Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

    Благодаря! ... да разбирам, че EAS-ECUто е черното (по спомен - пластмасово) под металното Bosch на автоматика? ... дето неговия куплунг се закачва от десната му страна и закопчава от лявата? ... и чрез байпас клемите на този куплунг се управляват компресора и клапанния блок?
    Ако е така засега поне до голяма степен ще локализирам проблема и (може би) ще го видя напомпан, и дори ще си го карам докато (ако) изпуснат възглавниците .а по-натам, разбира се, ще го лекуваме основно.
    Поздрави!

    Коментар


    • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

      Колега Асен, Благодаря - знам, че във форума има доста колеги, които са изстрадали и специално благодаря на колегата dignatov - с него се чувахме доста пъти, докато успея да вдигна колата. От останали колеги съм черпил инфо и оттам съдя, че модела проба-грешка се използва безотказно.
      За съжаление обаче опитът ми от 2-3 сервиза показа че ме гледат като портфейл - досега за 3 минути тест не бяха ми вземали 60 лв и да ми кажат, че не е това, което си мисля. Дай да сменим гумичките.... Като не стане с гумичките - дай възглавниците, ако и не стане с тях - дай датчиците.....Аз повече при тези няма да отида и посмъртно. да ми каже - трябва да се смени всичко и ще се оправи, а не да ме прави на баламурник. Когато отиде човек на лекар и си плати 60 лв за прегледа - най-малкото очаква да му назначат правилно лечение. Добре, че лекарите ни не са като държавата, иначе досега да сме измрели.

      Иначе съм невероятно доволен от Рейнджа. Ако поддържаш добре колата /гуми,масла и горива и др.консумативи /, ще ти е вярна дори и с проблеми във въздуха. Купил съм я за 6500 лв. Изминал съм 25 000 км за годината в която я имам с 10000 лв разходи по нея - горива, масла, верига, ремонт турбо, смяна верига раздатка и т.н. Зимата се катерихме с познати по едни маршрути. На лебедка взех само едно място, но там на лебедка бяха и G-класа с бутонки и Патрул с бутонки.

      Не искам да засягам никой тук, просто от личен опит споделям какво съм забелязал и какво съм преживял, като давам личните си съвети.


      Първоначално публикуван от Асен Савов-bebo2973 Преглед на мнение
      Колеги, в последните постове !!!!!!!!! Специално за kalibbg има специалисти ,колеги които чаткат...(разбират) и трябва да ги уважаваме.Тез толкова потайни джипари се ремонтират с желание и чувства...огромна практика..САМО ЕДНО не разбрах... „можеби е изходния клапан /шумозаглушителя/... задържа и не гаси компресора дори при изключен двигател”.Какво е това и каква е твоята мисъл..Когато компресора нагнетява въздух до определено налягане той трябва да изключи.Ето минимални стойности [ATTACH=CONFIG]313343[/ATTACH] и нормални стойности [ATTACH=CONFIG]313344[/ATTACH]на налягането.Когато компресора работи по продължително има пропуск на налягането или в системата. Във форума има толкова писано , че всеки, ако се поинтересува ще разбере....
      И като казваш на колегата за релето да бе споменал,или дал нещо такова ..[ATTACH=CONFIG]313345[/ATTACH]
      На колегата topala_75 качвам един фаил,който мисля ,че ще му е полезен за неговия софтуер.кодове...[ATTACH]313346[/ATTACH]
      Някой ако се нуждае от инфо...ще помогна с това което разполагам.
      Последно редактирано от kalibbg; 16-05-11, 14:32.
      TLC 200 V8
      TLC LJ79
      Toyota Prius2

      Коментар


      • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

        Най – накрая се разделих от този АНТЕХРИСТ - RANGE ROVER p38 2.5 TDS след хилядите мъки и хилядите проблеми които възникват с този ПИКЛИВ джип не можах да разбера какво е толкова хубаво и за какво му се прехласват много.
        Аз станах механик и чирак на един автомобил постоянно сервизи некомпетентни дори и в развиването на една гайка MOTO PFOHE - Форд, Волво, Ягуар и Ленд Роувър да да ама НЕ дилетанти!!!!!! И други и други за 12000 км.Похарчих 1400 лв. и нищо на среща.
        За бога Българи неси купувайте това.
        Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

