Първоначално публикуван от didooo
Преглед на мнение
1. Не искам нищо твърдо - пука се и отдолу работи.
2. Не искам нищо лигаво по екстериора - събира песъчинки и кал, и в крайна сметка започва да ръждясва.
Ком,бинацията е перфектна, защото:
1. ML-а прониква. И прониква надълбоко и добре.
2. 4941 държи мазния проникващ ML отдолу, на местата, на които трябва (пореста ръжда), и не се пука и подкожушва на останалите.
Както казах, преди всяка зима ще се оглежда и повтаря на местата, където има признаци за пукнатини или паднало, и на местата където обикновено теранотата гният. Изобщо не съм го пръскал с идеята че е вечно. Важното е да не запечатва активна ръжда и да работи отдолу., или да прави люспи. С боя и търкане каквото мога съм свършил. На другите продукти, които съм ползвал, точно това им е проблема - първо не прникват толкова в дълбочина като ML-а, и второ - в един момент на места стават на смес от кал, пясък и потенциално сол и влага, и започва да работи. Това от собствен опит.
Падането на места с активна абразия не е проблем - на такива места голяма ръжда никога не се случва, пак заради абразията. Важното е да пази именно на места, където се задържат боклуци/влага/сол/. Например преходи между панели, ъгли, снадки и т.н - ръждата много рядко тръгва от средата на някой панел - винаги тръгва от такива места. А аз тия места ще ги повторя с ML и тънко 4941 наесен, ако преценя че има нужда. Прясна ръжда на прима виста никъде не се вижда, дори по шасито. Даже може да ги повторя преди лятото да си прониква на воля където трябва, докато е топло.
Коментар