Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Честито и браво станало е добре.Чакаме да видим дали ще се задушава двигателя или ще е както преди.
    Бялото BUZUKI 1.6 8в
    0899368772 ;) 0897229322

    Коментар


    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Адриане, супер е станало, но мноред мен не трябва да излиза толкова над купето, направи го на нивото на тавана, естетически ще е по-добре.
      И сега в какво ще правим крем-карамела
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Не искам да обиждам труда ти,ама не става така лесно шнорхела за Витара,просто рязко намаля дебита на въздуха към мотора,и става като скопен кон,аз лично пробвах с Ф50 първоначално,оказа се че не доставя нужното количество въздух,когато се постави Ф80,тогава има наченки да стане работата ,но е за сметка на визията,а и бях с спортен филтър който осигурява повече въздух и според мен е задължителен за "шнорхелирани" джипове.Инак твоя е изпипан наистина красив.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от vitarrra
          Честито и браво станало е добре.Чакаме да видим дали ще се задушава двигателя или ще е както преди.
          Значи от карането до тук, относно задушаването на мотора - разлика няма ... днес в най големия дъжд я посръчках че се ядосах на една тойота адвенсис и до 130 ускоряваше добре, после като че ли видя зор че беше леко баирче, но не мога да преценя дали е било от задушаване или толкова си върви колата - не я карам всеки ден с такава скорост. Единственото нещо което се промени, като че ли е гласа на двигателя, но си го обеснявам с завихрянето на въздуха горе в шоличката


          Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров
          Адриане, супер е станало, но мноред мен не трябва да излиза толкова над купето, направи го на нивото на тавана, естетически ще е по-добре.
          И сега в какво ще правим крем-карамела
          Ванка благодаря за забележката за височината - и аз си мислех същото, но изчаквам да минат успешно тестовете и тогава ше понамаля дължината надолу. Искам да се убедя, че няма разлика и в разхода на гориво, което ще е съвсем нормално да скочи примерно с 1-2 литра ако се души поне малко мотора и да се мине евентуално на Ф-60 което има 1 см разлика, но знаеш ли .

          А по въпроса за крем карамела - ако всичко върви по план и тази зима приключа с метаморфозите по джипката, имаш един крем карамел от мен и бира за мезе. А няма да ти казвам и какво винце става от гроздето по астмата в заден план на снимките ....

          Първоначално публикуван от belata
          Не искам да обиждам труда ти,ама не става така лесно шнорхела за Витара,просто рязко намаля дебита на въздуха към мотора,и става като скопен кон,аз лично пробвах с Ф50 първоначално,оказа се че не доставя нужното количество въздух,когато се постави Ф80,тогава има наченки да стане работата ,но е за сметка на визията,а и бях с спортен филтър който осигурява повече въздух и според мен е задължителен за "шнорхелирани" джипове.Инак твоя е изпипан наистина красив.
          Колега belata явно сме писали заедно .... може би имаш право, но понеже аз не я натискам много колата, не съм осетил осезаема разлика досега (дали защото я карам на газ). А относно това дали обижаш труда ми - няма такова нещо, затова е този форум да си споделяме и да си помагаме взаимно, за което съм благодарен на доста колеги - доста неща съм научил от тук. Взимам си бележка, само да вмъкна че съм с чисто нов въздушен филтър и колата се кара предимно на газ, явно това е причината да не усещам кой знае каква разлика. Имам само 1 въпрос - може ли да има сериозни последствия по двигателя от недостига на въздух или най много да ми се качи разхода на гориво? Ясно е че ще се мисли вариант да се преправя, но с това кофти време незнам кога ще е .. Все пак не търсим само визия
          Последно редактирано от kitenec; 12-09-09, 23:48.
          [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
          0899089976 Адриян

          Коментар


          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            прилича малко на филтър на булгар,но като цяло добре се е получило и с подръчни средства..

            Коментар


            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Колеги поставянето на шнорхел на бензинова Витара само за красота ли е?

              Коментар


              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Колега ivko006,
                не и ако направиш някои допълнителни доработки ... всъщност, освен отдушниците на дифа и делкото да са на сухо, някой да е мислил вариант за предпазване на бубината (вкарване в купето примерно) ?
                [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                0899089976 Адриян

                Коментар


                • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от kitenec Преглед на мнение
                  Колега ivko006,
                  не и ако направиш някои допълнителни доработки ... всъщност, освен отдушниците на дифа и делкото да са на сухо, някой да е мислил вариант за предпазване на бубината (вкарване в купето примерно) ?
                  В крайна сметка не мисля че с бензинов мотор ще може да плува, така че ?????? остава само за красота, може да не съм достатъчно запознат затова питам?

                  Коментар


                  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Мисля, че никой от колегите, който е шнорхелирал джипа си не го е направил с идеята че ще "плува". Поне за мен идеята на шнорхела е да не удавиш двигателя с първото заливане на капака с вода, а и ако сте свалял калника на витарата си, ще разберете какво имам в предвид. Едно забиване на на предницата (в река примерно) би довело също до одавяне. Така разсъждавам аз и не ангажирам никой с мнението си, все пак както писах по горе - не гоним само визия.

