До: ARB на преден диференциал на Диско 1
Така де, ама при включен блокаж нали принудително ще си въртят еднакво и ще буксуват еднакво, то става въпрос за ситуации в които се буксува, не говорим за каране по асфалт. То и с включен блокаж на междинния диф по асфалт е некомфортно, пробвал съм го и усещам че ми тресе задницата, ама на асфалт сцеплението на гумите е много по-голямо и в даден момент може да преодолее здравината на някое зъбно колело, но нали блокажа е предназначен за ситуации с намалено сцепление, в което колелата много по-лесно буксуват. Тогава натоварването върху зъбните колела изобщо няма да е такова, както при асфалт. Така поне си го обяснявам. Може би трябва да конкретизирам - дали самото положение на предните колела, когато са под ъгъл, товари повече диференциала, отколкото когато са право напред? Говорим за условия на намалено сцепление, не по асфалт. Далеч съм от идеята да карам с постоянно включен блокаж, само в екстремни ситуации, когато се измъкваш от кал, или по някой много хлъзгав терен - мокра трева, мокри камъни и т.н.
Първоначално публикуван от velio
Преглед на мнение
Коментар