До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...
Що да е "тъпа грешка" и спам"? Много хора ще четат темата и ще си задават същите въпроси - защо аджеба една машина става, или не става!
Според мен трябва няколко условия :
Качествена изработка и сглобка.
Дълга база.
Надежден, прост и мощен мотор - атмосферен дизел и бензин - карбуратор, както се каза по горе - долен разпределителен вал, без ремъци и вериги.
Яко силово предаване ( учудвам се че, Y60 е с верига на раздатката.).
Аз съм за парт тайм - един натоварен възел в машината по малко.
Цели мостове - пак във връзка с по малкото възли по окачването.
Пружини, или ресьори? Това е възела най-натоварен в окачването. Ресьорите возят по-твърдо и логично вибрациите по конструкцията да са по големи. Обаче пък са по издръжливи на натоварване и ремонтно-пригодни. Май най добро е решението при 78 сер.
И да има части евентуално по пътя.
Първоначално публикуван от sony bono
Преглед на мнение
Според мен трябва няколко условия :
Качествена изработка и сглобка.
Дълга база.
Надежден, прост и мощен мотор - атмосферен дизел и бензин - карбуратор, както се каза по горе - долен разпределителен вал, без ремъци и вериги.
Яко силово предаване ( учудвам се че, Y60 е с верига на раздатката.).
Аз съм за парт тайм - един натоварен възел в машината по малко.
Цели мостове - пак във връзка с по малкото възли по окачването.
Пружини, или ресьори? Това е възела най-натоварен в окачването. Ресьорите возят по-твърдо и логично вибрациите по конструкцията да са по големи. Обаче пък са по издръжливи на натоварване и ремонтно-пригодни. Май най добро е решението при 78 сер.
И да има части евентуално по пътя.
Коментар