        Коментар


        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

          А и за колегата dignatov
          не само той е добър изказвам негативния си вот към него явно доста се е оял. За смяна на чип на BeCA-ма 1000 лв. друг път>>>>>>> ГЕНАТА от Горна Оряховица за 5 пъти по ниска цена свърши същото???????????????
          Последно редактирано от topala_75; 06-06-11, 19:55.
          Двенеща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За първото не съм толкова сигурен

          Коментар


          • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

            А, били споделил за какви пари си взе въпросния П38?
            "Bis dat qui cito dat"

            Коментар


            • Първоначално публикуван от topala_75 Преглед на мнение
              А и за колегата dignatov
              не само той е добър изказвам негативния си вот към него явно доста се е оял. За смяна на чип на BeCA-ма 1000 лв. друг път>>>>>>> ГЕНАТА от Горна Оряховица за 5 пъти по ниска цена свърши същото???????????????
              Понеже съм лично засегнат няма как да не напиша един ред на колегата ТОПОЛА !
              Аз не сменям чипове!
              Смяна на компютър със препрограмиране е не повече от 300 лв а за колко ще си купиш компютър е друга тема! Там цените на компютрите втора ръка могат силно да варират както и при колите втора ръка. В момента пазарната цена на същия може да варира от 700 до 1500! В момента разполагам с работещ за който мога да гарантирам 1 година и няма да го продам за по малко от 800 лв.
              Късмет на всички и много безаварийни километри.

              За малко да забравя отивам да хапна нещо, че какво ще кажат колегите като ме видят един такъв ОЯЛ се...
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-06-11, 16:51.
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                Първоначално публикуван от topala_75 Преглед на мнение
                Най – накрая се разделих от този АНТЕХРИСТ - RANGE ROVER p38 2.5 TDS след хилядите мъки и хилядите проблеми които възникват с този ПИКЛИВ джип не можах да разбера какво е толкова хубаво и за какво му се прехласват много.
                Аз станах механик и чирак на един автомобил постоянно сервизи некомпетентни дори и в развиването на една гайка MOTO PFOHE - Форд, Волво, Ягуар и Ленд Роувър да да ама НЕ дилетанти!!!!!! И други и други за 12000 км.Похарчих 1400 лв. и нищо на среща.
                За бога Българи неси купувайте това.
                Проблема не е в джипа, а в собствениците му. Като се правиш сам на майстор, като побългаряваш, като ходиш в гаража на Гената от Горна Оряховица или на Тошко от Долно Нанагорнище, така ще е. На тоя джип каквото му дадеш, такова ще получиш.
                За бога самоуки, некомпетентни и стиснати българи - не си купувайте Range Rover.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-06-11, 07:55.

                Коментар


                • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                  За колегата горе - сменям Рейнджа само за чисто нов същия модел. Уникална машина е....
                  Километрите ми вече са 30 000... Цената на километър е още по-ниска. Понеже ми върти по-често компресора заради аматьорска калибровка го смених..... Еййй, новия не се чува.... Сега ще ремонтирам стария и ще имам рециклиран компресор с клапанен блок за бекъп... Не ходете в Дару, МотоПфое и Лендровър освен ако не е за справка... За верига на раздатката ми искаха 550 лв. С транспорта от Англия ми дойде на 200 лв... Кожодери
                  TLC 200 V8
                  TLC LJ79
                  Toyota Prius2

                  Коментар


                  • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                    Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                    Понеже съм лично засегнат няма как да не напиша един ред на колегата ТОПОЛА !
                    Аз не сменям чипове!
                    Смяна на компютър със препрограмиране е не повече от 300 лв а за колко ще си купиш компютър е друга тема! Там цените на компютрите втора ръка могат силно да варират както и при колите втора ръка. В момента пазарната цена на същия може да варира от 700 до 1500! В момента разполагам с работещ за който мога да гарантирам 1 година и няма да го продам за по малко от 800 лв.
                    Късмет на всички и много безаварийни километри.

                    За малко да забравя отивам да хапна нещо, че какво ще кажат колегите като ме видят един такъв ОЯЛ се...
                    До Игнатов,
                    проблема е с окачването в Мото Пфое Пловдив вдигат ръце
                    в София има ли сервизи за да решим проблема.
                    А и докато чаках на светофар след това не можах да тръгна на скорост съм и все едно съм на свободна, а изписа трансфер неутрална.



