Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

    Хубаво е тези филтри на компресора да се сменят.Тъй като виското на мотора е мощно,вдига прах и в моторния отсек става запрашено,а оттам и този филтър.
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

      Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
      Виждам нещо писано за дневни светлини в горния десен ъгъл, ако не се лъжа това би било интересно за всички колеги за идващия сезон, бях си обещал да питам в МП но все забравям. Поздрави на всички.
      Вече е тествано, колегата mumbler ми включи дневните светлини

      По спомени в МП и Дару няма да могат да ви ги включат, т.к. на техния хардуер всички опции са направени като готови темплейти за дадена държава. Т.е. там могат да изберат държава и според предварително заложеното в софтуера се правят настройки за всичко - аларма, светлини, one-touch на прозорците и т.н.

      Поздрави

      Коментар


      • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
        Вече е тествано, колегата mumbler ми включи дневните светлини
        Ники как да разбера дали при мен тази опция е активна или трябва да се активира.Благодаря предварително за отговора.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-11-09, 09:30.
        Големите мъже си играят с големи играчки

        Коментар


        • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

          Първоначално публикуван от pepo 75 Преглед на мнение
          Ники как да разбера дали при мен тази опция е активна или трябва да се активира.Благодаря предварително за отговора.
          Хи-хи, ако като запалиш двигателя не се палят светлините - значи не ти е активна

          Сега сериозно - опцията си е вградена на всички РР (моя беше от първите - 1995 г.), но фирмения софтуер ползван в Дару и предполагам в МП не позволява включването само на тази опция. В тези софтуери има настройка за държава и според предварително зададените опции за държавате се включват едни или други "екстри".

          За разлика от тях от Rovacom са си поиграли да видят кой бит от записваното в паметта на компютъра за какво точно служи и са излезли със следния екран (благодарения на mumbler):



          Както виждаш тук отделните "екстри" могат да се настройват независимо от държавата.

          Та просто помолих Mumbler да ми включи дневните (най-горе в дясно на картинката) и той го направи.

          Поздрави

          Коментар


          • До: Моля за съвет относно въздушното окачване РР п38

            Извинявам се ,че ще питам за друг проблем в тази тема,но смятам,че няма нужда да се публикуватизлишо нови теми.Така снощи без да искам включих климатика и го изключих веднага,след 15-20 минути забелязах,че на дисплея на климатика се е появила книшка с удивителен знак.
            Днес вече разбрах какво е станало,лявата секция духа топло,а дясната външен въздух.
            СлеД доста четене се ориентирам,че става въпрос за моторчетата (можеби само едно) на парното.Та въпросът ми към знаещите е къде точно се намират въпросните моторчета, за да не разглобяваме цялото табло. Предварително благодаря на колегите които ще подскажат.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-11-09, 07:04.
            Големите мъже си играят с големи играчки

            Коментар


            • До: Моля за съвет относно въздушното окачване РР п38

              Ами няма начин, всичко се разглобява, аз също имах този проблем и го ремонтирах на 550км от вкъщи, на една улица. Но ръчках ръчках по едното моторче и се оправи от самосебе си, почистих го вътре и не можах да разбера защо така се шашардисва и неще да се завърти на топлото!!! Почисти си и мини моторчето, което смуче въздух за да отчете градусите(зад една решетчица точно под часовника) Чувал съм че и от него излиза книжчицата. Като цяло е много шибано и наистина много се разглабя!!! Да чукна на дърво? и до ден днешен вече 1 година не ми се е прецаквало нито веднъж!!!

