Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маверика на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маверика на Кольо

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    ...
    А на изпарителя не видях никъде врътка за настройка на чувствителността на мембраната. Има една за тихите обороти, една пробка за източване на онази гадост която се насъбира в изпарителя, но въпросната връзка я няма никъде. BRC някакво...
    Виж дали е като на тази снимка:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:brc_at90e.jpg
Прегледи:2
Размер:21.3 КБ
ID:5358194
    2 е за настройка на чувствителността. Трябва ти шестограм или еврейска звезда.

    П.П. И честито
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • От: Маверика на Кольо

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      @Спарки-ако нямаше каре на сносна цена(не, че 46 лева е сносна, ама да речем, че се понася)-не само кардан, ами и цял мост от УАЗ ще сложа. Барабар с раздатката...
      Търговията с авточасти май ще се превърне в най-печелившия легален бизнес по света... Не виждам как може едно каре за УАЗ да е 25 лева(примерно), а щом е за Нисан-да е 260... Не скачайте заради качеството. Поне каретата на руснаците са здрави, пробвани са многократно.
      Еми Коле, вярваш или не, има защо да са по-скъпи (е, не чак 10 пъти). Иначе просто нямаше да стои въпроса "какъв джип да си купя". Каретата на кардана с нищо не са специални, до колкото знам. Можеш и руски да си купиш, ако имат съответния размер. И лагерите на предните главини - пак така. И много други неща. Обаче има някои неща, дето оригинални изкарват по 100000км, а всичко друго го сменяш всяка година, но пък струва примерно 1/3 от цената.

      260лв за каре на кардан е перверзна цена. 700 лева за калник например - също. Безусловно и категорично. Обаче тия цени обикновено са благодарение на търговците, а не на производителя.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Маверика на Кольо

        Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
        Виж дали е като на тази снимка:
        [ATTACH=CONFIG]431175[/ATTACH]
        2 е за настройка на чувствителността. Трябва ти шестограм или еврейска звезда.

        П.П. И честито
        Корпуса май не е точно същия, но врътчиците май са. Но засега няма да пипам нищо друго-нека първо да видя как ще гори, и ако не ми харесва-тогава е се занимавам. Благодаря за съвета.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Еми Коле........
        Знам бе, то с всичко е така, ама наистина с тези цени се оливат. То на всеки му се иска да забогатее за година-две, ама не на мой гръб...

        Онзи ден пробвах едно баирче дето само един самурай и една витара са успели да го качат(майтап разбира се, въпрос на подготовка), да се запознаем по-отблизо с новия джип. И като резултат имам изкъртена планка на която е хванат контакта за светлините на ремаркето. Не, че е нещо сложно за ремонт-две заварки и е готово.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Маверика на Кольо

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Онзи ден пробвах едно баирче дето само един самурай и една витара са успели да го качат(майтап разбира се, въпрос на подготовка), да се запознаем по-отблизо с новия джип. И като резултат имам изкъртена планка на която е хванат контакта за светлините на ремаркето. Не, че е нещо сложно за ремонт-две заварки и е готово.
          Коле...те не случайно те бъзикат вече 8 страници,че шило в торба не седи...
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: Маверика на Кольо

            Ми да опозная възможностите на машинката бе...
            Определено няма тези офроуд качества като витарата(моята), но пък нито конструктора го е мисли така, нито аз търся нещо такова. Ама нали щото е джип, и да видим какво може...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Маверика на Кольо

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ми да опозная възможностите на машинката бе...
              Определено няма тези офроуд качества като витарата(моята), но пък нито конструктора го е мисли така, нито аз търся нещо такова. Ама нали щото е джип, и да видим какво може...
              Имам връзки в едно специализирано заведение в с.Ц.Брод
              Теб трябва да те затворят някъде......така да тормозиш машинката
              Снимки направи ли?
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • От: Маверика на Кольо

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Ми да опозная възможностите на машинката бе...
                Определено няма тези офроуд качества като витарата(моята), но пък нито конструктора го е мисли така, нито аз търся нещо такова. Ама нали щото е джип, и да видим какво може...
                А я да те питам нещо друго ама честно, ще ми отговориш. Ако вземеш една стокова витара, какъвто е маверика ти та и без ЛСД няма ли да е същото положението с това баирче, а вярвам и с много други терени???
                Тя твоята витара само името и е такова. Може би трябва да говориш за витарата ти като просто я наричаш "машината"...
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Маверика на Кольо

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  ........Може би трябва да говориш за витарата ти като просто я наричаш "машината"...
                  Тя си има име- витаралясник
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • От: Маверика на Кольо

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Ми да опозная възможностите на машинката бе...
                    Определено няма тези офроуд качества като витарата(моята), но пък нито конструктора го е мисли така, нито аз търся нещо такова. Ама нали щото е джип, и да видим какво може...
                    Може почти колкото стокова дълга витара. На втората дупка пластмасите и ще са долу.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Маверика на Кольо

                      Не е това. Дългата база на тераното е по-дълга от дългата витара. На дългата витара задния свес е доста по-малък от на тераното. Там роля игра и теглича, но дълга витара с теглич може би щеше да се справи, просто нямаше да задере отзад. А и теглото определено е фактор. Такова баирче ми се струва майтап, но от опита ми с леката витара. С 2 тона джип усещането определено е съвсем друго. Късо терано с що-годе гуми може би щеше да се справи, но не и дългото.
                      Основната причина да не се качи по баирчето е заораването на теглича отзад. Ако беше повдигнато, или къса база-с два три опита(за разбиване на трасето) щеше да се качи даже и с АТ гуми.

                      Иначе да се похваля, че вече фаровете светват веднага след като двигателя запали. Автоматично. Кое как-в съответната тема.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Маверика на Кольо

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Основната причина да не се качи по баирчето е заораването на теглича отзад. Ако беше повдигнато, или къса база-с два три опита(за разбиване на трасето) щеше да се качи даже и с АТ гуми.
                        Ми повдигни го малко! Какво като е семейна джипка? Зер повдигнато няма да ви вози....
                        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                        Коментар


                        • От: Маверика на Кольо

                          Като се повдигне и започва да става нестабилно с по-висока скорост. Абе не искам да излизам от заводското изпълнение, искам си джип в стоков вид за да нямам проблеми при минаването на преглед, и по пътищата с КАТ.

                          А и като се знам-като го повдигна какво ще последва...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Маверика на Кольо

                            Коле, да ти снимам ли една стокова дълга витара, със стоковите и гуми, да видиш за какво иде реч? Май си забравИл. Тя е с по-малък свес, ама е по-ниска. И става все тая. Ако има и теглич - още по. Като знам и стандартен теглич как седи на терано, а и не само, ти отзад си си сложил рало, пък искаш да не оре - ми няма как да стане.

                            Оня ден гледах дискавъри 2 с теглич отзад. Намаляваше му височината с 20 сантиметра, и то точно там, дето не трябва. На ферозата ми е по-високо реглича.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Маверика на Кольо

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              А и като се знам-като го повдигна какво ще последва...
                              Е какво:брони,лебедка,клетка?
                              Нищо не мога,и нищо не знам...

                              Коментар


                              • От: Маверика на Кольо

                                Спарки, говорим все за стокови джипки. Рало, брони, невиещи гуми... Височина на окачването отделно.
                                Ако ще мерим проходимост-става друг филм. Аз го играя в пълния му блясък. Форд нисана е за семеен автомобил и толкоз. Това заиграване по баирчето беше вследствие на празноглавие, и "Кой, аз ли няма да го кача..."
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X