойта" Ей го преди малко пак. Ма мойта нямаше турбо. Иначе на външен вид абсолютно точно копие.

                              Мога да ти кажа само, понеже по-горе в темата спомена резервните части за американските автомобили, че и за ултра екзотичния модел който сигурно и аз не съм чувал, части се намират в България по-лесно, понякога даже и по-бързо, и при всички положения по-евтино от кой да е ЛандКрузер.

                              пс
                              лагерите на задния мост Дана-35 на първите Чероки,Вранглер и грандЧероки лагеруват на полуоската.
                              Защо "беше",няма ли я вече,толкова ли те разочарова или не отговаря на нуждите за които ти е необходима?

                              За лагерите-ясно
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар


                              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                                Защо "беше",няма ли я вече,толкова ли те разочарова или не отговаря на нуждите за които ти е необходима?

                                За лагерите-ясно
                                Изобщо не ме е разочаровала. Може би защото не съм очаквал да е произведение на извънземните. Точно за това накарах tuni да си купи такава. Няма да се повтарям. Причината той да има ТЛК-80 съм аз. После жена му ме търсеше под дърво и камък да ме трепе, ама тва е друга тема.

                                "беше" защато нямам нужда от джип за офроуд и всекидневна употреба.
                                Имам нужда от джип за всекидневна употреба и офроуд.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X