Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    да на шасито се държи досега гледах темата на трент но има само една снимка относно захващането и чесно казано немога много много да разбера как го е напражил дали е пробил дупки и в тях е сложил гаики незнам. само знам че много неща ще ми се изяснят в процеса на работа

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Не знаех,никоага не съм поглеждал там пък.Обади се на trent има му номера в доста теми и го питай.Той ще ти обясни!
      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
      "Mud Angels" Stara Zagora

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Според мен за два дни няма да се справиш. Има много(почти всичко) разглобяване, дефектуване, и пак сглобяване.
        Ако нямаш с някаква техника да вдигаш купето-задължително си намери. Мотокар, кран, или каквото се сетиш, но на ръка е много трудно. И може да огънеш някоя ламарина докато се мъчите да вдигате купето. То си е тежко, и малко, та не може да се наредят твърде много хора да вдигат. Задължително с техника!
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          имам на разположение един кран и ако се наложи ще г оизползваме а то наи вероятно ще се наложи, ще се опитам и аз да снимам ако намера с какво че камерата на телефона ми нещо неработи и ще пиша как вървят нещата като се замисла не ми се струва чак толкова трудно пък ще видиме.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            ...Ако нямаш с някаква техника да вдигаш купето-задължително си намери. Мотокар, кран, или каквото се сетиш, но на ръка е много трудно. И може да огънеш някоя ламарина докато се мъчите да вдигате купето. То си е тежко, и малко, та не може да се наредят твърде много хора да вдигат. Задължително с техника!
            Не плаши човека, двамата с баща ми (виждал си ни и двамата, заедно сме 130 кила общо) вдигнахме купето за 15 минути. По интересното е да се разкачи ВСИЧКО, което може да се скъса при вдигане ... аз успях да ебна само една маса (до делкото) и без малко - жилото на километража.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Понеже ме намесихтеняма как да не драсна някой ред, в темата ми пише кое трябва да се махне, за да се отдели купето от шасито, относно секторната кутия, се прави по следният начин: на рамата има заготовка за отвора-3броя, разпробиват се(ако не се лъжа със свредло 16мм, като преди това купуваш 6 бр. якостни гайки с неподвижна периферия и ако може по-дълги, заедно с болтовете, като диагонала на шестостена е колкото диаметъра на заготвката за разпробиване), използваш малко по-малко свредло, за да може да набиеш гайката с чука в отвора и да не се върти, след това шиеш с ЦО и си готовуспех

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Не плаши човека, двамата с баща ми (виждал си ни и двамата, заедно сме 130 кила общо) вдигнахме купето за 15 минути.
                Никого не плаша, просто казвам моят опит.
                А ти кажи сега, че с баща си сте го вдигнали на ръце... То ако имам телфер в гаража-не ми трябва никой, ама виж каква бригада се бяхме събрали да качваме моето купе:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040024 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5314728
                И един снима!

                И пак не можехме да го вдигнем както трябва, та го сложихме на задните гуми, и после с бутане купето се изтъркаля малко по малко напред. Пак малко вдигане, да мине над предните гуми, и стана.
                Ама смятай колко хора го вдигахме, и пак беше трудно.

                Колега-щом имаш кран си цар. Ще ти трябва не само за купето, а и за двигателя и кутиите. Но ръчната работа все пак си е много, а не може без нея.

                Успех с начинанието.

                П.П. Имаш ли документ за рамата? Щото аз я взех без документи, и сега съм малко нещо нелегален...

                Ако имаш документ, намери един и на мен....
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Чакай и аз да се изкажа .Понеже аз обръщах сектор направих при стругаря фтулка със глава като на коларски болт предния и край на фи колкото е отвора на заготовката на рамата а във средата 3 мм по-дебело а от въшната страна го излепих със телоподаващото това със цел като стягаш да не събираш рамата.Ако не си ме разбрал звъни ще ти обясня дано съм бил полезен.0878247976

