Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

    Здравейте днес с едно приятелче назнайващо английския език се хванах ме и разучихме софта и няма проблем.
    Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

    Коментар


    • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

      На мен EASunlocka не ми работи добре. Добре, че проблема се оправи. Как синхронизираш програмата с ЕАС-а?
      Ако ти пада задницата най-вероятно е възглавница - виж, коя от страните е по-ниска - там е проблемът. Другата пада под тежестта на колата. Аз имах същия проблем, сега се стопли и изчезна.
      Ако играе надолу-нагоре с 1 см е от калибровката на височинните датчици - колкото по-прецизно са калибровани толкова по-малко работи компресора. 2-ри вариант е повреден датчик - не знам как се открива повреда, но доколкото знам - това е потенциометър. Той регулира тока - подават му се 5 волта, а на изхода се вадят от 0,5 до 4,5. С един мултицет можеш да намериш проблем ако ти се занимава
      http://www.landywiki.co.uk/index.php...38A_Suspension

      Тези неща ги видях от собствен опит - бях се поболял от номерата, които ми въртеше колата и от различниите догадки
      TLC 200 V8
      TLC LJ79
      Toyota Prius2

      Коментар


      • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

        Здравейте колеги,
        Моят джип РР П38, закупен със сменени въздушни възглавници и клапанен блок го карах 1 година без проблеми.И изведнъж започна да дава решка- отворена предна дясна врата. След два дни се вдигна в движение до горно положение светна EAS fault и 55км ограничение и светнаха всички лампи за положението му и така няколко дни. След това слезе сам на тампони и край. Последва "намеса" на Мотопфое Варна и той се вдигна като не съм го свалял от основното му положение, но след една седмица отново същия проблем. Какво става и какво да пнаправя?

        Коментар


        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

          На мен преди 2 седмици ми се случи същото до кемпински - с отворената врата. Изключих акумулатора за 10 минути и след това проблема го нямаше.
          Ако когато караш се вдигне сам нагоре и не иска да падне - може би е изходния клапан /шумозаглушителя/. задържа и не гаси компресора дори при изключен двигател. Махни реленцето при бушоните отпред за да се освободи налягането и отвий клапана за да видиш дали е от него.
          TLC 200 V8
          TLC LJ79
          Toyota Prius2

          Коментар


          • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

            Да но в момента нямам никакво управление на окачването.Компресора го пускам принудително и си работи но но не подкачва въздух. Светят и четирите лампи и освен това EAS fault, ABS fault, odometer eror. Капака на багажника е заключен и предна дясна врата е заключена. Страшна работа. И то след Мотопфое.

            Коментар


            • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

              Има редки специалисти по темата и във форумите и по сервизите. Разбрах едно до сега - всеки работи на принципа проба-грешка-успех.
              Проблема ще ти се реши едва след като направиш профилактика на цялото окачване. Парче по парче не става.
              TLC 200 V8
              TLC LJ79
              Toyota Prius2

              Коментар


              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                Колеги, в последните постове !!!!!!!!! Специално за kalibbg има специалисти ,колеги които чаткат...(разбират) и трябва да ги уважаваме.Тез толкова потайни джипари се ремонтират с желание и чувства...огромна практика..САМО ЕДНО не разбрах... „можеби е изходния клапан /шумозаглушителя/... задържа и не гаси компресора дори при изключен двигател”.Какво е това и каква е твоята мисъл..Когато компресора нагнетява въздух до определено налягане той трябва да изключи.Ето минимални стойности Натиснете снимката за да я уголемите

Име:минимално.jpg
Прегледи:1
Размер:95.6 КБ
ID:5262711 и нормални стойности Натиснете снимката за да я уголемите

Име:нормално (2).jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5262712на налягането.Когато компресора работи по продължително има пропуск на налягането или в системата. Във форума има толкова писано , че всеки, ако се поинтересува ще разбере....
                И като казваш на колегата за релето да бе споменал,или дал нещо такова ..Натиснете снимката за да я уголемите

Име:реле на EAS .jpg
Прегледи:1
Размер:98.0 КБ
ID:5262713
                На колегата topala_75 качвам един фаил,който мисля ,че ще му е полезен за неговия софтуер.кодове...eas readings.zip
                Някой ако се нуждае от инфо...ще помогна с това което разполагам.
                Последно редактирано от Асен Савов-bebo2973; 23-03-11, 21:09. Причина: корекция
                Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                GSM-0878722322

                Коментар


                • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                  Благодаря на колегата Асен Савов-bebo2973 за инфото.
                  Вече нямам проблеми със софтуера даваше ми грешка в предния десен датчик = FR signal incorrect = смених го, калибрирах системата и всичко си дойде на мястото. Но от както съм го сменил се получава следния проблем в движение джипа преминава в най – високо положение и започва да мига на high положение това го прави само на позиция standard същевременно софтуера нищо не показва няма грешки.
                  Увисването на задницата се оказа проблем в клапаният блок изтичане на въздух от клапана на задна лява възглавница. Отворих го почистих местата на клапаните притегнах ги и смених о – пръстена на мембраната и сега няма проблеми както го оставя така си стои до сутринта. Не се оказа кой знай каква философия да се отвори клапания блок ,а и спестява някой лев, ако човек има малки познания по пневматика и хидравлика и основно да преодолее страха от това да не оцапа работата нещата стават.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-03-11, 20:47. Причина: Шрифт
                  Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

                  Коментар


                  • Купих Рейнж 96та но седи долу и не иска да се вдига?

