Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
    Как ви дава сърце да дупчите веждите
    И без това едвам устискват на ръждата, а сега и с тези рапидки...
    Иначе добре стоят.

    Благодаря колега ,че си харесъл "майсторлъка" ми !Да обисня как съм третирал подкалниците ,на някой може и да му се понрави и да направи същото ! Та - след щателно измиване на подкалниците и престой на колата във гаража за да изсъхне хубаво /една вечер / ,свалям двете гуми предни или задни сами си избирате / на предните сваляте и пласмасовите защити /и ги минавате със две ръце гунд ,след което на задните във ръба на веждите съм силиконирал обилно и засега след проверките не съм забелязал натрупване на кал и съответно и влагата съхне по бързо ,на предните силикон има под пласмасовите защити и обилно във пространството м/у вратата и калника !Рапидките сами си направиха път във силикона и след оглед реших ,че не е нужно да ги мажа със силикон след монтиранието на "веждите ".Веждите също са силиконирани и залепени за калника от външната час на колата !Предните вежди са закрипени на 90% за пластмасовите подкалници !Мисля че добре се е получило !
    Праговете също със 2 ръце грунд !
    Последно редактирано от karata_z; 17-11-09, 20:21.
    Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
    костeнурков спринт.... и в гората !!!!

    Коментар


    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Много колеги се интересуват от шнорхела а не искам да спамя тук.
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=76782
      0888 364 731

