До: Какво направих днес за любимата "Витара"
Ники тя станала Витара Монстер направо. Супер се е получило.
					Ники тя станала Витара Монстер направо. Супер се е получило.
 Ама така е като са много хора
 Ама така е като са много хора
 Но свалянето на диференциала ще се прави задължително, защото ъглите на полуоските са далеч над ниво "критични"
 Но свалянето на диференциала ще се прави задължително, защото ъглите на полуоските са далеч над ниво "критични"

 
							
						 stojan_defender-a,баща му,Митака(ders4) и още хора задигнахме Витарата,благодарение на подложките,любезно предложени и перфектно изработени от Краси (travelling).Всичко пасна перфектно.Справихме се успешно за няколко часа,дори остана време за "баня".Сега гумите и малеят,но ще дойде и тяхния ред
 stojan_defender-a,баща му,Митака(ders4) и още хора задигнахме Витарата,благодарение на подложките,любезно предложени и перфектно изработени от Краси (travelling).Всичко пасна перфектно.Справихме се успешно за няколко часа,дори остана време за "баня".Сега гумите и малеят,но ще дойде и тяхния ред  Другата седмица следва сваляне на диференциала по чертежите на Славин.
Другата седмица следва сваляне на диференциала по чертежите на Славин. 
							
						 .Със спирачките проблеми не виждам.Там съм сложил подложка 55мм на  А-рамото.
.Със спирачките проблеми не виждам.Там съм сложил подложка 55мм на  А-рамото. :Предните. гуми се прибират навътре,спрямо преди.Това се получава,защото носачите вече са под ъгъл и съответно прибират гумата навътре.Предполагам се оправя с фланци(около 1см).Други идеи?Задните гуми отиват напред-към вратата.Поради същата причина.Носачите(щангите),окъсяват заради наклона който се получава.Калмини са решили въпроса с по-дълги и криви щанги.Други идеи?Друг минус-возията стана малко по-твърда.?За по-нестабилното,се предполага.Свалянето на предния диференциал-достатъчно ли е това(пример-чертежите на Славин) или е индивидуално за всеки?
 :Предните. гуми се прибират навътре,спрямо преди.Това се получава,защото носачите вече са под ъгъл и съответно прибират гумата навътре.Предполагам се оправя с фланци(около 1см).Други идеи?Задните гуми отиват напред-към вратата.Поради същата причина.Носачите(щангите),окъсяват заради наклона който се получава.Калмини са решили въпроса с по-дълги и криви щанги.Други идеи?Друг минус-возията стана малко по-твърда.?За по-нестабилното,се предполага.Свалянето на предния диференциал-достатъчно ли е това(пример-чертежите на Славин) или е индивидуално за всеки? . С подходящите планки дифа не слиза по-надолу ,а се измества и завърта с което облекчава полуоските . Под самия диф има греда която пречи да слезе надолу
 . С подходящите планки дифа не слиза по-надолу ,а се измества и завърта с което облекчава полуоските . Под самия диф има греда която пречи да слезе надолу  . За пореден път искам да кажа ,че подложка за ЗАДЕН ДИФ И ЗАДЕН КАРДАН са грешни и ненужни
 . За пореден път искам да кажа ,че подложка за ЗАДЕН ДИФ И ЗАДЕН КАРДАН са грешни и ненужни 

 .
.
							
						 ) .
) . ...
...
							
						 ...
...Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар