Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Краза в бокса

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Какво е това оборудване 400кг,или аз нещо не съм разбрал.На тая въшка къде успя да и наблъскаш 400кг,железа.Иначе много кефи,успех
    Ако събирате колко тежи предница и задница, смятате неправилно, тия 400кг не са от оборудването.
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • От: Краза в бокса

      Нали щеше да е трофи машина , от това което се вижда и си е само за траял клас модифициран ? Защо тогава беше заигравката с двигатели , кутии и всичко останало след като и преди се представяше много добре в състезанията ...
      Какво ти се струва неподходящо за трофи , приемам всякакви конкретни съвети от хора като теб с опит в този шампионат . Трофи не съм карал никога и не знам какво още ще ми е нужно . Нещата за който се сещам аз . По голям резервар , ще има още два по около 30 литра в триъгалниците на кледката от двете страни на прозорчето зад кабоната които ще са свързани с основния които е 22 литра . Резервна гума тя ще заеме пространството между задните калници заради нея е тази странна форма на сегашния резервар . И трип . ГПС вече имам Гармин Етрех 30 . До 14 Август правя сметки да съм готов за трофи .

      Коментар


      • От: Краза в бокса

        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
        Какво ти се струва неподходящо за трофи , приемам всякакви конкретни съвети от хора като теб с опит в този шампионат . Трофи не съм карал никога и не знам какво още ще ми е нужно . Нещата за който се сещам аз . По голям резервар , ще има още два по около 30 литра в триъгалниците на кледката от двете страни на прозорчето зад кабоната които ще са свързани с основния които е 22 литра . Резервна гума тя ще заеме пространството между задните калници заради нея е тази странна форма на сегашния резервар . И трип . ГПС вече имам Гармин Етрех 30 . До 14 Август правя сметки да съм готов за трофи .
        Не съм казал че машината е неподходяща , но за да стане за трофи ще трябва още да поработиш над нея , да прекроиш някои неща и да добавиш нови . Това което виждам - предния мост не е усилен , шнорхела е много ниско и не е защитен от навлизане на вода през "спортния" филтър , лед бара не е защитен , котвата няма място там защото първия по дебел клон ще я отнесе , радиатора е много ниско и ще се пълни с кал , прах и листа засмуквани от перките - в по дълбока вода няма да можеш да ползваш перките защото ще са под вода , върху задния мост няма нищо което да тежи и много лесно ще пребуксува при подаване на повече газ , отзад нямаш никакъв сандък или шкаф за инструменти , резервни части и друго оборудване , нямаш тръби назад на нивото на калника за да може да се плъзга по дърветата , нямаш втора лебедка която да тегли напред , невъзможност за отключване на лебедката от кабината ,въжето ти е ниско и няма да можеш да го откачиш като се забиеш в някой бряг , не видях с какъв акумулатор си , но като гледам мястото няма да е много голям - нужен ти е някакъв поне 130 Ач , генератор поне 100 А щото дългите лебедки много бързо ядат акума . Това всичкото дето ти го написах го накичваш и тръгваш да караш - трябва да можеш да караш поне с 60 км/ч на на дългите прави , да пълзиш бавно в дерето или между дърветата , и като се наложи да можеш бързо и лесно да стигнеш до цялото оборудване . За това ти казах че в тоя си вид машината е идеална за модифициран , но за едно тридневно трофи с по 70 км на ден все още не става ...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Краза в бокса

          Колега manta2005 ламаринения картер от С20НЕ дали ще стане на мотор С20ХЕ . Искам да заменя алуминиевия картер със железен .

          Коментар


          • От: Краза в бокса

            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
            Колега manta2005 ламаринения картер от С20НЕ дали ще стане на мотор С20ХЕ . Искам да заменя алуминиевия картер със железен .
            Никакъв проблем.

            Отбелязвам че е желателно да си запазиш ламаринения щит под коляновия вал и да си смениш гумената гарнитура НЕДЕЙ пробва с разни клингеритови глупости.

            При железните ламаринени картери имаш избор омега А или колите с предно "Бидона" за маслото е или отпред или отзад.. сменя се в комплект със смукателя на маслото.

            Действай смело.

            Коментар


            • От: Краза в бокса

              Между другото след като ще слагаш ламаринен картер сега е перфектния момент да си направиш клапи или най малкото капак на "бидончето" за да намалиш разливането на маслото при различните наклони.

              Признавам си не съм карал двигател при офроунд наклони но при пистово или агресивно каране по завои помага МНОГО двигателя да не остане без масло, не че на НЕ-то му трябва повече от чашка масло де....

              нещо подобно









              Коментар


              • От: Краза в бокса

                Ще слагам ламаринения че на този алумин му трябва едно камъче и е на парчета . Замислих се за нещо което да пази маслото от изплискване вчера при тестовете с висока скорост и яко странично лашкане лампата за маслото присветна на два - три пъти .

                Коментар


                • От: Краза в бокса

                  Сложи си задължително добавка Bardahl - Long Life.Скъпичка е,но върши работа.Няколко пъти ми се случва по доста време да ми пада налягането на маслото като съм забит в някой трап въпреки,че съм му направил корито,да не бяга напред.Никакви проблеми досега.

                  Коментар


                  • От: Краза в бокса

                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    Ще слагам ламаринения че на този алумин му трябва едно камъче и е на парчета . Замислих се за нещо което да пази маслото от изплискване вчера при тестовете с висока скорост и яко странично лашкане лампата за маслото присветна на два - три пъти .
                    Това е оригиналния на манта с OHC двигател (демек NE ама 1, картера е можеби най смисления картер за надлъжен мотор от ония години при опел...



                    А ето ти ламаринен модифициран за случая...






                    Коментар


                    • От: Краза в бокса

                      Картер ще преправям и добавка ще сипа . Още нещо имам да преправям . Управлението не ми харесва ама въобще . Камъните коловозите дупките абе всяко по сериозно препядствите което ударя с една предна гума се усеща на волана ама яко . Така като гледам имам оставащи само два вариянта които още не съм пробвал. Фул хидро или монтаж на сектора направо върху моста . А тези двете теми ама въобще не са ми ясни . Дайте някъв акъл по въпроса по възможност по нискобюджетен . Няма да преправям веднага може да се кара и така но ме дразни .

                      Коментар


                      • От: Краза в бокса

                        Кормилен демфер имаш ли.И аз имах такъв проблем но след монтажа на демфер от патрол нещата са коренно различни
                        Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

                        Коментар


                        • От: Краза в бокса

                          На този жип такъв елемент няма да слагам . Пробвал съм на преди и ефекта не ме кефи . Получава се така че ако сможим достатъчен като якост за 35 гуми демпфер и волана става много бавен , а това за каране между дърветата е кошмарно . Ще пробвам една хидро асистенция да сглобя . Не ми стигна сивото да бодна две дупки с резба в сектора докато беше свален и разглобен и сега пак ще свалям и разглобявам .

                          Коментар


                          • От: Краза в бокса

                            Мислил ли си за електроусилвател,елементарно се монтира и не е(вече)скъп.Това от аватара ми трошеше китките и ставаха на баница за серия от 3-4мин,след монтаж на ел.усилвател от корса си реших проблема.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • От: Краза в бокса

                              За електически не съм се сещал . Хидро аситецията вече съм се настоил психически да я почвам , днес цял ден я умувах как да стане което си е половината свършена работа . Намерих един цилиндър за повдигане на кабината от камион неизвестен модел и марка ще го ползвам като заготовка . Останалото ще си изработя сам .

                              Коментар


                              • От: Краза в бокса

                                Дано да намериш сектор с 3.6 оборота или близък защото ако е по бавен че ти се развинтат ръцете от въртене
                                Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X