              Коментар


              • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

                Сега като казваш, че по фирмените сервизи не могат да пипат отделни опции то тогава е ясно и от къде са дошли проблемите на колега ALTIDEAD, явно у МП са му излели един такъв BIN дето е на Английски с всичките му настройки (кой знае от каде са го прочели). Явно си трябва да иде при MUMBLER за лекуване
                Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                Коментар


                • До: Проблем с въздушното окачване на РР П38А

                  Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                  Сега като казваш, че по фирмените сервизи не могат да пипат отделни опции то тогава е ясно и от къде са дошли проблемите на колега ALTIDEAD, явно у МП са му излели един такъв BIN дето е на Английски с всичките му настройки (кой знае от каде са го прочели). Явно си трябва да иде при MUMBLER за лекуване
                  Както се казва "Елате повече" Само да се излекувам че не мога да намеря лекар с подходящ тестер

                  Коментар


                  • До: Въздушно окачване в авариен режим - РР П38А

                    Първоначално публикуван от huntergencho Преглед на мнение
                    Момчетата от Мото Пфое Габрово , ми дадоха координати за сервизите си в Плевен и Ст.Загора където били специализирани за Ленд Ровър, та мисля да пробвам там, че е по близо. лошото е че отпред е паднал на тампоните а отзад си е на нормална позиция. Как ще го закарам... и там ще видя зора .
                    Колега сподели как е минал ремонта и цени по него - че днес ми се случи същото с моя РР 98г.,дизел бмв мотор.Първо падна отпред, - изписа на таблото ( SOSP ARIA DIFETT ) и светнаха всички индикатори за нивото на РР, спрях,отворих капака -компресора беше студен...А бях в Банско-трябваше да се прибера в Самоков, в Дупница се исписа на таблото (RALLEN 55 KMH), 5 км.До града вече беше паднал и отзад и до в къщи съм карал с не повече от 10-15км/ч.
                    Ще бъда благодарен на всички които дадат съвет.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 09:08. Причина: Корекция на цитат

                    Коментар


                    • проблем с въздушното окачване

                      Колеги здравейте! От скоро съм собственник на РР 2.5 DSE 98г.
                      Днес ми се случи с моя РР 98г.,дизел бмв мотор.-първо падна отпред, -изписа на таблото ( SOSP ARIA DIFETT )и светнаха всички индикатори за нивото на РР,спрях ,отворих капака -компресора беше студен...,а бях в Банско-трябваше да се прибера в Самоков , в Дупница се исписа на таблото (RALLEN 55 KMH), 5 км.,до града вече беше паднал и отзад и до в къщи съм карал с не повече от 10-15км/ч.Ще бъда благодарен на всички които дадат съвет .
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-10, 09:25.

                      Коментар


                      • До: Въздушно окачване в авариен режим - РР П38А

                        Спокойно колега, ако до сега не ти се е случвало, то сега му е дошло времето. Първо трябва някой да ти го закачи за диагностика и той ще ти каже каква грешка е дало. Това може да стане или в Мото Пфое където сервизират Land Rover или да потърсиш някой колега от форума с такава джобна "джаджа". Причините може да са много, от спукана възглавница, прекъсната връзка по въздухопроводите до проблеми със компресора или клапанния блок. В моя случай благодарение на пълната помощ на колегата dignatov, след закупуване на комплекта O-пръстени (за клапанния блок) и комплекта за сервизиране на компресора, и съответната подмяна и изчистването на грешката проблемите изчезват.
                        Комплекта не е скъп виж в сайтовете за части. Ти ще кажеш дали си имал проблем с по-бавното напомпване на системата и бързото и спадане до тампоните. А и по темата е писано страшно много във форума.
                        Land Rover Range Rover 2,5 DT
                        Land Rover Discovery 200 TDI
                        BMW F650ST - RIP
                        "Совите не са това което са"

