Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: RR P38

    За да "клекне" само отзад: заминала възглавница, спукан въздуховод, уплътнение в клапанният блок(по-малко вероятно)
    Най-вероятно сработва термозащитата на компресора и за това се държи по този начин.
    Щом казваш, че през час се пуска за малко, значи го тестваш в продължителен период - тогава до като работи,
    хващай пулверизатора със сапунената вода и почвай наред - то ще си покаже.
    Ако обаче никъде не се разпени - лошо, сигурно е заминал самият компресор,
    а това положение на колата се е получило от наличния в системата въздух и сработване в последствие на системата за нивелация.
    За сега това ми идва като идея на първо четене.
    Поздрави и успех
    "Bis dat qui cito dat"

    Коментар


    • От: RR P38

      Първоначално публикуван от RBBNYS Преглед на мнение
      Здравейте,

      Имам нужда от малко информация относно следия проблем :

      Копресора на въздушното окачване спря работа и джипа сега е "долу".
      Вчера в движение реших да го вдигна от нормален на offroad режим тъй като възнамерявах да превзема един тророар в центъра.
      След около 50м. осетих че отзад е паднал започна здраво да тресе и клатушка.Паркирах и след няколко часа беше долу.
      Компресора на включва или по-точно включва за около 5 секунди през час.Нямам сигнали от компютъра, не дава грешки.

      Имал ли е някй такъв проблем ? Ако може някой да даде основни насоки къде да пипна.
      Джипа вече е ОК.Оказа се термозащитата на копресора, бил изключил компа или нещо такова.За 80лв вече е нивелиран и си работи окачването чудесно.

      Коментар


      • От: RR P38

        Има ли вариант от студеното време гумичките да се свиват и да изпускат или датчиците за нивелация да протестират,при изгасяне започва да се самонивелира постепенно и понякога пада почти в най долна позиция?
        Възглавниците са на около година,още есента напръсках всичко къде имаше уплътнения в клапанния блок и доколкото успях по маркучите влизащи във възглавниците,мехури нямаше.Компресора надува за някакви секунди целия джип,когато се стартира.Проблема е само когато се изгаси и след няколко секунди започва да пада.Тази сутрин дори като беше паднал преди да го паля или каквото и да било,само отворих задната врата и я затворих и той пак почна да си цъка и да се смъква.

        Коментар


        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

          Със сигурност си за гумички в блок-а!
          "Bis dat qui cito dat"

          Коментар


          • От: RR P38

            Първоначално публикуван от Тони1 Преглед на мнение
            Има ли вариант от студеното време гумичките да се свиват и да изпускат или датчиците за нивелация да протестират,при изгасяне започва да се самонивелира постепенно и понякога пада почти в най долна позиция?
            Възглавниците са на около година,още есента напръсках всичко къде имаше уплътнения в клапанния блок и доколкото успях по маркучите влизащи във възглавниците,мехури нямаше.Компресора надува за някакви секунди целия джип,когато се стартира.Проблема е само когато се изгаси и след няколко секунди започва да пада.Тази сутрин дори като беше паднал преди да го паля или каквото и да било,само отворих задната врата и я затворих и той пак почна да си цъка и да се смъква.
            Едва ли е от гумички проблема.При всички ситуации е хубаво да чуеш откъде излиза въздуха.Щом си пенил всичко,може изобщо да не е пневматичен проблем,ами електронен.Ако хванеш закономерност,сподели я и ще те насоча.Има доста писано по въпроса за електрониката тук и по островните форуми.Лично съм писал софтуер за ЕAS на P38 и затова твърдя ,че не може да се отговори еднозначно на въпроса ти при така изложените данни.
            Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
            Disco 1 бекъп
            Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

            Коментар


            • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

              Точно на клапанния блок пръсках сериозно и нямаше никакви мехури...Не знам има ли закономерност ,единственото което забелязах е че колкото по студено става толкова повече се смъква джипа с контролираното кликане ако мога да го нарека и повечето пъти това е ,когато съм на неравен терен било то и едната гума да е качена на лек бордюр.Това винаги при изгасен двигател,щеше да ми направи впечатление ако компресора работи постоянно в следствие на износена/пробита възглавница.
              И предния ми L322 правеше така,когато го спирах на големи наклони и го изгася си се нагаждаше/нивелираше спрямо терена -също с такова контролирано кликане като на сегашният P38,но не и при най малката неравност да пада...за това се замислих дали някой датчик случайно или евентуално гумичките да си изпускат ако не държат в студеното...

