Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
    Отвиваш 5 болта и махаш гумата , отвиваш още 5 болта и избиваш главината.Махаш пружинките ,щифтчетата на накладките и всичко пада полу .Отзад имаш тръбичка която ВНИМАТЕЛНО я отвиваш,гледай да не превърти само че тогава....... .Ако не се лъжа даже тръбичките са 2 отзад и едната отива към другото колело (непомня ).След това отзад отвиваш 2-те гайки на цилиндърчето и го махаш .Сглабянето по-обратния ред .Като разглобиш всичко виж и са луфтове в лагера .Вземи си и разредител или бензин да изчистиш гняста ако е текло много старото цилинтърче .След това ти трябва още един човек който да ти помпа спирачките да за ги обезвъздушиш (да помпа на педала).
    Не винаги са две тръбички, има доста разлики в годините, дори има някои заводско нямат кантар отзад, а към Vitarrra, що не ми писа щях да ти продам моите испанските барабани, хем щеше да ме амбицираш да си сложа най-сетне дисковете отзад

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      Не се заяждам ама ето и фактурата с цените [ATTACH=CONFIG]336369[/ATTACH]дано се виждат де , цилиндъра е заден марка метели а накладките окебоно
      Колега ти за кой модел са тези не каза,и ако е през сервиз с отстъпка няква може (щото ми беше споменал че ползваш)
      Казах че има 2 вида за испанките и още 2 ми извадиха за японка и тракер.Аз не го казвам с няква цел просто така го купих аз.И накладките са акебоно не "окебоно".



      Демо 1 Добре е че имаш желание да обясниш ама май не си го правил."Отвиваш 5 болта и махаш гумата , отвиваш още 5 болта и избиваш главината"Няма главини и са 4 болта за барабана,не са две тръбички а е една.За накладките само да вметна, че има и едно "саморегулиращо което се гласи да имаш и "няква" ръчна не само да ги свалиш и качиш.



      Колега трент не че нещо ама втора употреба за тоя възел ми се струва ъпсурт поне на мен "щото" са спирачки а не аудио система.
      Наскоро дойде един случай при мен с 1 преден диск че бил спукан и го свалил, направо се чудя как има такива хора.Ама стига празни приказки.
      Нищо лично към никой аз така съм ги направил и така го казвам а ся кой от каде как и колко ги взима е друг въпрос,и на мен не ми беше притна тая цена ама живота си ми е мил.
      Бялото BUZUKI 1.6 8в
      0899368772 ;) 0897229322

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        За спирачната система отпред няма да коментирам, но това все пак е отзад и е барабани, аз предлагам, не налагам мнението си, важен е крайният резултат и щом той е добър, означава че всичко е наред, успех

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
          За спирачната система отпред няма да коментирам, но това все пак е отзад и е барабани, аз предлагам, не налагам мнението си, важен е крайният резултат и щом той е добър, означава че всичко е наред, успех
          Колега мога да кажа,че разлика има даже добра преди ми потъваше педала,а сега си е както трябва.
          Бялото BUZUKI 1.6 8в
          0899368772 ;) 0897229322

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
            ...не са две тръбички а е една...
            Точно на задна дясна на по-дъртите със сигурност са 2 тръбички. Е, моята вече е една, ама спирачките ги преработвах сериозно, та не се брои. На по-новите не знам как са, не ми се е налагало да бърникам, но се надявам, че са го направили по-читаво, а не само за украса, както е при тези като моята.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Точно на задна дясна на по-дъртите със сигурност са 2 тръбички. Е, моята вече е една, ама спирачките ги преработвах сериозно, та не се брои. На по-новите не знам как са, не ми се е налагало да бърникам, но се надявам, че са го направили по-читаво, а не само за украса, както е при тези като моята.
              Направено е не за украса а като на всички останали,здрави са,обаче тая цена не ми харесва.Ходих в един магазин за руски автомобили и сравнявах с такъв за жигула една към едно са,разликата им е в тръбичката за течноста.На витарата е с по ситна резба а жигуловото е с едра,иначе отворите за захващане са еднакви,и другото когато изгърми ще правя един нипел и ще слагам жигулово.Цената им е с огромна разлика Витарово-46лв Жигулово-9лв.
              Това са цени които ми ги обявяват на мен.
              Бялото BUZUKI 1.6 8в
              0899368772 ;) 0897229322