      Коментар


      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Най-накрая приключих с бодилифта!За незнаещите ще го опиша накратко като прилагам подробен снимков материал.В началото се развиват 6-те гайки, които държат тампоните/има 2 зад задните гуми,2 пред задните гуми и 2 зад предните гуми/.Охлабват се гърловината на резервоара,тръбичките за газ,ако е необходимо,отпред до предно ляво колело се освобождава скобата на маркучето за спирачките,откача се газовия клапан,изпарителя/ако е монтиран като моя/,филтъра за бензинови пари,маркуча м/у смук.колектор и възд.филтър,корм.прът от двата болта,демонтира се барчето и маншоните на скоростните лостове на ск.кутия и раздатка, броните- при мен също се развиваха някои болтове и после -нови планки,дано да не съм забравил нещо!!!Предните тампони ,за да не скучаете не са на шпилки и гайки като другите,а са с дълги болтове, на които главите са под фаровете и има резба на рамата.Така,че,демонтирате декоративната решетка,после фаровете-имат по 4 гаики/левият фар му пречи казанчето за чистачките,демонтира се и то/ и накрая се развиват болтовете,които пък отдолу имат и контрагайки.После започва сглобяването.Както ви казах вече,поръчах пресформа за нови тампони,защото това,което предлагаха по магазините не ме устройваше като диаметър и височина,освен това тампонът,който използвам е с по-твърда гума и не се примачква при монтажа.Повдига се купето във въздуха и последователно се монтират всички тампони,както виждате,гайките са специални,защото идват къси шпилките/дължина без главата-30мм,външен d-12,5мм,резба-10/1,25/,отпред са заоблени ,за да не закъсват долния тампон.Монтират се старият тампон отдолу,новият -отгоре/виж на снимките/,досвидяха ми се парите за матрица за цели тампони,че щяха да излязат на почти двойна цена.Стягате всички тампони и отивате на скоростните лостове.С малък шлайф и тънък диск срязвате малко повече от половината плътната част на лостовете/не тръбичката/,там ,където е огъната отпред.След непълното срязване имате възможност да изкривите и двата лоста напред,дотолкова ,че да не ви пречат да превключвате скоростите,след като монтирате маншоните и барчето.Повтаряте процедурата 3-4 пъти ,ако е необходимо!След това изваждаме лостовете/като махнете маншона на кутиите има едно капаче ,което се натиска надолу и завърта наляво едновременно/ и заваряме цепките,като потопяваме гумените части във вода да не се стопят и след това монтираме.Минаваме отпред,подлагаме подложки на тръбата на смук. колектор така,че да е на едно ниво с възд.филтър и монтираме маркуча.Охлабваме скобата на филтъра за бенз.пари/Пешо В58 го нарече така,че и аз не съм го оглеждал какво е/ така, че да не опира в маркуча на радиатора,монтираме изпарителя и газ.клапан.Стягат се болтовете на корм.прът,закача се скобата на спир.маркуче.Отзад се охлабва маркуча на гърловината на резервора и се напасва докъдето трябва,същото важи и за тръбичките на газ.бутилка.Преди да сте монтирали фаровете,отивате и "поразчеквате" Витарката да си улегне всичко на мястото ,притягате пак тампоните и тогава фаровете.Надявам се да не пропускам нещо и на тези,които мислят да се занимават с лек офроуд и да монтират по-големи гуми да не се колебаят да го осъществят.Специални благодарности на Иван Тодоров-PACH,с който си правих консултации по телефона,на другите колеги ,които писаха по въпроса. p.s.Направо не мога да повярвам как не ме домързя да го напиша всичко това,пак изкарах една бира!!!Последните две снимки са преди и сега.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от antiroad; 20-11-09, 21:25.
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Браво, супер става Витарката, само не ми харесва главата на удължените гайки, защо не ползва дебели болтове, и да ги разпробиеш по-средата ? Много малка ми се струва периферията, дано не изтърве.
          Аз днес си смених задните амове, че старите вече издадоха багажа.Взех от Омега Б, газови. марката е Боге (Германия).С отстъпката 172 лв. двата.Как ми се вирна дупето, не е истина.Сега искам, не искам, ще търся предни пружини от дълга база, и ще сменям предните амове, пак на Боге, с отстъпката към 340 лв. ми ги продават.Дано след смяната на предното окачване, да се вдигне и като се погледе отстрани, да не изглежда все едно е забила нос.
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
            Браво, супер става Витарката, само не ми харесва главата на удължените гайки, защо не ползва дебели болтове, и да ги разпробиеш по-средата ? Много малка ми се струва периферията, дано не изтърве.
            Аз днес си смених задните амове, че старите вече издадоха багажа.Взех от Омега Б, газови. марката е Боге (Германия).С отстъпката 172 лв. двата.Как ми се вирна дупето, не е истина.Сега искам, не искам, ще търся предни пружини от дълга база, и ще сменям предните амове, пак на Боге, с отстъпката към 340 лв. ми ги продават.Дано след смяната на предното окачване, да се вдигне и като се погледе отстрани, да не изглежда все едно е забила нос.
            А защо реши баш с Боге амове да ги смениш , принципно са твърдички как вози като ги смени
            340 лв за амовете + пружините ли само амовете . цената ако е само за амовете е малко зловеща
            Лудак

            Коментар


            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
              А защо реши баш с Боге амове да ги смениш , принципно са твърдички как вози като ги смени
              340 лв за амовете + пружините ли само амовете . цената ако е само за амовете е малко зловеща
              Ами това имаше в магазина
              Утре ще разбера как вози, днес не стигна времето. 340 лв. само двата предни ама.Утре ми пристига предния лагер за главината в Нипартс, и ще проверя каква е тяхната цена.
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                Ами това имаше в магазина
                Утре ще разбера как вози, днес не стигна времето. 340 лв. само двата предни ама.Утре ми пристига предния лагер за главината в Нипартс, и ще проверя каква е тяхната цена.
                Не бързай да ги вземаш изчакай до утре вечер да разбера каква цена ще ми обяват за мен , 340 лв са мнооооооогоооооооо пари за 2 ама
                Лудак

                Коментар


                • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                  Не бързай да ги вземаш изчакай до утре вечер да разбера каква цена ще ми обяват за мен , 340 лв са мнооооооогоооооооо пари за 2 ама
                  Ами, няма да ги вземам сега, харесах едни джанти за буса, иии паричките отиват за тях