              Коментар


              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                Ако знаеш английски пробвай тези неща http://www.rangerovers.net/forum/7-r...ting-tips.html
                В общи линии ако нямаш теч то проблема е в някой сензор и/или в раз калибрирано въздушно окачване. Пробата е като го напомпаш махаш конектора на компютъра, който управлява въздушното (намира се под лявата седалка) и го оставяш така за през нощта , ако на сутринта е паднал до долу отново значи имаш теч някъде. Ако идваш към Русе ми пиши едно лично , да му направим една диагностика ако искаш, да видим какви грешки са се събрали.(пари не вземам).
                Моя и той ми прави така , но сега го заключих с диагностиката на HIGH и ще го видя дали е паднал сутринта, ако е ще трябва да търся утечка , ако не е ще трябва да го калибрирам като хората, защото ми даваше грешка в единия сензор , че е извън обхват , но след като ги размених , спря да ми дава тази грешка , но имам съмнения , че трябва да го калибрирам наново ама да се стопли малко.
                Последно редактирано от liomojo; 10-01-13, 22:37.

                Коментар


                • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                  Е за съжаление при мен дясната предна част тази сутрин беше на тампона. Трябва да търся сега теч по тази линия.

                  Коментар


                  • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                    Това е добър съвет/тест с буксата на EAS,при първа възможност ще опитам и ще споделя.

                    Коментар


                    • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                      Букста не е удобно/препоръчително да я махате (все пак не е направена за ежедневно махане/слагане) - махнете релето - така постигате същото.
                      Релето пак се намира под седалката на шафера.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                        Мерси за допълнението.Между другото вчера беше по топло,нямаше кой знае колко бабуни и сняг под джипа,като го изгасих кликна само 1-2 пъти и падна мъничко.Тази сутрин като го запалих беше останал както последно.Което ме навежда на мисълта че проблема е в неравностите в комбинация със студа...

                        Коментар


                        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                          Нещо не разбирам какво общо могат да имат неравности...
                          Датчиците отчитат... да го наречем - разстоянието между рамата и моста.
                          Ако спреш на 40% наклон - просто ще го изравни да е на (примерно) 10 сантима на всяка гума и жипа ще е пак с 40% наклон.

                          Апропо - погледнете какви са ви вкараните настройки на височините, че на моята бяха различни всичките.
                          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                          Коментар


                          • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                            Ако ще отваряш кората на седалката заради релето,може да ми снимаш етикета на ЕКУ-то.Има разлики във версиите и съответно логиката им е различна.Автомобила няма жироскоп,за да нивелира рамата и ЕКУ-то не знае как си паркирал.
                            Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                            Disco 1 бекъп
                            Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                            Коментар


                            • Релето може да се махне само като се дръпне седалката най-назад. Вижда се добре и няма нужда да махаш корите.

                              Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                              Нещо не разбирам какво общо могат да имат неравности...
                              Датчиците отчитат... да го наречем - разстоянието между рамата и моста.
                              Ако спреш на 40% наклон - просто ще го изравни да е на (примерно) 10 сантима на всяка гума и жипа ще е пак с 40% наклон.

                              Апропо - погледнете какви са ви вкараните настройки на височините, че на моята бяха различни всичките.
                              Проблема е в не достатъчно интелигентното ECU.
                              Когато се паркира на не равна повърхност , въпросния компютър ще се опита да снижи всички колела до нивото на най-ниското такова, което бързичко води до това колата да легне на тампоните. За това внимавайте къде паркирате , да няма някакви остри камъни или високи бордюри и да ви опре колата в тях после и да има сериозни последствия. Ако все пак ви се наложи да спрете така , за да не разрешите на компютъра да ви смъкне надолу , просто оставете двигателя да работи или оставете отворена врата или багажник. Ако и това не е възможно може да махнете предпазителя F17.
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-01-13, 12:24.

                              Коментар


                              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                                Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                                Релето може да се махне само като се дръпне седалката най-назад. Вижда се добре и няма нужда да махаш корите.



                                Проблема е в не достатъчно интелигентното ECU.
                                Когато се паркира на не равна повърхност , въпросния компютър ще се опита да снижи всички колела до нивото на най-ниското такова, което бързичко води до това колата да легне на тампоните. За това внимавайте къде паркирате , да няма някакви остри камъни или високи бордюри и да ви опре колата в тях после и да има сериозни последствия. Ако все пак ви се наложи да спрете така , за да не разрешите на компютъра да ви смъкне надолу , просто оставете двигателя да работи или оставете отворена врата или багажник. Ако и това не е възможно може да махнете предпазителя F17.
                                Мдааа - днес реших да го пробвам - спрях го на чомпек и след 5 минути беше долу...
                                Което ме навежда на следната еретична мисъл... Какво ще стане, ако сменя захранването на релето със захранване след контактният ключ?
                                Демек - на релето ще има ток само когато си на контакт => ЕАС ще работи само на контакт
                                Очаквани странични ефекти - може би понякога ще трябва да почакаш, ако нямаш налягане в компресора да поработи.
                                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X