Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от ники72 Преглед на мнение
    От магазин за авточасти двата семеринга-за разпределителния и коляновия вал ги взех 12лв.Не знам обаче по каталога магазинера ми каза че са 32/47/6 и 32/47/8.Дали нещо не се обърка,но пък за сега не капе още от никъде.Ако прокапят упражнението го знам вече.
    Е, уцелил си магазин с по-човешка надценка... или странни семеринги. Разликата в ширината не би трябвало да е проблем.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Какви са тия цени, колеги, аз досега за семеринг повече от 3лв не съм давал, тези магазинери ви дерат кожите

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
        Какви са тия цени, колеги, аз досега за семеринг повече от 3лв не съм давал, тези магазинери ви дерат кожите
        Ако имаш път насам, веднага те карам в магазина, да видиш кое колко струва. Иначе в магазин за семеринги - цените определено са по-поносими. Има и за по 60 стотинки, но нещо направията им ... абе не е баш същата
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:260620111150.jpg
Прегледи:1
Размер:229.0 КБ
ID:5287351Натиснете снимката за да я уголемите

Име:260620111151.jpg
Прегледи:1
Размер:219.9 КБ
ID:5287352Днес си смених вътрешните маншони на испанските карета.Оригиналните вървят с металната "тръба".След като се оказа,че читави такива не се продават(няколко поредни смени през няколко месеца-различни марки),реших да мина на универсални "Вюрт"-на тях пише-неопренови.Незнам от какво са,ама на разпъване държат много.Наденах ги върху металната тръба,която остана от оригиналния модел.Дано да държат,че другите буквално се разпадаха.
          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Не можах да се сдържа да не ви покажа моята дълга къса Витара,макар ,че още не е готова!
            Прикачени файлове
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Къде така хубаво я смачка
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Добре става , само слагайте по-малко кит , че на офф много се пука. И авто емайллак. Червения металик хем е най-скъп, иска много добра подготовка и ще ти е жал за лака после.
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Не можах да се сдържа да не ви покажа моята дълга къса Витара,макар ,че още не е готова!
                  Признавам си, сега ми харесва повече, кабриото е моята страст, сега ще можеш да развяваш и ти грива по родните аутобаниуспехако имаш нужда от нещо-звънкай!!

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Тони, всичкото хубаво, ама този кит не е за горски джип, както Иван ти каза-пука се и пада. Нали си виждал моя таралясник-сигурно има 10-15 кила кит по него(е, вече е наполовина де), и като опада външния вид става лош. То не, че е важен вида, ама в сервизите дето се минава преглед се еб@в@т, и не искат да те пускат.

                    Иначе ме кефи как става.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Днес се еб@х със стартера. Като е свален, и му подам ток с кабел директно от акумулатора-върти та се кине. Като го сложа на мястото му-само включватела щрака, мамицата му...
                      Утре Трент ще ми прати неговия стария, и пак ще пробвам, дано да стане.

                      Мамка му, пред гаража не мога да запаля, а ще ходя на Емине-Ком...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Днес се еб@х със стартера. Като е свален, и му подам ток с кабел директно от акумулатора-върти та се кине. Като го сложа на мястото му-само включватела щрака, мамицата му...
                        Утре Трент ще ми прати неговия стария, и пак ще пробвам, дано да стане.

                        Мамка му, пред гаража не мога да запаля, а ще ходя на Емине-Ком...
                        Дали не са втулки, като е свален няма натоватване, а като го натовариш на мястото му се усуква(ротора) и неще....според мен
                        898450701

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          За да се стигне до усукване трябва ротора да е зацепил в маховика.. А не е. Само включватела си щрака. По принцип това означава проблем с кабелите и контакта им, но минусовият кабел е свързан директно към единия болт за закрепване на стартера, а плюсовият си е където трябва, и пак стегнат добре.
                          Но този стартер толкова вода и кал е изял и изпил, че се чудя как изобщо работи. Има и счупен магнит на статора, но не е там проблема-със счупения магнит си върти много добре, стига другото да е в ред.

                          Не се занимавам за пръв път със стартери, но сега се видях в чудо. Два пъти при пробата с кабел извън джипката стартера върти яко, а при слагането само щрака.
                          Утре ще сложа другия, и тогава ще видим кое-как.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Здравейте, това е резултата от лифта който сложих. Засега мога да дам толкова снимки, защото има много работа още. До днеска имах мерака да правя вътрешна клетка, но след като сложих седалките, таблото и кормилото и седнах в купети все едно бях залепен за волана (при положение, че съм 190см висок ) и няма да е вътрешна ами външна! Някакви идеи или примери за такава? И ще помоля ако някой има чертежите на предната и задната брони да ми ги даде, че и с тях да се заемам.


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0226.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5292047Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0231.jpg
Прегледи:1
Размер:58.4 КБ
ID:5292048Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0228.jpg
Прегледи:1
Размер:156.1 КБ
ID:5292049
                            TT-Tuning Team
                            АСК Добрич

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              ...Не се занимавам за пръв път със стартери, но сега се ...
                              А със същите кабели ли пробваш? Да ти липсва някоя маса до мотора? Или плюсовия кабел да е дал фира?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от Деян Давидов Преглед на мнение
                                Здравейте, това е резултата от лифта който сложих. Засега мога да дам толкова снимки, защото има много работа още. До днеска имах мерака да правя вътрешна клетка, но след като сложих седалките, таблото и кормилото и седнах в купети все едно бях залепен за волана (при положение, че съм 190см висок ) и няма да е вътрешна ами външна! Някакви идеи или примери за такава? И ще помоля ако някой има чертежите на предната и задната брони да ми ги даде, че и с тях да се заемам.


                                [ATTACH=CONFIG]349668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]349669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]349670[/ATTACH]
                                Скоро ще видиш на моята.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X