                    Здравейте колеги, купих Рейндж Роувър 2.5TD, но седи ниско долу и не иска да се вдига на горе, как ще ми препоръчате да процедирам за да установиме и премахнеме проблема? От София съм.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-03-11, 20:41.

                    Коментар


                    • От: Купих Рейнж 96та но седи долу и не иска да се вдига?

                      Здравей колега,
                      имаш няколко варианта за отстраняването на проблема, в зависимост от търсеното ниво изживявания :
                      1. Отиваш в Мото-Пфое(много пари)
                      2. Отиваш в Дарукар(доста пари)
                      3. Отиваш при Леви(като в Дару, но не съвсем -> плаващи цени ....)
                      4. Отиваш при Купър -Хабиб(като при Леви, но със склонност към още по-плаващи цени, най-вече нагоре)
                      5. Влизаш в темата "Общи приказки" и там виждаш темата "Искам да похваля колегата dignatov".
                      Ако не се ориентираш по описанията на колегата sempetrovi къде е сервиза,
                      можеш да го намериш на телефон 0888 674 422 Митко
                      Поздрави и успех
                      "Bis dat qui cito dat"

                      Коментар


                      • От: Купих Рейнж 96та но седи долу и не иска да се вдига?

                        Мерси много колега.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-03-11, 20:41.

                        Коментар


                        • От: Купих Рейнж 96та но седи долу и не иска да се вдига?

                          crazybravo да ти е чистита придобивката и със здраве да си я караш. Има доста изписано по темата, първо прочети и тогава действай. Ако имаш конкретни въпроси питай, тук има хора с доста опит който ще ти помогнат. Интересно като я купува къде си гледал.

                          Коментар


                          • От: Купих Рейнж 96та но седи долу и не иска да се вдига?

                            Първоначално публикуван от petrini Преглед на мнение
                            crazybravo да ти е чистита придобивката и със здраве да си я караш. Има доста изписано по темата, първо прочети и тогава действай. Ако имаш конкретни въпроси питай, тук има хора с доста опит който ще ти помогнат. Интересно като я купува къде си гледал.
                            Мерси, като я купувах гледах двигател, салон и купе - които са в прекрасно състояние, едни възглавници или компресор не могат да ме спрат, колата скоро ще стане слънце

                            Съобщение от модератор:
                            Моля, напишете си в профила от къде сте.
                            Прочетохте ли това
                            ...ЦЪК
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-03-11, 20:42.

                            Коментар


                            • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                              Вече се радвам, че Td5-цата ми е изцяло на пружини... но преди седмица влезнах във филма съвсем съзнателно - купих страхотен P38a '98ма в Англия... клекнал до тампоните... ама DSE (на BMW tds-а) и прясно тунингован, а цената (50% от пазарната) на фона на общото състояние не позволи да се колебая.
                              Докарах го на ход - за някого чудеса от храброст, за мен нищо работа предвид че съм докарал доста коли без акумулатор, ауспух, стартер, спирачки или дори съединител... вече знам къде пътя е равен и къде "накъдрен"... неравностите пречат, лошата настилка - не...
                              ех... нямаше време да чета форуми преди пътуването - сега разбирам, че EAS-компресора (който не съм забелязал да работи) ноже да се задейства принудително с байпас на клеми 1-и-8 от куплунга към EAS-ECUто, а възглавниците се помпат с байпас на клеми 1-26-10/11/27/28 ... но кой блок е EASa ... под шофьорската седалка (дясната) има един , а под лявата има два като горния определено е за автоматика... еее кое е EAS и кое BeCM???
                              другата "дреболия" е капризното дистанционно за централното , а стартера не се задейства чрез контактния ключ от положение 2 в 3, а чрез байпас на реле RL16... идеи??? Благодаря предварително!!!
                              П.С. още в Англия смених реле RL20 и го пробвах и на мястото на липсващото RL16... тц...

                              Коментар


                              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                                Колега,
                                като гледам какви неща пишеш за машината и тези 50% са й били много.....
                                Ако нямаш диагностиката(ROVACOM Light), няма как да разбереш какъв и къде е проблема.
                                Личен съвет - по-добре се обади на колегата dignatov
                                Иначе EAS-а го търси под лявата седалка под дясната е BeCM-а.
                                Поздрави
                                "Bis dat qui cito dat"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X