Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Да посъживим темата- кой е имал ТЛК 4,2 дизел с турбо и не е ремонтирал двигател?
    Да атмосферния е много здрав "милионник" , но това не е доказано. Дори аз като бях единствения си път в Сахара на нашия водач Том му беше изгърмяла една ТЛК80 с атмосферен дизел в Либия. Верно закрепиха го и продължиха защото там има части навсякъде за тойота.
    Последно редактирано от rusev; 11-02-12, 09:59.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Руси аз на моята сменях цял двигател. Но какво му бяха сторили едни "специалисти", от които я купих, с две думи карали са я без масло и после ремонт, колкото да се продаде.
      С тоя мотор имам вече около 50000, засега никакви грижи.
      ТЛК 80 4,2ТД-95г

      Коментар


      • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Този двигател при нормална експлоатация рядко се натоварва повече от 60-70 процента, затова е толкова здрав според мен.
        TLC 73 4.2-TD
        Автоматик
        Тел.0887859269

        Коментар


        • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Да посъживим темата- кой е имал ТЛК 4,2 дизел с турбо и не е ремонтирал двигател?...
          Аз. Сменях турбо, но не съм отварял мотора. Алекс също, а той караше с огромно сърце и смени 2 80тки...
          1HD-T не е безпроблемен двигател, но проблемите му сравнени с такива при други дизели са смешка.

          Коментар


          • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            И двата са 4,2, но са различни двигатели. Единия е с вихрови камери, другия директна инжекция с турбокомпресор. 1HZ е по малко натоварен, с по проста конструкция и перфектна охладителна система. Това обуславя и по голямия му ресурс.
            1HD предразполага към по високи скорости, а това съчетано с най малкия проблем в охладителната и горивнита системи води до пълно разрушаване на двигателя.

            Коментар


            • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Истината е че 4,2 Тд си е проблемен, като всеки дизел- иска си пазене и поддръжка. Който натиска педала и бърза не е за дизел.

              А сега кажете как се слага турбо на атмосферния 4,2 без да замине двигателя след 40000- 60000км? Може би се сменят и буталата?
              Сафари ще кажете продават такива китове и на тях може да се вярва...Да ама на мен не ми се връзва нещо.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Ами то от Сафари като не ти се връзва, по-добре не го захващай...
                Веско турбинира 1HZ на чисто нова 105-ца.
                Събин тунингова 1HD-T с турбина и интеркулер на Safari.

                Коментар


                • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Яро най-малкото на турбомоторите е по-малка степента на сгъстяване. Според мен сафари се слага от хора за които ресурса не е важен.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Аз сменях сегменти, освен това този мотор има добре известен проблем с биелните лагери. Незнам за кола на тази възраст дето само да върви, без да се прави.
                    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                    Коментар


                    • Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Да съживим пак темата:
                      Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                      Тя че тежи - тежи, ама по каталог я дават 2200, какво трябва да има накачулено за още 800 кила?
                      Измерих 80-ката с шофьор, 1/2 резервоар, тунинг, рез. гума 33", джак и още някакви дреболии в багажника е 2320кг.
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        я КАЖЕТЕ НЕЩО И ЗА БЕНЗИНОВИТЕ 80-ки.Мен разход не ме вълнува.Търся сила ,мощ и здравина.

                        Коментар


                        • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          4.0-литровата 3FE, е сравнително малко произвеждана и малко по-късно двигателят става 4.5 литра. 3FE-то е с долен разпределителен вал, уникална тяга в най-ниските обороти (по-добра от турбодизела) и прилично вървене на високите, без да е нищо особено там. За мен най-добрата комбинация за 80-ка правена въобще... 4.5 литровият е с горен разпределителен вал и два варианта, с алуминиева глава и чугунена глава. Първият се характеризира с много съобщения по форумите и оплаквания от кривене на глава. При чугунената такъв проблем не съществува. В ниските обороти двигателят е ОК, без да блести. Във високите е несравним, това е любимият двигател за тунинговане от арабите за техните състезания до отказ... с компресор стига ~700коня... Не е моят избор, аз с подобни машини карам максимум до 100-на и то по магистрала...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • От: Re: От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Благодаря за отговора г-н Петров.

                            Коментар


                            • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Само дето 4.0 бензин не "върви" изобщо, особено в комбинация с автомат си оставаш само с ниските.
                              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                              Коментар


                              • От: Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Точно в комбинация с автомат "върви" отлично. Но за да се случи всичко това се изисква и определена работа, съчетана с доста знания... Но по-добра от тази комбинация, поне аз за себе си не намирам.
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X