Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

    В крайна сметка бяха ли мъртви възглавниците?
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #62
      До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

      Не съвсем,ама след намесата на МП си бяха отишли горките .Интересното в цялата ситуация беше,че дясната изглеждаше добре в сравнение с лявата,а след вдигането тя изпускаше повече,абе минало-заминало,дано не ми се налага да ги виждам тия скоро,че се изнервих.
      Бъдете здрави

      Коментар


      • #63
        До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

        Здравейте всички притежатели на RR. От три месеца и аз вече съм притежател на RR 2,5DSE 1997г. и вече два пъти ходих до МП Люлин за същия проблем.При мен вече на два пъти системата на темпомата дава някяква грешка, в МП я чистят на компютъра и не могат да кажат от какво е.Първият път РР се вдигна самостоятелно в най-горно положение итака си остана. Втория път РР падна ниско долу и едвам се движеше, за мой късмет бях в Трявна и там имаше едни момчета, които блокираха клапаните и надуха ръчно с компресор възглавниците и така се прибрах до София. След 3 дни РР не беше мръднал въобще надолу, отидох до МП там ми изчистиха грешката и пак бях на въздух, но вчера докато стоях на един сфетофар ми светна индикатора на най-долно положение, а в същото време свети и офроуд индикатора.
        Компресора работи, а РР нито се вдига нагоре нито надолу. Ако някой може да ми каже от какво може да е това? Аз мисля, че след като не пада ниско долу значи не е от възглавниците, а е може би от датчиците .Дали съм прав незнам? Тук прочетох доста неща и видях, че доста си помагате, аз съм нов, но се надявам да бъдете нисходителни към мен и към моето незнание относно РР.

        Коментар


        • #64
          До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

          Колега според мен имаш проблем със самата система. Защото ако беше от възглавница клапан или въздухопровод системата ти щеше да влезе в авариен режим /както при мене от възглавници/. А сега с един приятел също с РР си направихме система за вдигане и спускане на РР при разкачен ЕАС и съм супер доволен може и изобщо да не си чистя компютъра защото като си го напомпя ръчно той си стои така по две седмици и повече и нямам проблеми със тъпата система която от най малкото нещо влиза в авариен режим и.... амйката

          Сега доработваме системата най скоро време ще има тема.
          [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

          Коментар


          • #65
            Рейндж П38А - проблем с компресора

            Имам Рейндж Ровър П38А 2.5tds 1996 г. По време на движение ми изписа на дисплея sosp aria defett rallen:55kmh. След около 60 км отказа да работи компресора и целия блок с клапаните. На другия ден го палнах и компресора заработи, но след това пак изключи. Замерих го - здрав е, но не му ходи захранване. Дайте идеи.
            Последно редактирано от Lazar; 06-07-08, 18:18. Причина: правопис

            Коментар


            • #66
              До: Рейндж П38А - проблем с компресора

              Ето ти малко идеи:

              http://forum.offroad-bulgaria.com/ta...F7%E2%E0%ED%E5

              Коментар


              • #67
                До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                Прочетох доста от нещата но не открих нищо пробвах свалане на клемите за да изчистя грешките но нищо не става компресора и блока с клапаните нямат захранване на дисплея ми изписва sosp aria defett някои знае ли какво означава тази грешка размених релето бушоните са здрави а няма захранване







                наздраве

                Коментар


                • #68
                  До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                  Няма да има захранване защото има записана тежка крешка.Писано е много пъти,че не става със рестартирания,клеми и др.Съобщението е дефект на въздушното окачване.Но за повече информация трябва да се диагностицира със фирмен софтуер.Ако и това не си го намерил,значи изобщо не си чел.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #69
                    До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                    при мен имаше същият проблем и се оправи с откачане и на двете клеми за около половин час.
                    За така наречените " фирмени сервизи " въобще не се лъжи. Диагностика в Дарукар е на 19 максимум 20 години и не може да се оправя с компютъра още, а какво остава са колата.
                    Намери си свестен сервиз, в София има достатъчно такива с подходящият софтуер.
                    Само за информация: за същият като твоя проблем в Дарукар ми обявиха 1600 лв., а аз го оправих в друг севиз за 36 лв., да за 36 лв.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                      svetlio111, къде е този сервиз в които си го оправил, защото аз не съм от София. Живея на 70 км от София, в провинцията. Или дай някои друг.
                      Последно редактирано от Lazar; 09-07-08, 20:37. Причина: правопис

                      Коментар


                      • #71
                        До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                        в двора на Балкан кар, на Цар Борис 3, зад датския колеж, сервиза на Ровер

                        Коментар


                        • #72
                          До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                          Е те тоя сервиз е най-чудния.Четири човека дойдоха да си тръскат пепелта от цигарите върху двигателя ми и то в мое присъствие.Всичко това придружено с едни приказки за повреди от 2,3,4 о повече хиляди лева.Недей да пепоръчваш сервизи,които доста са обсъждани,пробвани и всеобщото мнение е,че не стават.А и чистене на грешки в дару е също толкова,така че не мисли че при Леви е толкова евтино.1600 най-вероятно са ти обявили за някоя резеврна част,а не за труд.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #73
                            До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                            Първоначално публикуван от боко Преглед на мнение
                            svetlio111, къде е този сервиз в които си го оправил, защото аз не съм от София. Живея на 70 км от София, в провинцията. Или дай някои друг.
                            Колега,не се занимавай с глупости да търсиш разни "по-евтини"варианти,отиди в МП или Дару да ти закачат колата и да ти изчистят грешките.А за всяка грешка си има причина,при мене като стана така се оказаха нацепени В.възглавници(не спукани а просто напукани).Изчисти си грешките ,виж какво не е наред,поръчай си го от някой интернет магазин и си реши проблема.Така направих аз и за сега нямам проблеми.

                            Тука изкам да попитам колегите,когато карам с по-висока скорост и спра на някой светофар,колата се понамества малко пада предница,вдига задница.Дасе замислям ли за датчици или е нормално това наместване при всяко спиране някъде,даже и да е равно.Някой път само я оставям да работи,а тя тък-тък нагоре,тък-тък надолу.
                            Бъдете здрави

                            Коментар


                            • #74
                              До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                              При по-рязко спиране тежестта отива напред задницата олеква и се вдига,след което следва наместване.Но при теб е обратното,така че направи първо едно клалибриране на окачването(90 лв. в Дару).
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #75
                                До: Рейндж П38А - проблем с компресора

                                Благодаря за отговора,тука си нямаме Дару,но при първа възможност ще прескоча до МП.
                                Бъдете здрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X