Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Колко витари в България са с калмини и колко с окачване " Иван Попов"
    За бърза помощ,полиция и пожарна тел. 112.
    За ядене и пиене - 0876 74 99 88 - Михаил Рашков

    Коментар


    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Някой може ли да обясни, защо тая щанга е със "зададено" огъване?
      Андро, мисля че част от отговора е в линка който ти си дал в другата тема. Споменах ви че нещата се разводняват пишейки в 2 теми едновременно за едно и също
      "Watch where the link intersects with the frame; this point will most likely be near the transfer-case rear output. It should also be as high as possible for ground clearance, but low on the frame to keep the link as level as possible."
      Обърнете внимание къде е сгъвката - на линията на външния диаметър на гумата. Не ми е ясно какво ви бъркат спирачните въжета които са в гъвкав шлаух и могат да минат всякак. Също не ми е ясно за какво ще се задава огъване та да може да се огъне по-лесно в "разни ситуации".

      Коментар


      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Другото. Дължината на щангата.
        На няколко пъти се опитвам да насоча вниманието ви към това, че при лифт се променя геометрията(ъглите) на цялата карданна с-ма.
        Като се удължи само долната щанга, да, ще успеем да изместим гумата назад от калника, но с това ще влошим още повече тази геометрия.
        За това трябва да се играе и с дължината на А-рамото в случая. Питах, Калминския шарнир регулира ли се, ама не получих отговор...Да но на последните снимки на Калминския комплект ясно се вижда че се регулира. Запитайте се какво точно регулират!
        От чертежа е видно че А-рамото и долния носач не са с еднаква дължина. Това е предпоставка, оста на кардана да променя ъгъла си спрямо оста на раздатката при повдигане,т.е. падане на колелата на долу. За това се търси положение при което този ъгъл ще е най-малък. Ако двете бяха еднакво дълги, успоредността при движение нагоре/надолу щеше да се запазва, но уви, не са.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          [QUOTE=slavin;1057176]Това за резака и електрожена е подписа на Андро, а не предложение

          Подписа на Андро , си е подпис и нищо от него не съм имал впредвид .
          Просто в тази посока вървеше въпроса за огъването на щангата и материала от който е направена . Съжалявам , ако грешно сте ме разбрали .
          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Колеги, вашето окачване май си няма още име, ако е така, може ли аз да бъда кръстника му давам името: БУЛГАРИНИ. Патентовате го и оня опит за окачван еотива в историята

            Коментар


            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              zdravei priatel kak si ia dignal tolkova taia vitara kaji moliate?

              Днес си смених автоматичните хъбове с ръчни, разгеле
              Ето и малко снимки на старите и новите хъбове, заради които бая се изпотих докато избия "чашите" от джантите, за да мога да включвам и изключвам предния мост
              Оказа се обаче че има малък проблем, липсват конусовидните шайби през които минават болтовете за закрепването на хъба към главината, само една имам за модел.Молбата ми е яко някой има повредени хъбове и шайбите са му излишни да ми ги изпрати за моя сметка за да направим нещата както трябва, естествено няма да се размине без почерпка

              ПП
              Малко ме притеснява че на хъбовете не видях щампа на марката им, но докато ги тествах на Бургаския плаж всичко беше ОК.Дано и занапред да е така.[/QUOTE]

              Коментар


              • Re: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                А сега за масичката,ако искате да я пробвате-вземайте бири и идвайте да видим колко носи.И един съвет-ако решите да си правите нещо такова,първо си проверете амортисьрчето на вратата,че като духне вятър и питиетата заминават.Иначе съм я направил от стъклопласт със сърцевина от OSB.По този начин не я бърка никаква влага.За да стои затворена съм използвал закопчалки за съндъци.Стойките за лопатката са скоби за тръби(продават се в железариите),а за по лесно вадене съм поставил болтове с ръкохватки(от Бриколаж).Не слагайте обикновенни болтове,че ако ви потрябва лопатката ще ви трябва и ключето за тях да ви е под ръка.Друго много важно-във вратата слагайте само леки неща и подложете някоя гума,хем да не дрънкат,хем да не се отбележат на капака от външната страна.Бях решил да слагам две коланчета да я държат хоризонтално при отворено положение,но сега се подпира в задната броня и си е добре.Може да и вградя и едно нивелирче за по притенциозните пиячи.
                Здравей колеги!

                Last year i was in sofia for a business trip, I liked very much the lenguaje so i start to learn Bulgarian by my self, because in my city is not school to learn bulgarian. So i past alot of time reading the suzuki forum, this help me to learn bulgarian and learn from you about the vitaras, because in mexico just a few use suzukis. i modified my web site with english & bulgarian version, the main version is a bad spanish, just imagine the english version and the bulgarian i just some menus nothing more but i'm learning, slow but learning.

                One of the ideas a copy was the Tailgate Folding Table from B58

                This is my version

                Everything inside


                Everything outside


                As Bar


                And close it


                If you want to see how i built it, you can see the complete procedure in my web site
                http://www.montaro4x4.com/bul/mecanica_art.php?id=1

                Благадоря Петър
                [IMG]http://www.montaro4x4.com/f.gif[/IMG]
                [IMG]http://www.montaro4x4.com/c/4TA2RLR.jpg[/IMG]
                [URL="http://www.montaro4x4.com"] [B]Last Trip: Reforma Mine[/B]
                [IMG]http://www.montaro4x4.com/salidas/2010-02-22%20-%20Mina%20la%20reforma/index.JPG[/IMG][/URL]

                Коментар


                • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  well done, excellent

                  Коментар


                  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Nice picture
                    Прикачени файлове
                    0888 364 731

                    Коментар


                    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                      Nice picture
                      Дори и "Плиска" има в Мексико.
                      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                      Коментар


                      • Сваляне/завъртане на преден диф...

                        Днес си монтирах новите планки,изработени от Travelling,за сваляне/завъртане на предния диференциял с цел облекчаване ъгъла на каретата.Правих го пред сервиз на приятели.Не ползвах канал.Трябва да се свали предна дясна гума за достъп до трите болта на дясната(къса) планка.Ползват се ключове 14 и 17.Трябва преса за избиване/набиване на оригиналните тампони,които се бележат и се слагат на новите планки под същия ъгъл,като на оригиналните.Размерите са перфектни,благодарение на Славин,изработката също,благодарение на Травелинг.Всичко стана от първия път и има ефект.Диференцияла пада малко надолу,но по скоро се завърта.Според мен клиренса на дифа ,се е нарушил минимално и не оказва влияние.Малко снимки от мен
                        Ама няма снимки,явно малко по-късно,че ми дава грешка -
                        413 - Request Entity Too Large
                        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                        Коментар


                        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Малко снимки...
                          Прикачени файлове
                          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                          Коментар


                          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            С колко см свалят диференциала на долу?
                            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                            Коментар


                            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Май беше 2.5см правени са по чертежите на Славин .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Да ти кажа разликата в планките спрямо оригиналните е около 3см.Обаче май реално не го свалят толкова,защото и го завъртат.Абе с две думи,дифа не слиза под гредата,на която се вдига колата отпред.Т.е. не е най ниската точка в предницата и според мен е много трудно да се удари.Ще пусна снимки,като е снимам отпред да се придобие реална представа.
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X