Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HDJ100 - Baseline и подготовка за пътешествия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Браво! Отлична цена за блокажите, особено и ако задния е на тази цена. Много ми харесва как си ги вързал на оригиналния ключ, така се прави.

    Коментар


    • #92
      Още малко дребна работа. По някаква причина, кабинният филтър е някаква скрита опция и на повечето стотици го няма. Кутията на изпарителя има жлебове за филтрите, но в капакът няма слот за филтър??
      Вместо да режа и после да лепя капака си взех направо такъв нов с вратичка за филтри и два филтъра. Тъпите филтри са по 100лв единият! Общо 200! 100лв струва огромният филтър на пречиствателя за въздух у нас, който е пре-филтър, true HEPA и карбонов и площ на 10 от тия тойотските....
      От кутията на изпарителя извадих една шепа шума. Без филтър цялото това се набива в питата на изпарителя.

      Click image for larger version  Name:	IMG_1209.jpeg Views:	0 Size:	170.2 KB ID:	6550346

      Забравих да снимам филтрите преди да ги напъхам, тези са - хармоника от хартия/вата

      Click image for larger version  Name:	AM-3060241471.jpg Views:	0 Size:	145.4 KB ID:	6550347

      Прокарах и маркуч компресорът да дърпа сух и чист въздух от въздушния филтър.
      Трябва сравнително спешно да си сложа отделен ключ за пускане само на компресора, защото в момента го пускам заедно с блокажа. Онзи ден не се усетих, напомпах гумите на мивката и се прибрах с включен заден блокаж по Цариградско. Усетих се чак като паркирах бавно и чух гумата по асфалта...

      Click image for larger version  Name:	IMG_1210.jpeg Views:	0 Size:	243.2 KB ID:	6550348


      Прогресивно разказвам играта на боята. За сега е повърхностно, по-голямата част вероятно ще изчезне с пастиране, но те нещата само ще стават по-зле и рано или късно ще трябва да се направи нещо.
      Бях се зачудил за фолио, но си мисля, че ще се изпонадере и то. Все по-сериозно обмислям в някакъв момент да пребоядисам с раптор. Хем уж е здрав и дребни драскотини не си личат, хем може да се ремонтира лесно при нужда... Някой с по-преки наблюдения какво е състоянието след време?

      Click image for larger version  Name:	IMG_1261.jpeg Views:	0 Size:	675.1 KB ID:	6550349

      Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-01-20 at 19.23.53.png Views:	0 Size:	1.27 MB ID:	6550350

      Стъпенките също искам да сменя с по-здрави и добре хванати. Тези се държат на едни тънки тенекии и са доста декоративни. Гледам, че доста хора ги заваряват за шасито. Удачно ли е това? После при ремонт или пребоядисване?
      Има ли някакъв проблем ако монтажът е само на болтове?
      Последно редактирано от MoridinBG; 20-01-20, 18:33.

      Коментар


      • #93
        Няма проблем да е само на болтове,но зависи от стъпенката както и казваш и как е закрепена,модели за тия 100ци колкото искаш,става за повдигане ако е свястно направена.

        Как не си ги отпрал тия се чудя аз
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Накривих ги вече няколко ъти, но ги изправям обратно

      • #94
        Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение

        Стъпенките също искам да сменя с по-здрави и добре хванати. Тези се държат на едни тънки тенекии и са доста декоративни. Гледам, че доста хора ги заваряват за шасито. Удачно ли е това? После при ремонт или пребоядисване?
        Има ли някакъв проблем ако монтажът е само на болтове?
        Аз с две ръце гласувам за монтаж с болтове. Естествено без да се дупчи шасито. Със сигурност има някой, който да може да го направи. Картинки трябва да има в нета, най-малко снимки на готови такива.

        Заваряването те лишава от възможността за демонтаж, когато се наложи и драстично улеснява ръждясването на заварките, ако изрично и старателно не се обработи правилно. А май почти никога не се обработва правилно.

