Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз с Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз с Витара

    Аз използвам най-лесния метод, но незнам доколко е правилен. Разплиташвъжето само на две равни части, сле което ги кръстосваш на Х и започваш да ги заплиташ , дължината на разплитането избираш та, че да ти остане опашка след клупчето 10-15 см и я омотаваш с изолирбанд за основното въже, да не те боде .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: И аз с Витара

      Малко пояснение защо лепне въжето.Въжетата за кранове са примерно-въже за крана,въже за такелаж.Въжето за крана е с конопена нишка в средата която е напоена с масло (не грес) и при товар се притиска и смазва въжето .Въжетата за такелаж не трябва да имат нишка защото тя поема водата и въжето ръждясва.Желателно е въжето да е поцинковано.Ако искате по-здраво въже поръчвайте си ХЕРКУЛЕС-тройно усукано което не се върти когато го освободиш.Главните въжета на крановете винаги са ХЕРКУЛЕС. НО това въже не се кербова,не се плете - само със скоби, клампи или както искате.Питате дядо Google - стоманени въжета и ще ви излезнат почти всички търговци на въжета.София,Варна,Бургас,Русе и др.Според ме най евтини са във Варна.Две фирми са.Изпращат ако искаш и 2 метра.Въжето ХЕРКУЛЕС е 19х7 или 36х7 (снопчета х нишки) По -добро е второто.С поздрав Борето / По магазините цената е 2-3 пъти!!!!!!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lodka4.jpg
Прегледи:1
Размер:89.5 КБ
ID:5457442Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sadovo5.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5457443Натиснете снимката за да я уголемите

Име:stratus2.jpg
Прегледи:1
Размер:95.9 КБ
ID:5457444Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kaufland 2.jpg
Прегледи:1
Размер:68.0 КБ
ID:5457445Натиснете снимката за да я уголемите

Име:romeks2.jpg
Прегледи:1
Размер:78.1 КБ
ID:5457446Заплетеното въже издържа на удар а кербованото трябва да се натоварва плавно.Кербоването с алуминиевата втулка става с 1000 тона(Поне така твърдят) Но кербоването е за въжета 6х36 (за сапани)

      Коментар


      • От: И аз с Витара

        Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
        Малко пояснение....
        Мерси! Полезно!

        Дооооста по-дебело е новото въже от старото.. Дано нямам проблеми, че страдах от спукан радиатор веднъж вече..
        Ако при ползване започне да се набира така както не трябва, ще го омотавам около бронята..
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0116(2).jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5457615

        Коментар


        • От: И аз с Витара

          Това явно не е поцинковано, ако много те дразни, че лепне го забърши само външно с влажен парцал с бензин, а най-добре си дръж едни ръкавици на удобно място и го пипай само с тях. Виж тук как реших проблема с въжето и радиатора http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%E1%E0%E7%E0 .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: И аз с Витара

            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
            Това явно не е поцинковано, ако много те дразни, че лепне го забърши само външно с влажен парцал с бензин, а най-добре си дръж едни ръкавици на удобно място и го пипай само с тях. Виж тук как реших проблема с въжето и радиатора http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%E1%E0%E7%E0 .
            Забърсах двата края на въжето, колкото да може да се монтира куката и клемат,нали, за удобство на майстора,,Изобщо не ме дразни лепненето.. Имам ръкавици 2 чифта и това мазило го оставих нарочно, да държи корозията на далеч.. И от друга страна, това лепнене ще ми помага докато издърпвам въжето.. Особено с гумирани ръкавици..

            Коментар


            • От: И аз с Витара

              Проблем!
              Газовата ми уредба не иска да се сработи с шнорхела..
              По-точно - оригиналния, който се намира в подкалника си взима колкото на мотора му трябва и отворите му са по-малки..
              А сега с този голям хобот му набивам адски много и налягането притиска мембраните в изпарителя и така, като е в движение и като го пусна на свободна - директно изгася..
              За сега имам няколко варианта.. Единия е сериозен, другите са измишльотини, но пак могат да свършат работа..
              1. Пробивам дупка в изпарителя и заварям тръбичка с вътрешен отвор 10мм и я свързвам с кутията на филтъра за да изравни налягането..
              2. Стискам с нещо гумената тръба, която е между филтърната кутия и шнорхела, до такава степен, че да влиза колкото трябва - това няма как да го направя точно - никога!
              3. Набивам една бутилка от сода в тръбата, където гърлото на бутилката да гледа към филтъра..

              Кольо? Мнение?

              Коментар


              • От: И аз с Витара

                Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                Проблем!
                Газовата ми уредба не иска да се сработи с шнорхела..
                По-точно - оригиналния, който се намира в подкалника си взима колкото на мотора му трябва и отворите му са по-малки..
                А сега с този голям хобот му набивам адски много и налягането притиска мембраните в изпарителя и така, като е в движение и като го пусна на свободна - директно изгася..
                За сега имам няколко варианта.. Единия е сериозен, другите са измишльотини, но пак могат да свършат работа..
                1. Пробивам дупка в изпарителя и заварям тръбичка с вътрешен отвор 10мм и я свързвам с кутията на филтъра за да изравни налягането..
                2. Стискам с нещо гумената тръба, която е между филтърната кутия и шнорхела, до такава степен, че да влиза колкото трябва - това няма как да го направя точно - никога!
                3. Набивам една бутилка от сода в тръбата, където гърлото на бутилката да гледа към филтъра..

                Кольо? Мнение?
                Номер 1 ,другите са глупости на търкалета .Какъв ти е изпарителя че не всички стават ?
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • От: И аз с Витара

                  Италиянски някакъв, не е вакумен..

                  Коментар


                  • От: И аз с Витара

                    Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                    Италиянски някакъв, не е вакумен..

                    98% са италиански , нещо по конкретно?
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • От: И аз с Витара

                      Сега не ми се цапоти, още има много кал.. Утре ще конкретизирам..

                      Коментар


                      • От: И аз с Витара

                        Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                        Сега не ми се цапоти, още има много кал.. Утре ще конкретизирам..

                        По добре снимка от двете страни на изпарителя
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • От: И аз с Витара

                          Сега го погледнах, Ловато е марката на изпарителя..Като го сваля днес ще го снимам..

                          Коментар


                          • От: И аз с Витара

                            Щом е ловато става,само снимка отпред ,отзад дето болта за захващането не го снимай.
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • От: И аз с Витара

                              Не можах да снимам, ръцете ми бяха много керливи..
                              Сложих щуцера, ама друг проблем..
                              Започна да забива муцуната като и намачкам газта.. Направих ъгъл на щуцера във филтърната кутия и започнаха да се нареждат нещата..Центровката я пооправих горе долу, но ще ида до газаджия да я дооправи..
                              Другото интересно - оборотите 1100 а като включа фаровете 2000 стават, идеи?

                              Коментар


                              • От: И аз с Витара

                                Угаси си фаровете

                                Сериозното-имаше там някаква врътка със системата за празен ход. Като види зор заради повишената консумация от фаровете-дава команда на двигателя да вдигне оборотите.
                                И моята така правеше, ама не и се вързвах на номерата да се занимавам с глупости. Така си я карах, докато не продадох двигателя с все компютри и регулатори.
                                Карай си, и си свиркай.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X