Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Ники тя станала Витара Монстер направо. Супер се е получило.
    Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
    Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

    Коментар


    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Здраво работите!
      Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

      Коментар


      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от lilitok Преглед на мнение
        КРАСАВИЦА
        ОТЛИЧНИЦИ!!!!

        Коментар


        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Показно как се прави без канал и друго сервизно оборудване.
          Добра работа!
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Учудих се и на времето за което я направихме Ама така е като са много хора
            Стана много добре! След разпробиването на амортисьора ъглите на гумите си дойдоха много добре и е далеч от стойка тип "татра" Но свалянето на диференциала ще се прави задължително, защото ъглите на полуоските са далеч над ниво "критични"
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
              А сега такава...Тези гуми не можахме да ги съберем,но задружно с приятели-Стоян( stojan_defender-a,баща му,Митака(ders4) и още хора задигнахме Витарата,благодарение на подложките,любезно предложени и перфектно изработени от Краси (travelling).Всичко пасна перфектно.Справихме се успешно за няколко часа,дори остана време за "баня".Сега гумите и малеят,но ще дойде и тяхния ред Другата седмица следва сваляне на диференциала по чертежите на Славин.
              Ето малко снимки от събитието и крайния резултат:
              колека идеално е станала.Какви амове сложи? да качиш снимки като направите дифа че и аз трябва даго свалям.Успех

              Коментар


              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Добре всичко точно ама дифа като се свали какъв е смисъла от толкова голям лифт?И колко разпробихте амовете да се оправят ъглите?
                Бялото BUZUKI 1.6 8в
                0899368772 ;) 0897229322

                Коментар


                • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от vitarrra
                  Добре всичко точно ама дифа като се свали какъв е смисъла от толкова голям лифт?И колко разпробихте амовете да се оправят ъглите?
                  Смисъла колега е да се намали ъгъла на полуоските и облекчи работата на каретата за да не станат консуматив. Амовете най лено е да се разпробият с 16мм и след това задължително се прикапват шайби за да се ограничи "шаването" на горния болт в оголемената дупка, което може да доведе до доста неприятни последствия, ако се скъса ....

                  Относно повдигането - честито колега nikman, страхотно е станала. Отлична работа в екип
                  [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                  0899089976 Адриян

                  Коментар


                  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Благодаря Колеги.Лифта го правихме стандартен.Подложки 5см на предните пружини,задни пружини от "Вартбург",най-твърдите(3 модела са),задни амове от Опел Вектра(=Астра),"Оптимал"-газови.Предните амове-горните дупки разпробити с 16мм,заварени шайби от двете страни,по-дълги болтове.Според мен трябва още малко,само че от долните дупки(същата процедура,но наобратно).Със спирачките проблеми не виждам.Там съм сложил подложка 55мм на А-рамото.
                    Сега недостатъците,да поразсъждаваме върху тях и да помислим за отстраняването им :Предните. гуми се прибират навътре,спрямо преди.Това се получава,защото носачите вече са под ъгъл и съответно прибират гумата навътре.Предполагам се оправя с фланци(около 1см).Други идеи?Задните гуми отиват напред-към вратата.Поради същата причина.Носачите(щангите),окъсяват заради наклона който се получава.Калмини са решили въпроса с по-дълги и криви щанги.Други идеи?Друг минус-возията стана малко по-твърда.?За по-нестабилното,се предполага.Свалянето на предния диференциал-достатъчно ли е това(пример-чертежите на Славин) или е индивидуално за всеки?
                    Поздрави-Николай
                    Прикачени файлове
                    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                    Коментар


                    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Според мен свалянето на предния диференциал е грешка. За какво се вдига окачването, след като после насила намаляваме просвета отпред?
                      Първото нещо което се казва като оправдание е "заради каретата". На моята витара полуоските са под доста сериозен ъгъл, а досега не съм имал проблем с карета. Е, с този лифт карам от няколко месеца, но пък съм я юркал по сериозни места. И както казах-с карета нямам никакви проблеми.
                      Утре ако не забравя ще снимам ъгъла на полуоските да видите ъгъла.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Долния отвор на амортисьора не добре да се бара. Като покараш малко предните гуми се разкрачват малко. Пробвай и ако не се оправят може още малко да разпилиш с кръгла пила горните отвори. За задните носачи съм го мислил, но ме домързя да си правя. Не е кой знае каква философия, дори не е необходимо да се огъва тръбата, но и това не е трудно.
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Свалянето на предния диф след лифт изобщо не е грешка . С подходящите планки дифа не слиза по-надолу ,а се измества и завърта с което облекчава полуоските . Под самия диф има греда която пречи да слезе надолу . За пореден път искам да кажа ,че подложка за ЗАДЕН ДИФ И ЗАДЕН КАРДАН са грешни и ненужни .
                          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                          Коментар


                          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            [QUOTE=kitenec;1055043]Смисъла колега е да се намали ъгъла на полуоските и облекчи работата на каретата за да не станат консуматив.

                            Това го знам имам някакви технически познания(завършвам автото) .


                            Според мен свалянето на предния диференциал е грешка. За какво се вдига окачването, след като после насила намаляваме просвета отпред?

                            И моя въпрос е същия,защо да вдигаме а после да сваляме?

                            Амовете не съм пилил само на стенд и има 1 гр. отклонение вече доста време и няма проблеми.


                            Задните гуми отиват напред-към вратата.Поради същата причина.Носачите(щангите),окъсяват заради наклона който се получава.Калмини са решили въпроса с по-дълги и криви щанги.Други идеи?


                            Трябва си по-дълги щанги за да има и смисъл от по-дългите пружини и амове(получава се по-големи ходове) имаше някаде в форума направени да се регулират.
                            Последно редактирано от vitarrra; 21-02-10, 19:13.
                            Бялото BUZUKI 1.6 8в
                            0899368772 ;) 0897229322

                            Коментар


                            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              . С подходящите планки дифа не слиза по-надолу ,а се измества и завърта с което облекчава полуоските.
                              Това не виждам как ще стане. Моля да го изкоментираш по-подробно, че ми стана интересно. Знам, че имаш богат опит с витарите, и си наясно кое каво е, ама аз нали съм си празна глава-не ми е ясно как без сваляне на диференциала, а само със завъртането му може да се облекчат каретата.

                              Моля...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Това не виждам как ще стане. Моля да го изкоментираш по-подробно, че ми стана интересно. Знам, че имаш богат опит с витарите, и си наясно кое каво е, ама аз нали съм си празна глава-не ми е ясно как без сваляне на диференциала, а само със завъртането му може да се облекчат каретата.

                                Моля...
                                Новите предни планки го свалят надолу, но всъщност се полуава завъртане, защото задната част (опашката) е хваната с тампон за мост на рамата.
                                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X