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

        Как не си ги отпрал тия се чудя аз
        Е, това досега

        Коментар


        • #95
          http://www.sleeoffroad.com/products/...ies_detail.htm
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Супер са на Кристо нещата, ама тия железа ще излязат златни до БГ (:

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            За идея само как са напранени,а иначе транспорта убива идеята и през ум не ми минава да съветвам закупуване от тук

        • #96
          MoridinBG, здравей!Относно стъпенките, виж съседната тема за модификации на 2000 4Рънер и ако си от София се свържи с автора ѝ, може да сътворите демонтируеми стъпенки и за Крузера ти.Според мен трябва да се поразсъждава малко повече за броя на външните и вътрешните разпорки, за да се осигури по ефективно смачкване на стъпенката в случай на страничен удар и по малко деформация на рамата.Без обаче да се намали носимоспособността и за повдигане на колата или защитата на праговете при тежък офроуд.Може да се работи също и с дебелините на квадрата и тръбата за да се постигне подобен ефект.
          Със здраве и успех!
          Мето
          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Здравей, като се постопли времето и стигна до там ще обърна внимание, мерси!

        • #97
          Поздрави, добра работа си свършил. Внимавай с тоя АРБ компресор, доста се оплакват, че не държи особено на помпане на гуми. Аз си купих по- голям китаец за гумите, а АРБ компресора остана за блокажа и аварийно помпане на гумите.

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Аз точно заради това, че не се оплакват и има части и поддръжка го купих. Бая изчетох и на някакви системни оплаквания от проблеми с помпане не видях, точно обратното.
            На какво по-конкретно си попадал? Да взема мерки на време.

        • #98
          Направо си и разказал играта на боята,но не е непоправимо.Относно фолиото със сигурност ще предпази до голяма степен боята,говоря за прозрачното защитно,което се ползва за фаровете със uv-защита.Изпитвали сме го при доста тежки условия и бях доста изненадан от здравината.
          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

          Коментар


          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Може ли малко допълнителни сведения за това фолио? Марка, цена, откъде се взима, кой облепва с него, разпаря ли се от шипки и глог и т.н. Сигурен съм, че ще е интересно за много хора.

        • #99
          Според мен е късно за фолио.
          Аз лично бих продължил така. В един момент, рано или късно ще има по-сериозни поражения и тогава ще го мислиш!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
            На какво по-конкретно си попадал? Да взема мерки на време.
            Ето един интересен линк за тези компресорчета - https://www.patrol4x4.com/threads/ar...how-to.103101/
            Аз освен АРБ-то, което остана за блокажа и аварийно помпане на гуми се обзаведох и с това, което помпи една идея по- бързо и загрява по- малко от АРБ-то. https://www.ebay.co.uk/itm/12V-Adven...72.m2749.l2649 . На Размер и тегло е доста по- голям от АРБ-то.
            Помпя 35-ци и АРБ-то зарява до степен да не може да свалиш маркуча от бързата връзка без ръкавица.
            Последно редактирано от dancoo; 29-01-20, 11:56.

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Доста полезно инфо има в този линк, мерси!
              35ци са му в повече май, за такива трябва двойния. Аз помпам 32ки и от 1.5-1.8 до 2.3-2.5 ги помпа за по 30-40 секунди, така че не загрява прекалено.

              Вентилаторче и на мен ми беше в плановете. Кабелите и аз се чудех дали няма да му дойдат тънки. Явно са и ще го имам впредвид и ще ги подменя. Гълтането на вода е до голяма степен решено с маркуча до въздушния филтър. Мисля да му сложа и един кондензоотделител.

              Хубаво е, че е толкова ремонтопригоден и като цяло добре измислен.

          • На този етап всички драскотини са изцяло козметични повърхностни. Докато не пробия лака и боята със сигурност няма да предприемам нищо. Пък тогава ще го мисля. За сега клоня към нещо тип Раптор, ще видим.

            Коментар


            • Поручвал съм на 3M Venture Shield се води. Като взехме Hilux-a и се чудех дали да го облепям. Без работата щеше да изелзе колкото цялостно пребоадисване (близо 1500-1600 лв за най-дебелия слой). Тук се продава от Partners в магазини срещу метростанцията на Г.М.Димитров.

              Раптаросали сме си шасито и отдолу фабричните брони (от търкане по камънаци боята им беше свалена до метал). От последното лято и сега зимата раптора добре се държи, защитата под двигателя пак му е паднал слоя, но е доста по-устойчив (все пак имаше в Родопите и Рила доста търкаляне на камънак върхи тази метална кора).

              Ето снимки какво беше първоначалното положение с корите: https://offroad-bulgaria.com/forum/о...34#post4969634

              Във форума има тема на kalibbg, който е слагал точно Raptor и вече има поне 1-2 години ползване. Последно я смяташе за добро решение.
              Тел / Viber: +359 889 396 793

              Коментар


              • Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                На този етап всички драскотини са изцяло козметични повърхностни. Докато не пробия лака и боята със сигурност няма да предприемам нищо. Пък тогава ще го мисля. За сега клоня към нещо тип Раптор, ще видим.
                Аз съм 100 % раптор и на 200-цата и на 79-ката.... Единственото лошо е, че веднъж раптор- завинаги раптор....
                Прикачени файлове
                TLC 200 V8
                TLC LJ79
                Toyota Prius2

                Коментар


                • nissan_gr
                  nissan_gr коментира
                  Редактиране на коментар
                  Под завинаги имаш предвид, че няма вече махане и няма да може да се мина към нормална боя ли?

              • След това за да се върнеш към обикновена боя е почти невъзможно... Гледах, че с пистолет за горещ въздух и шпакла се маха....
                TLC 200 V8
                TLC LJ79
                Toyota Prius2

                Коментар


                • Жива е Тойотата. Последните месеци, поради липса на закрито и топло помещение само каране и малко работа, а работа и сам си отварям. От миналата седмица ме подслониха в едно хале, където ще мога да си работя чат пат по колата, така че ще наваксвам идните седмици.

                  Сплесках си радиатора на климатика Така става, като се мотам с подкартерните тенекии. Кормилната рейка и тя се е разминала за една бройка.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_1640.jpeg Views:	0 Size:	619.7 KB ID:	6588643

                  Хайде на бас, че така не са ви вадили джипката от преспите Гумите са с шипове.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_2260.jpeg Views:	0 Size:	701.0 KB ID:	6588644

                  Преживях и първия си трактор Не трябваше да се разкарва дори, закопах му се в нивата на 50м от където беше паркирал 😂

                  Click image for larger version  Name:	IMG_4236.jpeg Views:	0 Size:	469.4 KB ID:	6588645

                  Мисля, че съм го споменавал вече, но тази Тойота тежи безобразно много. 2720кг в този си вид с празен резервоар. Калните странични наклони са изпитание за духа и тялото. И моите, и на колата. Едно излишно натискане на спирачката в паника и следва вадене на две лебедки.
                  Още не съм си оправил плочата, поради липса на място за работа. Това беше и първото реално пускане на лебедката. Издържа за сега...

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5075.jpeg Views:	0 Size:	765.6 KB ID:	6588646

                  Още една система ме предаде - умря алтернаторът. После се оказа, че те първо акумулаторите са умрели и вероятно са го съборили. Ennexy Silver Asia 100Ah, които дойдоха с колата преди година и бяха общо взето чисто нови. Ще минавам на AGM, ще си оставя и двата тягови, за допълнително захранване имам други планове. За сега съм се спрял на 2 броя Odyssey PC1500. Възражения?

                  Във всеки случай, срам не срам, изтегли ме Land Rover-а...

                  Click image for larger version  Name:	IMG_2851.jpeg Views:	0 Size:	548.0 KB ID:	6588649

                  Но му го върнах де

                  Click image for larger version  Name:	IMG_2519.jpeg Views:	0 Size:	1.21 MB ID:	6588650

                  Тръгнах да сменям тампон на левия преден хидравличен амортисьор. Късно научих, че когато се сгъне след като му е махнат маркуча, прави гейзер.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_3336.jpeg Views:	0 Size:	754.4 KB ID:	6588651

                  От това ще да е тропало. Интересното е, че се чуваше при пълно сгъване на окачването на дясното колело, вероятно стабилизиращата щанга го е бутала.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_3337.jpeg Views:	0 Size:	479.5 KB ID:	6588652

                  И на края - независимото окачване нямало ходове

                  Click image for larger version  Name:	Frame-06-04-2020-01-01-37.jpg Views:	0 Size:	422.4 KB ID:	6588653

                  Идните седмици се надявам да обърна баланса и да има доста повече работа, отколкото каране. На първо място адекватна тава за лебедката и подкартерни защити.
                  Прикачени файлове

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X