От: RR P38
За да "клекне" само отзад: заминала възглавница, спукан въздуховод, уплътнение в клапанният блок(по-малко вероятно)
Най-вероятно сработва термозащитата на компресора и за това се държи по този начин.
Щом казваш, че през час се пуска за малко, значи го тестваш в продължителен период - тогава до като работи,
хващай пулверизатора със сапунената вода и почвай наред - то ще си покаже.
Ако обаче никъде не се разпени - лошо, сигурно е заминал самият компресор,
а това положение на колата се е получило от наличния в системата въздух и сработване в последствие на системата за нивелация.
За сега това ми идва като идея на първо четене.
Поздрави и успех
За да "клекне" само отзад: заминала възглавница, спукан въздуховод, уплътнение в клапанният блок(по-малко вероятно)
Най-вероятно сработва термозащитата на компресора и за това се държи по този начин.
Щом казваш, че през час се пуска за малко, значи го тестваш в продължителен период - тогава до като работи,
хващай пулверизатора със сапунената вода и почвай наред - то ще си покаже.
Ако обаче никъде не се разпени - лошо, сигурно е заминал самият компресор,
а това положение на колата се е получило от наличния в системата въздух и сработване в последствие на системата за нивелация.
За сега това ми идва като идея на първо четене.
Поздрави и успех

Коментар