Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Дано са само сегменти, че иначе става дебело...
    Поглеждал ли си свещите скоро? Да не липсва някое парче.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Свещите смених първо , после и други глезотии и после манометър ......
      Както и да е главата е почти освободена , купона започва .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        От известно време забелязах,че пада акумулатора на витарата, а е нов.Захванах се да търся проблема.Установих следното-имам постоянна консумация на ток от 60 милиампера/0.06А/.Започнах да вадя бушоните един по един и установих на 4-ти бушон/TAIL DOME-каквото и да означава/ консумация на 50 милиампера.Доколкото успях да установя това на този бушон е часовника, габаритите и не знам още какво.Така, че ако имате идеи къде може да е утечката помагайте, че е супер изнервящо за няколко дни да пада акумулатора!
        Николай Папазов

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
          От известно време забелязах,че пада акумулатора на витарата, а е нов.Захванах се да търся проблема.Установих следното-имам постоянна консумация на ток от 60 милиампера/0.06А/.Започнах да вадя бушоните един по един и установих на 4-ти бушон/TAIL DOME-каквото и да означава/ консумация на 50 милиампера.Доколкото успях да установя това на този бушон е часовника, габаритите и не знам още какво.Така, че ако имате идеи къде може да е утечката помагайте, че е супер изнервящо за няколко дни да пада акумулатора!
          Колега и аз като купих Витарата и чисто нов акомолатор и падаше за 3-4 дена като не се кара.Закарах я на еладжия и останови че е от часовника и сега ми направи часовника да свети само когато е на гадбарите както др. коли
          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
          "Mud Angels" Stara Zagora

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
            От известно време забелязах,че пада акумулатора на витарата, а е нов.Захванах се да търся проблема.Установих следното-имам постоянна консумация на ток от 60 милиампера/0.06А/.Започнах да вадя бушоните един по един и установих на 4-ти бушон/TAIL DOME-каквото и да означава/ консумация на 50 милиампера.Доколкото успях да установя това на този бушон е часовника, габаритите и не знам още какво.Така, че ако имате идеи къде може да е утечката помагайте, че е супер изнервящо за няколко дни да пада акумулатора!
            Aз не съм мерил колко ток дърпа часовника ,но направи следното:

            Изкарай букста на часовника и замери пак колко ампера тегли, ако е пак много ако имаш касетофон или СД разкачи и него и пак мери все от някъде трябва да черпи тока.При черпене на 0,06А(което е приблизително 1,5А за 24часа) при акумолатор 50А трябва да спре да пали след 15,20дена ,а след 40 дни да не работи и касетофона при тези 0,6А така че............. ако си купил акумолатор МОНБАТ или ИСКРА честито!!! живота им е от два дена до около 2 години само ИСКРА има анумалии да издържа 3,4 години
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
              Aз не съм мерил колко ток дърпа часовника ,но направи следното:

              Изкарай букста на часовника и замери пак колко ампера тегли, ако е пак много ако имаш касетофон или СД разкачи и него и пак мери все от някъде трябва да черпи тока.При черпене на 0,06А(което е приблизително 1,5А за 24часа) при акумолатор 50А трябва да спре да пали след 15,20дена ,а след 40 дни да не работи и касетофона при тези 0,6А така че............. ако си купил акумолатор МОНБАТ или ИСКРА честито!!! живота им е от два дена до около 2 години само ИСКРА има анумалии да издържа 3,4 години
              Колега аз имам 6-7 акумолатора Искра (на коли,камиони все искра) и досега нямам оплаквания от тях ,а някой са на по 6 год. и няма гаранция че като е Бош няма да береш ядове защото вчера карах един познат да си връща акумолатора (бош на 2 месеца)
              Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Да не дърпам дявола за опашката, но моя е "Искра" на 4 години и съм го купувал втора ръка...

