Имам колега с Голф дизел който има подобен нагревател ( от дизелагрегат ) само че е монтиран на маркучите. Края на ноември като го включи - изключи го по-миналата седмица. А тока е служебен.
Днес си направих скари за преодоляване на разни ровове и реших да пробвам какъв наклон мога да кача....Дълги са по 100 см ,а височината на препядствието е към 80 см което дава ъгъл малко над 50 градуса.... http://www.youtube.com/watch?v=DBoA3...ature=youtu.be
Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Днес си направих скари за преодоляване на разни ровове и реших да пробвам какъв наклон мога да кача....Дълги са по 100 см ,а височината на препядствието е към 80 см което дава ъгъл малко над 50 градуса.... http://www.youtube.com/watch?v=DBoA3...ature=youtu.be
Всичко е супер , даже и заглавието на клипчето е много точно
Днес си направих скари за преодоляване на разни ровове и реших да пробвам какъв наклон мога да кача....Дълги са по 100 см ,а височината на препядствието е към 80 см което дава ъгъл малко над 50 градуса.... http://www.youtube.com/watch?v=DBoA3...ature=youtu.be
Много ме радва клипчето ! Очаквам втора серия със слизането.
П.С. Джантите с какво ЕТ са ти
Днес си направих скари за преодоляване на разни ровове и реших да пробвам какъв наклон мога да кача....Дълги са по 100 см ,а височината на препядствието е към 80 см което дава ъгъл малко над 50 градуса.... http://www.youtube.com/watch?v=DBoA3...ature=youtu.be
Някоя и друга по близка и детайлна снимка на пътечки може ли да пуснеш?
ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
на първия въпрос...Не мисля ,че мога да сляза честно казано (джантите са ми ет-0 и по-горе бях споменал карам с гуми 30/9.5/15 и не ми опират никаде...А за снимка по от близо няма проблем...Не е нищо особено...Намерих едни ръждиви винкелчета по тавана и рекох да ги използвам преди молеца да ги изяде
Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Имах гадно чукане при потегляне,мислех че тампоните на а рамото са се разбили.Слизам в канала и що да видя единия хлабав и си чука мъжката.Натегнах го обаче и лявата щанга и тя хлабава,и нея я затегнах и всичко изчезна.Да ама разкарах се към предния мост да видя какво става и що да видя задното каре към раздатката "дроб" на едната чашка изпадали иглите.Без да се чудя отидох в магазина и едно жигулско каре да меря дали ще стане.Еми избих старото и "болт он" заспа все едно цял живот там е било.Да уточня мойта е испанка за предния кардан стават жигулски 24 мм са им чашките за задния оба4е няма да станат по малки са.Цената на карето е 9 лв без гресьорка такива имаха има модели и със.
Някоя и друга по близка и детайлна снимка на пътечки може ли да пуснеш?
Това пък що? Най-обикновена стълбичка от какъвто има скрап. Колкото по-дебели железата-по яко става. Дебелото е за надлъжните гредички, напречните може и от обикновена арматура-пак ще вършат работа.
Я се пробвай... С малко помощ (насочване) от страничен човек ще си слезеш като по нормален склон.
Да ти покажа ли пак снимката дето се бях нахендрил на една чешма... Слязох си без пътечки, а височината на стената е почти същата.
Та няма нищо страшно, страхът е само в главата. Майката му е с главата да мислиш, а не да се поддаваш на емоциите(страха).
Или като мен-изобщо да не я ползваш, щото тя без това празна...
За каретата и аз моите са жигулски сменях ги и четирите есента и вечерта преди Трявна миналата седмица на пожар търсих вечерта в 6 каре защото както при колегата имах проблеми...При мен иглите бяха станали на прах вътре следствие проникване на влага...Е изкара там 6000км за 10лв толкова...
Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Имах гадно чукане при потегляне,мислех че тампоните на а рамото са се разбили.Слизам в канала и що да видя единия хлабав и си чука мъжката.Натегнах го обаче и лявата щанга и тя хлабава,и нея я затегнах и всичко изчезна.Да ама разкарах се към предния мост да видя какво става и що да видя задното каре към раздатката "дроб" на едната чашка изпадали иглите.Без да се чудя отидох в магазина и едно жигулско каре да меря дали ще стане.Еми избих старото и "болт он" заспа все едно цял живот там е било.Да уточня мойта е испанка за предния кардан стават жигулски 24 мм са им чашките за задния оба4е няма да станат по малки са.Цената на карето е 9 лв без гресьорка такива имаха има модели и със.
Здравей колега!Аз днес също взех жигулово каре 24мм.Х62мм.Чашката на витариното ми(испанка десен волан) е 23,8мм .Тези 0,2мм. нужна ли е да престържат или си влиза нормално и така?При мен и на двата кардана каретата са 23,8мм.
Здравей колега!Аз днес също взех жигулово каре 24мм.Х62мм.Чашката на витариното ми(испанка десен волан) е 23,8мм .Тези 0,2мм. нужна ли е да престържат или си влиза нормално и така?При мен и на двата кардана каретата са 23,8мм.
Аз мислех че ще иска престъргване обаче влезе и без много усилие.Има и карета с гресьорка по добре със за да може от време на време да се посмазва защото основния проблем е влагата като влезе и ръждясат иглите и става кофти.
Коментар