Според мен трябва да се завари П-образна планка с дупки ВЪРХУ самия носач ,а горе да е болт през шасито или поне нещо по-сериозно с по-голяма повърхност за заваряне.
Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!
[QUOTE=kamarashev25;1864608]Пичове трябва да се направи нещо с тия амове ,че с тия цени по 200 лв никак не ми харесват [/QUOT на мои приател му сложих предни амове чисто нови по 50лв бр вече една година никви проблеми дьржьт перфектно джипа се кара по гората
в понеделник ще ти пиша дали има тоя модел и ако има мога да ти взема и прата с екон без никва печалба за мене има и задни за лифтова витара с прожини от варбург горе дол на тия пари перфектни ще ти дам цени в понеделник на ЛС
Първо почнах да правя П-образно ухо, но както и да го слагам на носача не идва добре. Така заварен болта, е успореден на оста на въртене което е най-важно да се изпълни, при монтажа с "ухо" това няма как да стане! Как ли не го мислих вчера, направих две уши и няма как да стане. Първо: ако го заваря на носача така, че отвора на амортисьора да е успореден на оста на въртене няма как да сложа гайка от страната на носача; Второ: ако го изнеса на горе така, че отвора на ухото да е над носача за да може да се сложи гайка, става прекалено високо и има вероятност да опира на маншона при завой и да го скъса! Както казах след 10-на дни ще ги довърша и ще изляза на тест драйв.
Днеска се забавлявах с дублирането на предните амортисьори заварих на носача болт, горе един винкел. Нямам тампони за тези амортисьори и затова не ги монтирах. Силно се надявах днеска да ги свърша напълно но нямаше как, разглобих си лявата главина и лагера е за смяна. Заминавам за Русе тези дни и чак след 9-ти юни ще завърша окачването, плюс дублиране на задните.
[ATTACH=CONFIG]458537[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]458538[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]458605[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]458606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]458607[/ATTACH]
Тествай ги смело. НЯМА да изкърти болта. Така съм ги карал на късите ми Витари и сега е така на междинната. При нея носача е лят и подобен на чугун и болта държи. Да не забравяме , че тези амове са допълнителни и целта им е да облекчат другите. При мен и горе на шасито също е болт. В началото слагах винкел или дебела шайба на носача. Ползвам оригиналните задни амове преди лифта. Хода им е малко по голям от на предните. Слагам само газови амове , като им махам капачката и стеблото е надолу.
Ние пък снощи се забавлявахме със сваляне на предния диф, че разцъфна като майска роза .
На първо гледане пиньона и короната изглеждаха здрави, но довечера ще гледаме обстойно какви са пораженията и ще го преценим дали само капака ще се наложи да се смени, или ще трябва цял друг диф.
На първо гледане да,ама на второ е ...майко мила! Трябват си други пиньон и корона.Днес се поразтърсих за капак ,ама нейсе.Продават само цели дифове.Това не е лошо,но си е играчка да се сменят с 5,125:1 Ше стане...един ден!
Коментар