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
                  От известно време забелязах,че пада акумулатора на витарата, а е нов.Захванах се да търся проблема.Установих следното-имам постоянна консумация на ток от 60 милиампера/0.06А/.Започнах да вадя бушоните един по един и установих на 4-ти бушон/TAIL DOME-каквото и да означава/ консумация на 50 милиампера.Доколкото успях да установя това на този бушон е часовника, габаритите и не знам още какво.Така, че ако имате идеи къде може да е утечката помагайте, че е супер изнервящо за няколко дни да пада акумулатора!
                  Часовника едва ли харчи повече от милиампер, вероятно по-малко. Провери аларма, касетофон, осветлението на купето и куплунга за ремарке, ако имаш такъв.
                  И виж генератора, дали зарежда правилно и дали няма някой издухал диод.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Часовника едва ли харчи повече от милиампер, вероятно по-малко. Провери аларма, касетофон, осветлението на купето и куплунга за ремарке, ако имаш такъв.
                    И виж генератора, дали зарежда правилно и дали няма някой издухал диод.
                    Стефко,моя харчеше много ток.Като я купих и купих нов гегават 60ач. и след 3-4 дена нямаше ток да запали.Ходих при Светльо (тънката жица)и вика от касетофона ама като го откачи пак консумация и то доста.После вика ще откача алармата и пак същото и някарая видя че часовника свети постоянно и вика я да пробвам с него и оп няма консумация.Разпочна обратно закачи алармата добре,закачи и касетофона и пак нормално и ми направи светлината на часовника с габаритите.
                    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                    "Mud Angels" Stara Zagora

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Часовника свети само на габарити алармата и при включена и при изключена консумацията е постоянна ще проверя куплунга на теглича и сидито
                      Николай Папазов

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
                        Часовника свети само на габарити алармата и при включена и при изключена консумацията е постоянна ще проверя куплунга на теглича и сидито
                        Проблема ти е от сидито ! Има два кабела за + жълт и червен. Жълтия е да помни станциите и му трябва постоянен + , а червения трябва да изключва сидито и крайното стъпало и да се гаси през контактния ключ . Крайното стъпало на тези сидита и двдта за три дни "пие" акомулатора. Бас хващам, че като извадиш контактния ключ музиката ти работи !
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                          Ванка май 35-чките ми се струва че ще трябвя лек ветрец на 1 бар
                          Ама тоя 1 бар не е ли малко повече от лек ветрец?
                          Иво (таксито) Андреев
                          0988 91 80 50
                          Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от kamarashev25 Преглед на мнение
                            Колега аз имам 6-7 акумолатора Искра (на коли,камиони все искра) и досега нямам оплаквания от тях ,а някой са на по 6 год. и няма гаранция че като е Бош няма да береш ядове защото вчера карах един познат да си връща акумолатора (бош на 2 месеца)
                            Аз съм имал 3 бр. искра ,първия Умря точно в деня в който му свърши гаранцията , втория 3г. третия (най тормозения ) минава 3г .Имах Ексайд сложен беше на един москвич с газово ,лека му пръст на баща ми зимата първо го подгряваше на акумолатор после го палеше ,цялата процедура 5 мин до 10 мин ии то всяка зима 6 ГОДИНИ .На витарата съм с фаам ,помислих че тече кисилина от отдушника ама не тече от самата зглобка между капака и самата кутия на клетките (утре ще приложа снимки).Един приятел взе варта(по добрите батерии) ,да ама не умря на първата седмица .Та да обобщим :Всички марки дават дефект ама някой много по често(монбат Искра)
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              Проблема ти е от сидито ! . Бас хващам, че като извадиш контактния ключ музиката ти работи !
                              Като извадя контактния ключ сидито не работи
                              Николай Папазов

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Аз днес си сложих новите Кони-та отпред и ги регулирах на оборот и половина.Съответно махнах и подложките над тях,защото вече са излишни (амовете са по-дълги,колкото с подложките).Преправих тампоните над тях с полиуретанови.В комбинация с Билщайна отзад ми харесва много.
                                Прикачени файлове
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X