Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
    Днес планирах монтажа на пружините, но докато стигна до сервиза на един приятел се предприеха редица спасителни акции и семейни нужди при което не остана време. Чолаков каза затопляне другата седмица. Тогава, ще да е...
    Малей....туй една седмица ще ти излезнат тъмо-сини кръгове под очите от безсъние....
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      Малей....туй една седмица ще ти излезнат тъмо-сини кръгове под очите от безсъние....
      И аз чакам,че ще мерим....кой е по-висок
      NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
      ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        Временно спрях джипа. Докато не е в движение се занимавам с разни проблеми по него. От както съм го купил стъклото на десният фар е спукано и сега намерих време да го сменя. Някой тук вече е обяснявал как става, а именно...

        Ето как изглежда преди да започна.



        Счупеното се премахва и се полира рефлектора до блясък



        Нанася се слой силикон за залепване на новото стъкло.



        Ето го и него. Чисто ново турско менте за голф 2 за 5лв.



        Вече монтирано



        Познайте кое е ремонтираното



        А ето и след измиването и на другия.

        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Ъъъ, на картинката единия фар е за возило с десен волан, а другия за такова с ляв!
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ъъъ, на картинката единия фар е за возило с десен волан, а другия за такова с ляв!
            А да си виждал да продават стъкло за голф 2-ка с дясна дирекция???. Като счупя другото и него, ще сменя.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Браво, много полезна работа си свършил.
              Сподели после дали след полирането и измиването има осезаема промяна в осветяването на пътя.
              А между другото с какво го полира рефлектора?
              Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
              Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
              Opel Campo 3,1 TD '99
              Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Дамянски,така и така си ги свалил...сменяй и стъклото на другия фар бре.Поне ти е евтино/за разлика от ситуцията при мен за Тераното след 2000г. /
                Така ще си ги направиш да светят и двата в правилната посока.Според мен сега е момента и си мисля,че турските стъкла за фар на G2 не са никак лоши ...дори са направо хубави!
                П.П.И стига ни баламосва с фарове и тем подобни...чакаме снимки на Терано Монстър с новото окачване
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  П.П.И стига ни баламосва с фарове и тем подобни...чакаме снимки на Терано Монстър с новото окачване
                  По Коледа ставали чудеса и аз така реших да се вкарам в чудо!





                  В мотора се появи един шум. Консултирах се с приятели и се взе решение, че не може да се кара така. Отваря се за да се види какво му е. Има съмнение за биелни лагери.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Малеееййй.......ние го чакаме пружини да слага,а той матОря взе да троши....
                    П.П.Дано е малкия дявол!
                    Честита Коледа!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Притеснен съм единствено за краткия срок( и финансовия гръб), който имам до събора в Стара Загора.
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Притеснен съм единствено за краткия срок( и финансовия гръб), който имам до събора в Стара Загора.
                        Дядо Коледа /с оранжевия Патрол/ ти донесе нови пружини.
                        Ако напишеш писмо до дедо Мраз,може да ти донесе нови биелни лагери и другото каквото ще трябва за ремонта
                        Може да разчиташ на мен за ,до Стара Загора ЩЕ ПЪТУВАМЕ с двата Нисана
                        Последно редактирано от GEORGI Y60; 25-12-12, 17:02.
                        NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                        ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Най-после днес излезе и последната част на двигателя - блока. Не см предполагал, че толкова трудно може да излезе един двигател. Ще се опитам накратко да споделя през какво минах.
                          Започнах с източване на антифриза и маслото. Премахване на радиатора, ремъците, алтернатора. Първоначално идеята ми беше да сваля целия двигател и да си го ремонтирам на масата, но не се получи. Започнах да развивам изпускателния колектор и установявам, че там се намира и тръбата за E.G.R.-ра. Решавам аз да я демонтирам но без резултат. Викам си добре, ще я откача заедно с клапана от всмукателите и изпускателите вече би трябвало да са свободни. Така де ама не мога да стигна до клапана защото ми пречи това дето някой го наричат тротъл боди.. Премахвам и него и така стигам до клапана с което слагам край на борбата с изпускателите. Докато правя всичките тези манипулации съответно съм разкачил почти всички вакуми. Решавам, че не отиват на добре нещата и решавам да демонтирам всмукателните колектори за да не ми се пречкат за болтовете на кутията. Разкачвам цялата ел. инсталация на двигателя и развивам болтовете на всмукателите. Да ама не излизат, защото са хванати на някаква планка идваща от тампона на мотора и така се извива, че не мога просто да дръпна всмукателите а трябва да излязат с главата. Картинката стана още по ясна. И така свалих капака на клапаните, свалих идравличните повдигачи. За да махна главата, обаче трябва да се махне ангренажната верига. И така свалих шайбата на коляновия вал разцепих частта за ангренажната верига. Следва преглед на зацепването за да няма после кое как и свалих веригата. Сега вече беше ред на главата. След като я премахнах вече се видяха болтовете на кутията. Развих ги всичките и с усмивка на уста бях готов да вадя блока. За мой ужас обаче той не излиза. Оказва се, че меджу картера и диференциала има много малко разстояние, което не е достатъчно да се разминат кутията и съединитела и за да излезе блока на мотора трябва или да се измести кутията на зад или да се свали преден диф.
                          Решението е взето и днес от сутринта именно с това се занимавах да свали дифа. Естествено и това не стана лесно. на ръкавите има по 3 двоики болтове, които развих много трудно, защото производитела е ползвал осигурител за резби. За да ги развия тези болтове се налага да завъртя кардана за да се завъртят полуоските за да се стигне до болтовете. Да де ама хъбовете се заключиха и хайде свалих и хъбовете. До 14:00 часа днес дифа падна и блока най-после излезе.
                          А щях да си извадя ей така двигателя а...
                          Какво се установи. Картера пълен с боклуци от строшено вещество с което е покрит банана обтягащ веригата. Преди година сменях верига и това покрити липсваше. Единственото място кадето би могло да отите беше именно там в картера и това се потвърди. Коляновия вал е в безупречно състояние но биелните и основните лагери са за смяна. Проблема за шума и намалената мощност на колата идва именно от биелните лагери. сега няма снимки но скоро ще ги побликувам и ще ги остава сами да говорят за себе си. Замерих ключа на сегментите и се установи, че сме една идея след максималния допуск на износване или иначе казано са за смяна. Цилиндъра е перфектен няма ръбове. Отворих и съединитела за да видя един много износен феродовиск на границата да задерат нитовете и почти не въртящ се(спекъл) аксиален лагер.








                          Любо, тая снимка е за теб. Така се очаква да изглежда след лифта. Бутилката е от 7 литра.

                          Последно редактирано от damyan82; 26-12-12, 19:04.
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Интересно. Аз нямах никакви грижи да отвия болтовете на вътрешните карета. В смисъл - личеше си че са лепени, но се развиха безгрижно. Само дето... беше на скорост, на 4x4, и със заключени хъбове. Ако карданите са си на мястото, достатъчно ти е само да включиш на 4x4 и да дръпнеш ръчната, ако едната гума ти е на земята. Ако не, викаш комшията да натиска спирачката, и си ги отвиваш като пич.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Дамяне, пак посред зима ли го спря за ремонти...
                              Дано от тук на сетне да е по лекичко с ремонта и да липсват изненади. Така и така си го разкостил, защо не му обърнеш дирекцията, така от дясно , лично за мен е куцо..., то по коледа стават чудеса!
                              Поздарви от Швеция и честита коледа!

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Стискам палци колега ,дано ремонта мине гладко та да се видим на старозагорската среща
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X