                        Коментар


                        • До: Въздушно окачване в авариен режим - РР П38А

                          Първоначално публикуван от huntergencho Преглед на мнение
                          Спокойно колега, ако до сега не ти се е случвало, то сега му е дошло времето. Първо трябва някой да ти го закачи за диагностика и той ще ти каже каква грешка е дало. Това може да стане или в Мото Пфое където сервизират Land Rover или да потърсиш някой колега от форума с такава джобна "джаджа". Причините може да са много, от спукана възглавница, прекъсната връзка по въздухопроводите до проблеми със компресора или клапанния блок. В моя случай благодарение на пълната помощ на колегата dignatov, след закупуване на комплекта O-пръстени (за клапанния блок) и комплекта за сервизиране на компресора, и съответната подмяна и изчистването на грешката проблемите изчезват.
                          Комплекта не е скъп виж в сайтовете за части. Ти ще кажеш дали си имал проблем с по-бавното напомпване на системата и бързото и спадане до тампоните. А и по темата е писано страшно много във форума.
                          Благодаря за отзива за помощ! Изчетох не малко по темата - твоя случай ми се стори най близък до моя.Може да бъде дълго писане , но за да бъде ясно ще започна отначало. РР 2.5 дизел 97г.,БМВ мотор., го купих от Варна месец назад( беше с рег.№В7333.).може някой да го познае,та стоеше доста надървен почти през цялото време,падал е единствено два пъти, 1-ия когато поставях допълнителна аларма докато работеха момчетата, за 4-часа почти до тампони, но като го запалих бързо се вдигна 2-3мин.,2-ия път до като беше на паркинг - тук мисли по дълго време 5-10мин., и беше леко килнат на една страна,от самото начало компресорчето вибрираше понякога мн.,силно, смених му тампончетата че старите се бяха скъсали - през цялото това време компресорчето беше винаги топло - горещо.Последните дни ми направи впечатление че се поклаща странно леко за такава кола- като детска количка , по неравности с 70-80км\ч усещане за нестабилност.Онзи ден в Банско след пороя през нощта(навярно сте следили новините) тръгнах към Шилигарника-нагоре,почти бях стигнал когато се изписа SOSP ARIA DIFETT и предницата падна бързо, но не до тампони,след 5 -мин., каране спрях -компресорчето беше студено.На обратния път от Банско, към Дупница - ми изписа RALLEN 55 kmh след още 40км каране падна на тампони. За Мото Пфое и Дару Кар ми е ясно че там ми е спасението, но до там ще ми е много трудно да го закарам , за това, това тъй подробно разказче надявам се да помогне на колегите и да получа компетентни съвети и идеи. За диагностика след като чуя идеите ви - има тук един -двама , ще видя какво могат да направят..А после София...Колеги ще пътувам за чужбина с тази кола 3000км., за това компетентните Ви съвети ще бъдат много ценни за мен. Благодаря на всички предварително. Тел: 0895675032 казвам се Иван...

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          Прочетохте ли това
                          ...ЦЪК

                          Коментар


                          • До: Въздушно окачване в авариен режим - РР П38А

                            Здравейте колеги, изчетох много теми и в други форуми по повод моя проблем с въздушното окачване и намерих интересни неща , на някой ако са му от полза ето:
                            http://www.youtube.com/watch?v=A777JpNp004...feature=related
                            http://club.lr.ru/viewtopic.php?t=7168
                            http://club.lr.ru/viewtopic.php?f=26&t=6991
                            http://forums.lrservice.ru/index.php?showtopic=692

                            Коментар


                            • До: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                              Здравей колега, ако не се справите там със собствени сили и средства, пиши или ми звънни на 088/8674422, Моят съвет е да не тръгваш на път с машина в която не си сигурен или нямаш достатъчно пари за пътна помощ че това камионче падне ли на тампони е грозна гледка. Поръчай си от интернет ремонтен комплект за всички клапани и компресор и задължително нови възглавници ако не са сменяни поне последните 2-5 години (личи си ако са нацепени значи не са сменяни). Покрай тях може и амортисьори да си поръчаш и накладки излизат доста на сметка.Смяната на самите възглавници и опръстени не е голяма фиософия но си е играчка и трябва да се спазва това дето е писано в Сервиз Инструкцията за да нямаш други ядове. А и ако не успееш да го вдигнеш с ази програмка обади се аз мога да ти помогна с EAS кикер.
                              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                              Коментар


                              • До: Въздушно окачване в авариен режим - РР П38А

                                Смяна на компресор и слава богу вече съм в движение!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X