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                    Понеже ме намесихтеняма как да не драсна някой ред, в темата ми пише кое трябва да се махне, за да се отдели купето от шасито, относно секторната кутия, се прави по следният начин: на рамата има заготовка за отвора-3броя, разпробиват се(ако не се лъжа със свредло 16мм, като преди това купуваш 6 бр. якостни гайки с неподвижна периферия и ако може по-дълги, заедно с болтовете, като диагонала на шестостена е колкото диаметъра на заготвката за разпробиване), използваш малко по-малко свредло, за да може да набиеш гайката с чука в отвора и да не се върти, след това шиеш с ЦО и си готовуспех
                    Готов , готов , ама колко да е готов . То ги има като заготовки щамповани къде да са дупките , но само с гайки и заварването им не става . Мойта беше така и след първото състезание Шумен 500 сектора щеше да ми изпадне. Докато не го направих с цели болтове през цялото шаси и дистанционни втулки вътре все се разхлабваше и имах проблеми. Оригинално глухите гайки са през цялото шаси и са заварени от двете страни. Ха сега де , а .
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Ще черпиш моят човек с ЦО-то, а твоят да стяга колана и да се учи, аз на състезания не съм ходил, но се е потръшквала тук -таме, ако колегата е решил да издевателства върху нея, наистина по-добрият вариант е този

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Трифоне, не е от човека с ЦО-то. От начина на експлоатация е. Като ти знам лачената витара, изобщо не ми се вярва да се е тръшкала както се тръшкат състезателните( а и повечето разходкаджийски) витари.
                        Не знам с каква скорост я караш лачената, но ако е по-голяма-пусни едни цели железа до другата страна на рамата, и ги завари и там. Да не се пребиеш някъде. Мил си ни...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Сега вече е лачена, преди да я боядисам и се случваше това-онова, ама не е за хвалене, че съм слаб шофьор в гората, а за скоростите съм недоволен, днес едва дигна 140км/час, пък гори пущината. Пък не забравяй, че снея обикалям регина Североизточна България, на някои места асфалта е от на Тато на тато му времето

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            колеги благодаря ви за споделеня опит като стигна до там ще вида какво ще ми хрумне и може да извада оргиналните глухи гайки от старото шаси ако са в добро състояние. а затова как ще повдигам купето от шасито също ще решавам в движение но крана си го имато и мотокар има само че него трябжа с платфори да го воза и стажа сложна работа. някои ако се сеща за още неща които ще ми усложнят местенето ще му бъда благодарен ако ги сподели. поздрави

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Никого не плаша, просто казвам моят опит.
                              А ти кажи сега, че с баща си сте го вдигнали на ръце... То ако имам телфер в гаража-не ми трябва никой, ама виж каква бригада се бяхме събрали да качваме моето купе:

                              [ATTACH=CONFIG]376272[/ATTACH]
                              И един снима!

                              И пак не можехме да го вдигнем както трябва, та го сложихме на задните гуми, и после с бутане купето се изтъркаля малко по малко напред. Пак малко вдигане, да мине над предните гуми, и стана.
                              Ама смятай колко хора го вдигахме, и пак беше трудно.

                              Колега-щом имаш кран си цар. Ще ти трябва не само за купето, а и за двигателя и кутиите. Но ръчната работа все пак си е много, а не може без нея.

                              Успех с начинанието.

                              П.П. Имаш ли документ за рамата? Щото аз я взех без документи, и сега съм малко нещо нелегален...

                              Ако имаш документ, намери един и на мен....
                              за съжаление и моито е без документи но немисла че в гората ще има кои да ми гледа рамата витарата ми е за лов и офроуд рядко се движи по улиците. а и незнаино защо не събира погледите на полицаите а я карам с счупен фар доста време един единствен път са ме спирали и то защото номера ми е на капака и не се вижда, не че ми е притрябвало да ме спират де.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Бе тя и моята за в гората, ама ако се случи(а е твърде вероятно понякога) да те спрат полицаи, и заради някаква неизправност да спрат жипката от движение-после трябва да се минава на канала в КАТ. А там гледат номера на рамата. И става една...

                                Съвет: ако решиш да режеш старата рама и да я даваш на вторични-запази парчето на което е оригиналния номер. Аз така направих. Ако много се наложи-може да се изреже частта с номера от рамата, и да се завари частта със стария номер. Не е правилно да се заварява, ама ако съвсем няма друг начин...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 0 потребители и 7 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X