                  8.5х18 и 10х18



                  Няма само джипа да глезим
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Ей ,изпуснах те като клиент за джантите!Относно гайките може да не съм се изразил правилно.Болтовете/гайките/ с външен диам.12,5 се нанизват на шайби с вътр.диам.13 и периферия 50-60мм.Главите на болтовете са за ключ 17 и външен диам.19-20мм.Няма как да изтърват,да не говорим ,че първоначално ги изработих/лично/ от шестограм 22,който беше излишно голям и съответно по -труден за обработка.Освен това стягаме гумени тампони!Пропуснал съм да уточня,че болта се нанизва на шайбата и малкият тампон под рамата и тогава се стяга,тампоните с диам.80мм /новият и старият/са над рамата.
                    Прикачени файлове
                    0887/400121 Антон Донев

                    Коментар


                    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                      Ей ,изпуснах те като клиент за джантите!Относно гайките може да не съм се изразил правилно.Болтовете/гайките/ с външен диам.12,5 се нанизват на шайби с вътр.диам.13 и периферия 50-60мм.Главите на болтовете са за ключ 17 и външен диам.19-20мм.Няма как да изтърват,да не говорим ,че първоначално ги изработих/лично/ от шестограм 22,който беше излишно голям и съответно по -труден за обработка.Освен това стягаме гумени тампони!Пропуснал съм да уточня,че болта се нанизва на шайбата и малкият тампон под рамата и тогава се стяга,тампоните с диам.80мм /новият и старият/са над рамата.
                      Не си ме изпуснал, те са за едно старо бусче
                      А щом има шайби с широка периферия съм спокоен
                      Днес тествах Витарата с новите амове, ммм перфектно вози.Сега усещам все по-силно, как ми е време за нови предни, ама ще почакат малко Днес ходих до нипартс да си взема лагера за главината и попитах за предни, "някакви" японски за 300 лв. двата.Та сега се колебая между японските и и немските.
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                        Днес ходих до нипартс да си взема лагера за главината и попитах за предни, "някакви" японски за 300 лв. двата.Та сега се колебая между японските и и немските.
                        Според зависи как са сега Немските и как ти харесва по-твърдо или по-меко , предполагам че японските са по меки
                        Ако сложиш отзад Немски и отпред Японски ще е интересно
                        Ако сложиш всичко само Немско трябва да е по твърдичко
                        Лудак

                        Коментар


                        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                          Според зависи как са сега Немските и как ти харесва по-твърдо или по-меко , предполагам че японските са по меки
                          Ако сложиш отзад Немски и отпред Японски ще е интересно
                          Ако сложиш всичко само Немско трябва да е по твърдичко
                          До декември ще мисля, хем ще имам малко време да тествам Боге-то
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                            До декември ще мисля, хем ще имам малко време да тествам Боге-то
                            За тези Ореловите си дал бая пари и то с отстъпка така че дано да си държат "цена качество"
                            Лудак

                            Коментар


                            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Ваньо аз ,ако съм на твоето място кал няма да и дам да доближи Витарката.Ми тя стана най-скъпата Витара в "Целия Варшавски договор".Сега сериозно-и на мен ми се виждат скъпички тези амортисьори.Защо ти се вирна задницата,това не зависи ли от пружините и ходовете на амовете зависят от ходовете на пружините?
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                                Ваньо аз ,ако съм на твоето място кал няма да и дам да доближи Витарката.Ми тя стана най-скъпата Витара в "Целия Варшавски договор".Сега сериозно-и на мен ми се виждат скъпички тези амортисьори.Защо ти се вирна задницата,това не зависи ли от пружините и ходовете на амовете зависят от ходовете на пружините?
                                Вирна се, защото са газови и бая стегнати.В момента на пръв поглед е няколко см. по-висока в сравнение със старите.Цена без отстъпката 126 лв. поне така пише на опаковките им.Относно цената на цялата Витара...няма да коментирам .В момента обмислям сериозно да я продам и да си взема бус Синхро-Кемпер.Има едни оферти от Германия, които доста ме замислят .Някой меераклия за Витарата ми ?
                                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                                Skype: pach_bs

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X