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Точно на задна дясна на по-дъртите със сигурност са 2 тръбички. Е, моята вече е една, ама спирачките ги преработвах сериозно, та не се брои. На по-новите не знам как са, не ми се е налагало да бърникам, но се надявам, че са го направили по-читаво, а не само за украса, както е при тези като моята.
                Стефчо, годината няма значение, има значение къде, кога и с какви екстри е направена колата, все пак моята австрийка беше 1993г японска сглобка и беше с две тръбички и от едното отиваше една тръбичка към другото, а сегашната е 1993 и са с по-отделни тръбички испанска сглобка, с екстри

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  Стефчо, годината няма значение, има значение къде, кога и с какви екстри е направена колата, все пак моята австрийка беше 1993г японска сглобка и беше с две тръбички и от едното отиваше една тръбичка към другото, а сегашната е 1993 и са с по-отделни тръбички испанска сглобка, с екстри
                  моята пък е GMC TRACKER и също е с 2 тръбички ,на мен също ми протече задно дясно и спирачките ми се държат доста странно но ще се оправи
                  Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                    Стефчо, годината няма значение, има значение къде, кога и с ...
                    Не знаех, благодаря.

                    Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                    Направено е не за украса а като на всички останали,здрави са,обаче ...
                    Системата с разпределителя на предно дясно и с единичната тръба назад, за мен си е идиотщина. Вярно е здраво, но не спира добре. На нова кола може и да държат, де да знам, не съм се качвал на нова от магазина с такива спирачки. Но предвид възрастта на която масово са Витарките от тоя модел...
                    От как си преправих спирачките, си спира като нормална кола, а не като товарния влак на междинна спирка.

                    Ако жигулското цилиндърче пасва и ако работния диаметър е същия, не вярвам да има проблем. Похвали се после как е станало, като дойде ред да го правиш.
                    Или провери на друг магазин. Не се сетих днес да мина да питам тук как са, сори. Но последно като купувах за Шатъла, бяха 18 лева парчето на Лукас, нямам забележки. На размер са приблизително същите, странно защо цената е толкова различна?
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      [QUOTE=vitarrra;1546756]И накладките са акебоно не "окебоно".

                      Приема се , за мен е без значение ,,а''или ,,о'' важното за мен е ,че спират и са ефтенджак .И все пак си разгадал марката
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Не знаех, благодаря.



                        Системата с разпределителя на предно дясно и с единичната тръба назад, за мен си е идиотщина. Вярно е здраво, но не спира добре. На нова кола може и да държат, де да знам, не съм се качвал на нова от магазина с такива спирачки. Но предвид възрастта на която масово са Витарките от тоя модел...
                        От как си преправих спирачките, си спира като нормална кола, а не като товарния влак на междинна спирка.

                        Ако жигулското цилиндърче пасва и ако работния диаметър е същия, не вярвам да има проблем. Похвали се после как е станало, като дойде ред да го правиш.
                        Или провери на друг магазин. Не се сетих днес да мина да питам тук как са, сори. Но последно като купувах за Шатъла, бяха 18 лева парчето на Лукас, нямам забележки. На размер са приблизително същите, странно защо цената е толкова различна?

                        Другото ще е жигулово гаранция,като му дойде ред ще пиша и за него(дано да не е скоро).Не знам какви спирачки трябва да очакваме от тия витари като са по на 20 години и не са спортни автомобили.Мойта си спира адекватно,никога не сам усещал липса на спирачки.

                        Джимито радвам се,че не се засягаш,между другото и аз съм с тия накладки вече над 10к километра и не са мръднали,а ги подлагам на доста изпитания.
                        Бялото BUZUKI 1.6 8в
                        0899368772 ;) 0897229322

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                          Другото ще е жигулово гаранция,като му дойде ред ще пиша и за него(дано да не е скоро).Не знам какви спирачки трябва да очакваме от тия витари като са по на 20 години и не са спортни автомобили.Мойта си спира адекватно,никога не сам усещал липса на спирачки.

                          Джимито радвам се,че не се засягаш,между другото и аз съм с тия накладки вече над 10к километра и не са мръднали,а ги подлагам на доста изпитания.
                          Ако пасне жигулското ,пиши после в темата,,взаимнозаменяеми части за витара''
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Аз съм в бокса , няма компресия на 3 и 4-и цилиндър, клапаните имат луфт . Преди 5-6 дни налях масло до максимума, а сега е малко под минимума , от тогава съм минал около 700 км и нещата вървят към сериозен ремонт .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                              Аз съм в бокса , няма компресия на 3 и 4-и цилиндър, клапаните имат луфт . Преди 5-6 дни налях масло до максимума, а сега е малко под минимума , от тогава съм минал около 700 км и нещата вървят към сериозен ремонт .
                              Какво значи това?Масленни сегменти ли?
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Нямам представа, скоро ще се разбере.
                                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X