                    Ето ти пример за добре шнорхелиран джип, макар и не витара:

                    http://www.youtube.com/watch?v=3EgFTeRRP5w

                    п.с. съжелявам, че давам така линка, но не можах да се преборя с новите екстри
                    Последно редактирано от kitenec; 17-09-09, 22:48.
                    [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                    0899089976 Адриян

                    Коментар


                    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Колега kitenec ,
                      с това което написах не търсех спор, а мислех, че някой колега от форума ще опише какво се прави за да може и Витарата да мине безпроблемно през вода, под безпроблемно не значи да се засилиш и да прекосиш реката а най вероятно да ти изгасне джипа и след това подсушаване на кабели делко дистриб.капачка и т.н.
                      Точно поради това че имаш много неща които трябва да защитиш от вода пък дори и само от влага, с шнорхел предпазваш буталата от воден удар както му казваме, но като не можеш да спреш изгасването на двигателя не намирам друг смисъл - за красота.
                      Като прочетох какво са описали колегите за възможни проблеми за дебита на въздух, предпочитам моята да диша спокойно за да тича по добре и живее по дълго.
                      Поздрави на теб и всички останали колеги.
                      Все пак ако някои има вариант с който и НИЕ с Витарите ще плуваме
                      нека сподели, бих искал моята СУЗАНА да е непобедима на всякакъв терен.

                      Коментар


                      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Едно от основните предимства на шнорхела е, че има значително по-малко прах на високото и съответно ще влиза значително по-малко към двигателя => ако е направен със съответния дебит ще диша даста по-лесно и ще задръства въздушния филтър доста по-малко, което пък ще доведе и до по-дълъг живот на мотора . Естествено, че може и да изглежда добре, но никой не си слага шнорхела само заради това (тук може и да бъркам ). Ако решиш да слагаш шнорхел, няма да е кой-знае колко трудно да изпълниш и другите нещица и да защитиш кабелите - има дори вариант с гунена ръкавица на делкото ...
                        Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                        ....бих искал моята СУЗАНА да е непобедима на всякакъв терен.
                        А за това можеш да забравиш от сега и за напред - няма такава мАХина, която е непобедима на който и да е терен, а за "на всякакъв" въобще не може да се мисли.
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Много си прав UPI, това " СУЗАНА да е непобедима на всякакъв терен" няма как да стане, но зависи с какво се захващаш, имам предвид че между мен и няколко приятели се заформи съревнование и до момента Витарата не им се остави, дори Дискавърито веднъж помоли Витарата да го издърпа от калта.
                          Извинявам се , отклоних се от темата, няма да се повтори.
                          Успех на всички в начинанията.

                          Коментар


                          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            За дебита сте прави всички - с Ф-50 явно няма да се получи. Още на втория ден откачих шнорхела и сега съм извел тръба в калника да диша леко. Качи се разхода и двигателя се мъчеше на по високите обороти (задушаваше). Обмислям вариант за по голямо Ф.
                            Колега ivko006, аз също не съм търсел спор и на мен, както на теб, ще ми е интересно да науча, ако има такъв вариант за подводница да го наречем , но всички знаем че това е почти неизпълнимо при бензинов мотор. Но не съм и съгласен с теб, че е само за красота, просто трябва да се отбележат плюсовете и минусите на добре направения шнорхел и тогава ще се разбере, каква файда наистина има от него в дългосрочен план и в екстремни ситуации които извън пътя се случват доста често.
                            Поздрави на всички витароводещи !
                            [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                            0899089976 Адриян

                            Коментар


                            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Отдавна не съм писал по тази любима тема, а има какво да се покаже
                              Това лято най-после направих броните и си монтирах шнорхела "Сафари", ето снимковия материал:











                              Както казва Добри, добре че беше Сузуки срещата да довърша тези неща
                              Преди няколко дни ходих до Царево и купих от колегата Стилян тавана, който продаваше.За съжаление се оказа че има доста работа по него.
                              Освен че имаше отчупено парче от него, което леко фиксирах с лепило а в последствие ще подсилим с полиестерна смола и стъкломат, има и други проблеми.Липсват планките които се слагат на купето за да се стегне тавана отзад.Гумените уплътнения на страничните прозорци са различни, а задното е отрязано много лошо.



                              Това е задното стъкло, ако някой има такова гумено уплътение да го спазаряваме



                              В този канал има една гумена вложка, която уплътнява след монтирането на стъклото в рамката.За съжаление колегите явно не са знаели как да го демонтират и са го "одялали" с ножа





                              Ето ги и страничните стъкла, естествено демонтирах уплътненията и след хубаво почистване ги залепих наново с хубав силикон, за съжаление чак накрая видях че са разлини гумите:



                              Ето ги и отблизо, оригиналното е дясното, еднакво е с това на задния прозорец, само профила на гумената вложка е кръгъл.Ще съм благодарен ако някой ми продаде и за страничното стъкло такова уплътнение или поне комплект еднакви.



                              За моя радост намерих предната част чисто нова само за 50 лв. както се казва "новото си е ново"
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Много добре стои с тази броня!!!Супер!!!
                                Питай за уплътненията автостъкларите,ще измислят вариант.А този таван го монтирай читаво,че скърца и тече яко....
                                Mercedes G 230E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X