                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте.
                    Прочетохте ли това
                    ...ЦЪК
                    Последно редактирано от hristo34; 29-08-11, 14:10. Причина: ot plovdiv

                    Коментар


                    • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                      Първоначално публикуван от topala_75 Преглед на мнение
                      А и за колегата dignatov
                      не само той е добър изказвам негативния си вот към него явно доста се е оял. За смяна на чип на BeCA-ма 1000 лв. друг път>>>>>>> ГЕНАТА от Горна Оряховица за 5 пъти по ниска цена свърши същото???????????????
                      При това изказване не мога да не изкажа и моето мнение. Колегата dignatov е много точен в преценките си, а цените му са занижени за труда, който полага. topala_75 незаслужено обиждаш колегата. Лично на мен ми е помагал многократно, идвал е на 300 км. за да реши проблем с моя RR, от пътя ме е прибирал, така че неоснователно го обиждаш. Пък ти като си решил да се майсторей върху колата ти ''Бай Пешо от 8 гараж" си е твой проблем.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                        Я кажете , моя рейндж 1997 както му работеше всичко изведнъж въздушното изпусна и легна на тампоните. Палих гасих нищо. Не ми дава никаква грешка все едно всичко е ок , копчетата нагоре на долу никакъв ефект. Какво може да е станало? Компресора го чувам работи.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                          Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                          Я кажете , моя рейндж 1997 както му работеше всичко изведнъж въздушното изпусна и легна на тампоните. Палих гасих нищо. Не ми дава никаква грешка все едно всичко е ок , копчетата нагоре на долу никакъв ефект. Какво може да е станало? Компресора го чувам работи.
                          Няколко неща можеш да направиш.
                          Първо откачи масата на акумулатора, че е най-немръсната работа и изчакай 15-20мин.,
                          после я закачи и виж дали няма да се вдигне.
                          Ако горното не помогне, пълниш пулверизатор със сапунена вода и
                          докато работи колата пръскаш по компресора(след като си му махнал капаците),
                          клапанния блок, въздуховодите, възглавниците и гледаш къде ще направи балончета.
                          Ако и това не помогне и никъде нямаш балончета си за смяна на компресор,
                          защото това, че го чуваш да работи не означава, че може да вдигне
                          налягане в системата, т.е. му е заминал я цилидрова втулка, я бутало.
                          Поздрави и успех
                          "Bis dat qui cito dat"

                          Коментар


                          • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                            Оказа се някакво клапанче което се е счупило и май е направило и поразий по компресора ,че било надрало нещо неразбрах много , но май няма да се наложи да сменям целия компресор. Дано де , че уж беше рециклиран компресора подуми на продавача , но не е бутан така като го гледаха. Явно ще се върви по трудния път.

                            Коментар


                            • От: Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

                              Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                              Я кажете , моя рейндж 1997 както му работеше всичко изведнъж въздушното изпусна и легна на тампоните. Палих гасих нищо. Не ми дава никаква грешка все едно всичко е ок , копчетата нагоре на долу никакъв ефект. Какво може да е станало? Компресора го чувам работи.
                              Здравей, по твоя въпрос може да се мисли много, но без правилна диагностика нищо не правим. Първо провери дали компресора прави налягане в бутилката през изсушителя. Много често се случва да се спука тръбата която отива до бутилката и минава над задния мост, между шасито и купето, причина е прегоряла генерация която нагрява тръбата. Един начин на проверка е като се извади тръбата от горната страна на изсушителя и се вкара въздух под налягане на загасен автомобил да се чуе дали има съскане отзад. Друг начин е да се сложи нанометър но трябват разклонения и приставки. А и за грешката все пак системата има време за което, ако не може да се вдигне то тогава ще индикира проблем на информационния панел. За тази система има писано много и сме обсъждали не еднократно, ако имаш въпроси питай. Поздрави на всички.
                              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                              Коментар


                              • RR P38

                                Здравейте,

                                Имам нужда от малко информация относно следия проблем :

                                Копресора на въздушното окачване спря работа и джипа сега е "долу".
                                Вчера в движение реших да го вдигна от нормален на offroad режим тъй като възнамерявах да превзема един тророар в центъра.
                                След около 50м. осетих че отзад е паднал започна здраво да тресе и клатушка.Паркирах и след няколко часа беше долу.
                                Компресора на включва или по-точно включва за около 5 секунди през час.Нямам сигнали от компютъра, не дава грешки.

                                Имал ли е някй такъв проблем ? Ако може някой да даде основни насоки къде да пипна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X