Моя скъп РР ме изненада днес малко неприятно по симптомите разбирам че системата ми за въздушно окачване е влязла в авариен режим /светят ми всички лампички за нивото/ и ми пише нещо на италиански че системата ми не е добре, като съм сигурен че компресора ми работи. Въпроса ми е може ли да се ресетне това или трябва да ходя в дару... а съм от севлиево... гадно
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38
Свий
X
-
Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38
[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D -
До: Малко проблемче )
Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнениеМоя скъп РР ме изненада днес малко неприятно по симптомите разбирам че системата ми за въздушно окачване е влязла в авариен режим /светят ми всички лампички за нивото/ и ми пише нещо на италиански че системата ми не е добре, като съм сигурен че компресора ми работи. Въпроса ми е може ли да се ресетне това или трябва да ходя в дару... а съм от севлиево... гадноLZ1PER
-
Мерси Пепи ще го пробвам, а и се сетих и нещо друго забелязах, че сега като паднаха температурите и минава доста време докато успее да вдигне въздух за да дигне джипа до нормално положение.
И след това доста работи и малко почива незнам дали има връзка, да не би компресора ми да си е тръгнал, и този компресор има ли някаде нещо да се смазва да се сменят уплътнения, и изобщо потдръжка някяква. Мерси предварително.
Като си сменях гумите и вдигнаха РР на подемника предна дясна възглавница ми испусна, но това само тогава неразбрах защо иначе го пробвах по 4-5 дена си стои без да спада без да го паля. Нищо не се вижда и по възглавницата ... абе странна работа аз не напразно обявих че много му се кефя на машината, ама тя си живее собствен живот. И трябва да се съберем РР собствениците не само дискарите да се кефят по разни хижи ) нали сме по-големи тАжкари все пак.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 10:35.[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Ама той не трябва да слиза, ако ти е наред системата и десет дни да не го палиш трябва да си там където си го оставил.
Провери за теч на въздух, знаеш ли как? възглавниците наред ли са ти?
Компресора няма никакво обслужване, евентуално едни тампони в/у които седи ако много вибрира се разбиват, но те не влияят на течаLZ1PER
Коментар
-
До: Малко проблемче )
За теч на въздух как да го опеня ли с нещо ? А възглавниците според мен са добре, само предна дясна ме учуди като спадна на подемника и после си е добре /месец вече/ как да ги проверя ?Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 10:35.[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Кажи малко повече, за колко време и с колко слиза, до най-ниско положение ли?
Ако имаш време да го наблюдаваш, ще видиш коя изпуска първо, кляка само от едната страна, като усети това, той изпуска и другите и се стреми да се нивелира, затова сутрин са спаднали всички възглавници.LZ1PER
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Джипа не се вдига на подемник по този начин,
така излизат възглавниците като увиснат гумите, освен ако не са наистина здрави, леко ако са напукани, напрактика може да изкарат много, но при такова вдигане често става белята. Винаги се вдига за мостовете.Последно редактирано от Peppy; 08-12-07, 13:47.LZ1PER
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Ами като стои 3-4 дни слиза от нормален режим на режим магистрала, но спред мен не е фатално, а по-дразнещото е че много бавно се помпи поне 15мин. И ако му дам паркинг режим ужас докато се вдигне поне две цигари изпушвам а като позагрее се вдига много-по бързо за около 10-15сек.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 10:36.[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Не пробвах и с него натиснато но е същото, а сега откачих и акумулатора плюса, пуших една цигарка и закачих но ефект няма. (Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 10:37.[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Мойто Диско е на въздух на задният мост и имах няколко проблема с него. Оказа се, че клапаните правят номера, после и датчиците за нивото. Смениха ми единият датчик, но едната възглавница си седеше долу, а компресора се изключваше. Мъчиха я в Мото Пфое един ден, но нещо препрограмираха. Май наистина ще трябва да се разходиш до сервиз разполагащ с необходимата техника...---------------------
Шофирайте разумно!
[IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Здравейте,
прочетох темата и немога да не споделя. Тръгвам аз 6ч в събота на ски към Банско, всичко върви идеално докато РР малко преди Благоевград не влезе в сервизен режим и не се смукна до най-ниска точка. Изписа EAS Fault, и да карам до 55 км/ч, е прибрах се до София за 4 часа, без окачване е трагедия. Опитах с клемите, не се получи, Мото Пфое или Дару Кар? какво ще препоръчате
БлагодаряNo Pain No Gain...
Прости хора и силен вятър спиране нямат.....Не понасям бившия кмет!!!
RR P38
КТМ 530 ЕXС
Коментар
-
До: Малко проблемче )
Да ти кажа честно не го чувам, но като махам бушона или клемите "цъка"Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 10:37.No Pain No Gain...
Прости хора и силен вятър спиране нямат.....Не понасям бившия кмет!!!
RR P38
КТМ 530 ЕXС
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар