Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Малко проблемче )

    Здравейте от 2 седмици и Аз съм горд собственик на Рейндж Ровър 2,5 тди 1997г. и страшно ме кефи.
    Като четох темета моят РР пада за 1-2 часа до най – ниско положение, гледах възглавниците всичко е добре, само предните имат леко напукване, и всяка сутрин като запаля светват всички лампи (Авариен режим) след работа около 4 мин.
    И след като го огася всичко се оправя.
    Та как да проверя за течове.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-06-10, 17:25.
    Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

    Коментар


    • От: До: Малко проблемче )

      Здравей и честита придобивка !
      За да провериш въздушната система и нейните проводи
      си приготви обикновен пулверизатор със сапунена вода.
      Пръскаш по възглавниците и самите проводи и ще разбереш
      от къде идва изтичането на в системата.
      Успех и качи снимки на "Скитника"
      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • От: До: Малко проблемче )

        По принцип съм от гр. В. Търново, но за момента живея и работя в гр. Белене.

        А колкото до дзвера ето го и него.


        Съобщение от модератор:
        Напишете си го в профила.

        ...ЦЪК
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-06-10, 17:25.
        Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

        Коментар


        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

          Честито и от мен, но както ти е писал адаша, направи си проверката. Най-вероятно са възглавниците - преди да ги сменяш прочети публикациите за това - разликата в цената е осезаема.
          sigpic

          Коментар


          • От: До: Малко проблемче )

            Първоначално публикуван от topala_75 Преглед на мнение
            Здравейте от 2 седмици и Аз съм горд собственик на Рейндж Ровър 2,5 тди 1997г. и страшно ме кефи.
            Като четох темета моят РР пада за 1-2 часа до най – ниско положение, ........ всяка сутрин като запаля светват всички лампи (Авариен режим) след работа около 4 мин.
            И след като го огася всичко се оправя.
            Колега изкаш да кажеш, че като влезе в авариен режим и после сам излиза от него, без намеса на компютър или EAS кикер. Аз до колкото съм запознат грешките от EAS системата не се махат самички. Може и да греша. По-напредналите съфорумци ще ме поправят ако е така. Колкото до проблемите с окачването, потърси и прочети по темата, разисквана е на широко. Може да ти се наложи да смениш буталото на компресора и мембрани и гумички по клапанния блок, за да оправиш бавното помпане.
            Успех
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-06-10, 10:03.
            Land Rover Range Rover 2,5 DT
            Land Rover Discovery 200 TDI
            BMW F650ST - RIP
            "Совите не са това което са"

            Коментар


            • От: До: Малко проблемче )

              Здравейте, колеги! Честито на колегата topala 75 за придобивката и без аварийно каране.За проблема, който имаш по горе колегите са споменали как да провериш вероятността някъде да изпуска въздух..Относно за (Авариен режим) това означава, че ако е така джипа няма да може да се вдигне и има записана грешка-и в компа EAS System.И така, ако е (Авариен режим) грешките..... сам обеден, че не могат сами да се изтрият, а трябва да се направи диагностика.При теб най-вероятно някъде бяга въздух щом за 1-2 часа пада, но това е много малко време.Моя съвет е откривай колкото се може по-бързо повредата, че при това положение компресора ти нагнетява по дълго време и .............от там горят компресорите.
              Последно редактирано от cveti; 08-07-10, 10:57.
              Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
              GSM-0878722322

              Коментар


              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                Това за грешките не е съвсем така, а компресора има термозащита и не гори толкова лесно.....
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                  Евала ... valdivladi.
                  Това не е спор с теб, но я дооточни тогава това за грешките че, не мога да схвана как в компа като се запише грешка ще се задейства -EAS SUSPENSION например, като на диагностика ти даде, че няма връзка с компресор.
                  Итук идва това за което казваш, точно тази термо защита гори, и е на температура 120 градуса.
                  Има заместители на 110градуса, и така нататък и много други такива грешки.
                  Не знам защо не си съгласен.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4436446.jpg
Прегледи:1
Размер:5.0 КБ
ID:5192616
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-07-10, 19:05.
                  Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                  GSM-0878722322

                  Коментар


                  • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                    Колега topala_75, имах същия проблем - като го запаля е 'клекнал", мигат лампите, след това светват всички и стоят светнати, а джипа се помпа през това време и ако го оставя да работи се качва в най-горно положение. Като го угася и запаля след 2-3 минути лампите угасват , джипа се самонивелира и всичко е ОК!. ...Да, ама след това на магистралата преди Ябланица в движение "клекна", изписа вече Slow 55km.h i ....друсането започна до Севлиево и после обратно до София до сервиза на Леви при колегата Mumbler. Оказа се, че датчик на едно от колелата се "ебава" и като слезе най-долу - бъгясва системата. Освен това ми смениха и гумички на клапани, ама от тях май нямаше смисъл, 'щото джипа пак си кляка за 2 дни както преди, ама поне датчика, който също смениха не създава проблеми вече.
                    Та, колега с цялата тази тирада искам да кажа, че вероятно имаш проблем с някой от датчиците на за височина и вероятно според мен е задния(мисля че е само един, но може да говоря и глупости). Не чакай да започнеш да се друсаш, а спешно бягай в някой сервиз (читав) тук има такива.
                    Поздрави и безаварийни с джоганчето и не му вярвай много за оф-роуд - няма никакви блокажи, но иначе драска по чукарите.
                    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                    Коментар


                    • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                      Първоначално публикуван от bebo2973 Преглед на мнение
                      Евала ... valdivladi.
                      Това не е спор с теб, но я дооточни тогава това за грешките че, не мога да схвана как в компа като се запише грешка ще се задейства -EAS SUSPENSION например, като на диагностика ти даде, че няма връзка с компресор.
                      Итук идва това за което казваш, точно тази термо защита гори, и е на температура 120 градуса.
                      Има заместители на 110градуса, и така нататък и много други такива грешки.
                      Не знам защо не си съгласен.
                      [ATTACH=CONFIG]227165[/ATTACH]
                      Колега,
                      не желая да споря, но веднъж казваш горят компресорите,
                      после казваш, ама то всъщност термозащитата им гори....,
                      а това за грешките и колегата sempetrovi го е описал,
                      не е задължително да има записана грешка в компютъра
                      за да ти изпише "EAS FAULT".
                      Веднага ти давам пример:
                      тази зима, ми се наложи в 1 часа през ноща да излизам
                      с колата да дърпам закъсал приятел, температурата бе около -10; -15 градуса,
                      давам на контакт и ми изписка за грешка в окачването,
                      колата не бе клекнала най-долу, но четирите лампи светнаха.
                      Разкачих акумулатора, пуших една цигара, закачих го,
                      покикерчих се малко по колата(все пак съм си 100кг човек)
                      за да има реакция в самонивелирането и след подаване на контакт
                      всичко бе наред.
                      По начало не е правилно като процедура, но в моя случей помогна.
                      Според твойте думи обаче, това е невъзможно да се случи, защото
                      компютъра помнел грешката и нямало да има връзка с компресора.
                      Как е станало тогава ?
                      Поздрави
                      "Bis dat qui cito dat"

                      Коментар


                      • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                        За valdivladi . Много се извинявам, искал съм да кажа горят термозащитите на компресорите, а съм се обобщил така, като цяло.Сори....
                        Относно до "EAS FAULT" означава ВИНА в тази система EAS и така, като се появи това съобщение значи компа казва за това. Е, не идва ли реч, че има записана някаква грешка.
                        На колегата sempetrovi до колкото виждам е брал ядове Slow 55km след като е изписало "EAS FAULT" и се е оказало датчик.СЛАГАМ ЕДИН ДОКУМЕНТ за EAS MESSAGES, ако е полезен на 111 стр.
                        Относно това с откачането на акумулатора при теб се радвам , че не си имал проблеми. Нали знаеш всичко е възможно на този свят това дето ме питаш за компресора ще се опитам да го споделя, така, че да ме разбереш.
                        Споменавам за компресора, че нямал връзка. Това го дава диагностичния уред - ето тук става въпрос за терморелето, което е на един от захранващите кабели на помпата, по-точно на оранжевия.
                        Там той прави байпас с черен цвят. Почти винаги са такива цветовете на кабелите. Ето това е грешката в компа.
                        Със смяна на това термото всичко е ок. При изчистване на грешката пак работи. Патил съм много и за това съм си го купил този уред, защото преди години бях редовен клиент в един голям сервиз и само кинти, кинти за диагностика и един път викат компресора е сдал багажа и аз се усъмних.
                        Е това е случая, иначе май щях да се бръкна дълбоко за нищо ако ме разбра.
                        Така имам едно питане. Като казваш, че откачаш акумулатора не ти ли иска KEY кода на алармата да се вкара, че при мен повече от 5 мин. ако няма акумулатор все го иска.
                        Поздрави и от мен.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-07-10, 17:25.
                        Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                        GSM-0878722322

                        Коментар


                        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                          Това е от настройките на ВеСМ-а.
                          Трябва ти ROVACOM Light за ги промениш.
                          "Bis dat qui cito dat"

                          Коментар


                          • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                            Много съм ти благодарен, valdivladi.
                            Някаде срещах колега от форума го има ама....
                            Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                            GSM-0878722322

                            Коментар


                            • Здравейте,
                              Ето как се справих с проблема то може да се напише роман ама ще бъда по кратък
                              Първо го закарах на един сервиз ГРЕДА и то ГОЛЯМА само ми взеха паричките и нищо.
                              След това на друг там ми казаха че е от датчика на предно дясно колело и компа е натрупал грешки закачиха го на стенд и 300 лв. на зад, но засега работи
                              Какво мисля да направя купувам един Air Suspension Diagnostic Cable - Range Rover P38 EAS от ebay.co.uk и редовно ще му мачкам самочувствието
                              А, забравих
                              Купих и пружини от Дисо за да махна въздуха, много читави, та ако някой търси един майстор ми каза, че няма проблеми за да се сложат.
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-07-10, 16:10.
                              Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

                              Коментар


                              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                                Съжалявам колега, topala_75 за джобчето.Май са множко тез парички. Каква е била тази диагностика се учудвам - с датчика или…. ! По-горе съм споменал за записването на грешките в компа, но няма значение.Радвам се ,че сега си вирнат.Не знам защо си избързал с тез пружини?.Но здраве да има.
                                Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                                GSM-0878722322

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X