Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Точковането е достатъчно, но не е задължително да се счупи. Ако всепак се счупи някога 99% ще е на това място .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
      Нещо не разбрах какво искаш да кажеш колега
      Точно Вие ли не разбрахте ? Има в пред вид, че не е лада за да и слагаш обикновенни лагери и след това да се излагаш като някоя "ливада" с нива в гората и да ти се вадят полуоските .... Това, че я карате по 20 км. на седмица - ми то за толкова каране може и без лагери . И да Ви питам сега малко по-сериозно, ако караш по магистралата със 140 и нагоре и ти се извади полуоската КАКВО правиш ??? Аз лично не бих си правил експерименти да спестя 50 , 100 лв. / което не е сигурно - обикновен и евтин лагер от 5 лв. няма да изкара и една десета от живота на истинския , а може и да се счупи по време на движение / и да рискувам живота на хората по пътищата и своя. Истински лагер японски се намира и по 35-40 лв.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
        Точно Вие ли не разбрахте ? Има в пред вид, че не е лада за да и слагаш обикновенни лагери и след това да се излагаш като някоя "ливада" с нива в гората и да ти се вадят полуоските .... Това, че я карате по 20 км. на седмица - ми то за толкова каране може и без лагери . И да Ви питам сега малко по-сериозно, ако караш по магистралата със 140 и нагоре и ти се извади полуоската КАКВО правиш ??? Аз лично не бих си правил експерименти да спестя 50 , 100 лв. / което не е сигурно - обикновен и евтин лагер от 5 лв. няма да изкара и една десета от живота на истинския , а може и да се счупи по време на движение / и да рискувам живота на хората по пътищата и своя. Истински лагер японски се намира и по 35-40 лв.
        ееееее най накрая един отговор )
        Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
          Точно Вие ли не разбрахте ? Има в пред вид, че не е лада за да и слагаш обикновенни лагери и след това да се излагаш като някоя "ливада" с нива в гората и да ти се вадят полуоските .... Това, че я карате по 20 км. на седмица - ми то за толкова каране може и без лагери . И да Ви питам сега малко по-сериозно, ако караш по магистралата със 140 и нагоре и ти се извади полуоската КАКВО правиш ??? Аз лично не бих си правил експерименти да спестя 50 , 100 лв. / което не е сигурно - обикновен и евтин лагер от 5 лв. няма да изкара и една десета от живота на истинския , а може и да се счупи по време на движение / и да рискувам живота на хората по пътищата и своя. Истински лагер японски се намира и по 35-40 лв.
          Че кво като е лада значи щом е лада дай да и слагаме обикновенни лагери същото си е лада витара се тая и двете си искат хубаво и да знаеш със сигурност не караме по 20 км на седмица та да можеме и без лагери а за скоростите отдавна не сме и правили такива а и не мисля понеже не е е джип точно за тия работи а и полуоската не ни се извади поради това че лагера е от евтините а поради това че сложихме същата втулка втори път!
          ПП:Като гледам не само ние не сме разбрали какво е искал да каже колегата
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Много избяга темата, ама като е почнато за лагери ...
            Заради подобно заяждане, когато трябваше да сменям лагер на предишната ми кола (преден, лека кола с предно), оставих купения за 18 кинта лагер в кутийката, дадох още 80 за оригинален и сложих него. Е, скапа се точно след една седмица.
            След което сложих оня за 18 кинта и до последно си карах с него без ядове.
            Скъп лагер не винаги е равно на хубав лагер. За съжаление. Виж, твърде евтин лагер почти винаги е равно на боклук
            Втулките се правят достатъчно лесно, стига стругаря да не е от тия, дето мерят с дърводелски метър и не правят разлика между 18.1 и 18.01, че никак не са малко такива.
            Traveling е написал какво се иска от там нататък.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Много избяга темата, ама като е почнато за лагери ...
              Заради подобно заяждане, когато трябваше да сменям лагер на предишната ми кола (преден, лека кола с предно), оставих купения за 18 кинта лагер в кутийката, дадох още 80 за оригинален и сложих него. Е, скапа се точно след една седмица.
              След което сложих оня за 18 кинта и до последно си карах с него без ядове.
              Скъп лагер не винаги е равно на хубав лагер. За съжаление. Виж, твърде евтин лагер почти винаги е равно на боклук
              Втулките се правят достатъчно лесно, стига стругаря да не е от тия, дето мерят с дърводелски метър и не правят разлика между 18.1 и 18.01, че никак не са малко такива.
              Traveling е написал какво се иска от там нататък.
              за съжаление винаги така се получава
              аз така и не разбрах как се побългарява лагер на витара затова и ще си купя оригинален
              Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                И ще направиш по-добре като си купиш оригинален
                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                "Mud Angels" Stara Zagora

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Да щом не си разбрал, това което съм написал, най-правилното е да си купиш оригинален.
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Да се опитам да обясня и аз.
                    Значи лагера няма какво да се побългарява. Той си е стандартен размер, и може да се намери и по магазините за лагери. Разликата ще е, че няма да вземеш и втулките в комплект с лагера. Избора на марка си е лична работа, но аз не бих взел нито много скъп, нито много евтин. Нещо средно, ако е на късмет-може да изкара доста. Особено пък ако не се кара много по черно...

                    Въпросният лагер се задържа на мястото си чрез втулка която в студено състояние е с вътрешен даметър малко по-малък от диаметъра на полуоската. Загрява се до 350 градуса(не помня дали беше точната цифра, но в ръководството я пише), във всеки случай не трябва да се зачервява(началото на зачервяването е някъде към 600 градуса мисля), и докато е гореща се пуска, или набива с подходща тръба върху полуоската. Като изстине стяга много здраво, и така държи лагера да не се мести по вала, респективни да не излиза полуоската от шлиците на планетата на диференциала. Не може да се ползва втори път-вече се каза, че не държи, и полуоските излизат.
                    Ако опреш до втулките-иди на стругар, покажи му старат втулка, полуоската, и му кажи, че искаш да се получи гореща сглобка. Ако е читав-ще знае какво да прави. Ако не е-по-добре си вземи готов комплект от магазин за авточасти.

                    Не знам какъв ти е опита с ремонтите на коли, но ако не се чувстваш сигурен-по-добре иди на сервиз, да не се изнендваш по пътищата после.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Не е стандартен лагера, вътрешната черупка от едната страна е по-дълга и само това го различава видимо . тази разлика се оправя с втулка , която съм описал по-горе . По примцип за лагери на полуоски се слагат с хлабина С3 , за да няма опасност от блокиране (стандартно са с С2 )
                      Аз да си призная съм сложил на една витара С2 и на една С3 и двете са минали достатъчно километри и няма проблеми .
                      За втулката за горещата сглобка първо пробвах със стегнатост 0.3мм , но не може да се вкара , при 0.2мм влиза .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Наскоро си скъсих скоростният лост на Квази и понеже маншона се смачкваше много и стоеше грозно и пречи да влизат скоростите свободно, днес изрязах един стар маншон почти в основата като запазих първото оребрение, отидох на тунинг магазин за автоджунджурии и се получи доста приятно, отделно си пръснах емблемата в бяло, за да е в тон с джантите, успях и да си дотапицирам тавана, но за него отделно
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Наскоро си скъсих скоростният лост на Квази и понеже маншона се смачкваше много и стоеше грозно и пречи да влизат скоростите свободно, днес изрязах един стар маншон почти в основата като запазих първото оребрение, отидох на тунинг магазин за автоджунджурии и се получи доста приятно, отделно си пръснах емблемата в бяло, за да е в тон с джантите, успях и да си дотапицирам тавана, но за него отделно
                          Най- голямата глезла която познавам.
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                            Най- голямата глезла която познавам.
                            Бе мани, мани... На Трифон трябва да му се забрани да пише в този форум...
                            То бива лъскава кола, бива, ама чак толкова
                            Що не ми я даде в ръчичките за ден-два...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              И на мен ми се ще да попитам - Трифоне, ти тази Витарка за какво я ползУваш брат?

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Що не ми я даде в ръчичките за ден-два...
                                Недей така,(ще вземе да му стане нещо) ами ако ако няма хапчета
                                898450701

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X