Кому са нужни тия хидравлични измишльотини на 8 цилиндров мотор, върху който левче стои право, ей-богу, не ми го побира тиквата. На разни мерцедеси има и с управление на твърдостта даже. Разбира се, на съответната цена.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
-
На собственика му призлява като тръгне да ги сменя, щото не са по 2 за левче.
И не че нещо - карам кола със същия двигател, върху който, пак, стои изправено левче докато работи. Много му здраве на собственика, който ще направи разликата. Не говорим за дизел или трицилиндров би-турбо 1.2 200 коня миксер.
-
Качи се и покарай нещо немско конкурент на Черокито ти и ще разбереш за какво говоря. Тя и твоята не излиза много по евтино като правиш 2-3 ремонта на един и същ възел. А накрая пак чакаш части от америка оригинални, които пък се оказват с малък ресурс пак спрямо немските за немските джипки.
-
Нещо немско точно конкурент на черокито (WK1) няма. Touareg, ML, GL, X3/X5 според мен не са. Качвал съм се на всичките без X3 - ми никакви изключителности не забелязах, включително по отношение на вибрации от мотора. Нито ги припознах като автомобил, който по някаква причина да искам.
За сметка на това има точно същото чероки (WK1) с немски двигател и скорости, същите като в немските му "конкуренти", пак без хидравлични тампони на мотора.И не се е минало без да "поевропейчат" някои изпълнения, като например компютъра за скоростите, набутан на "подходящо" място под акумулатора
Не на последно място, нормално скоростите изкарват по 300-400 000км и "рехабилитацията" им след това се състои в подмяна на фрикциони за 80 долара комплекта в САЩ или за около 200лв тук, налични във варненски магазин. Моята каръщина, неопитност и желание сам да човъркам нещо, което до сега не съм, нямат отношение към това - ако някой не си беше оставил ръцете още в САЩ, нищо след първото махане нямаше да се случи. Ако пък купувах нормално автомобил не от майната си ремонт изобщо нямаше да е нужен. За 2800 долара цена там и 13000лв крайна до тук, мрънкане че трябва да се ремонтират скорости за около 2 бона ми се чини леко неуместно.
ПП: И гледам - X5 V8 от 2015-та е с гумени тампони на мотора, ML63AMG от същата година е с хидравлични. Кой е по-прав/крив?
-
-
Първоначално публикуван от Nachev Преглед на мнениеЧукът, аз и една главина … няколко часа по-късно.Много бой яде и диска (малко го тунинговах в пристъп на еуфория) и главината.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Главината може с отвертка. Има си подходящи места за подпъхване. Моите таха ги смених. Но ако имах обратен чук, вероятно и аз щях да процедирам с него - просто е по-лесно.
А дисковете ти са се спекли заради фланците - нормално не се свалят никога, щото няма и за какво. При мен дисковете сами си изпадат, ако го няма O-пръстена, дето ги държи на място. Едно или 2 сваляния на гумите годишно са достатъчни за да не залепнат.Последно редактирано от sparkybg; 10-07-23, 14:17.
-
Запънах заден ляв джам с една отвертка, че спря да се спуска и вдига от бутона, а се свлича самопроизволно.
Какъв е стандартният проблем там?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Аз при поредната смяна на масло на моя джип 3.0Л дизел на 164.000 км му сложих и добавката на Бардаал Full Metal,която много ми хвалеха.Смених и ролката и пистовия ремък-състоянието му беше отлично на стария,но оригиналната ролка се беше вече пораздрънчала.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Здравейте, тези дни привеждам джипа (WJ 2.7) пак в движение след около година престой . Смених бобина и четки на стартер ( главната причина за престоя ) , нов акумулатор , залепих с течен метал долната тръбичка за вода която излиза от купето (имаше малка язвичка и губеше вода от там) , смених О-пръстен на маслената тръбичка за турбото (омасли ми целия блок и картер) , инсталирах нова круша за помпане на гориво , тъй като старата(пак слагана от мен) от студа се беше сцепила и връщаше горивото в резервара , смених маркуча от казанчето за хидравлична течност до помпата (постоянно се разяжда) . Остават някой малки , не проблемни , но дразнещи неща . Например термостат си мисля , държи ми 75 градуса макс . Лесно ли се сменя ? И другия малко по дразнещ проблем на който не намирам решение няколко дни вече и не мога да спя . Губя вода от някъде , но това е пряко свързано с темперетурата на околната среда . Звучи лудо , но се видях в чудо . Пълня и обезвъздушавам всичко , джипа си е ок , престоява на -13 , на другия ден паля и някъде около изпускателните колектори , по-скоро под тях започва да капе вода , като на избила тапа на блока , изтичат 2 литра и в момента в който позагрее джипа теча спира , допълвам , возя се цял ден без ядове и го оставям. Пак на -13 престоява една нощ и същото се повтаря . Днес обаче на -2 го паля и нищо не тече . Мисля си ако е тапа на блока , няма ли да тече и като е загрял , или като съм отворил капачката на разш.съд и тази на радиатора ? Също ми минава през главата че си е тапа на блока все пак , която уплътнява като е по-топло времето или като позагрее двигателя . Някой сеща ли се какво проблемно може да има в тая част на двигателния отсег ? Гледам отдолу и нищо се не вижда . Виждам само как се стича от скоростната кутия , значи теча е някъде над нея . Дали пък не е сцепен блока ? А може ли да е радиаторчето на парното ? Мокета е сух .
Коментар
-
Аз имах теч на това място и се оказа, че има сцепено на гумената част на тръбите на парното. Вижда се чак когато се свалят. Беше точно на завоя зад турбото от страната на купето и на място въобще не се вижда. Това са две успоредни алуминиеви тръби с пресована гумена средна част. Смяната е много пе......а.
При теб може да е друго, но провери все пак.
-
-
Смених гумите-от 245/75/16 минавам на 225/70/16
Ще сменя амортисьорите,старите Rancho сдадоха багажа и ще сложа Bilstein B6 4600
Mахам подложките и свалям джипа в стоков вид,търся по-добро поведение на пътя.
Единствената ми чуденка е дали да оставя фланците 38мм или да ги махна?
Дават ми по-широка стъпка,уж по-добра стабилност,но ме правят по-чест клиент на автомивките,когато вали дъжд пръска извън калниците
До сега не съм забелязал да натоварват повече главините,съответно да има проблеми с лагерите.
Все още имам няколко дни да се почудя....
Последно редактирано от kalinntv; 19-02-25, 09:30.Cherokee WJ 4.0L- NP242
Honda Africa Twin XRV 750
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеАко не е лифтната колата, с фланци се получава опиране на гумата в калника, ето така:
Cherokee WJ 4.0L- NP242
Honda Africa Twin XRV 750
Коментар
-
Финален ъпдейт
4 нови амортисьора Bilstein B6 4600
Сменен лагер на задната главина
Махнах подложките-5см
Махнах по-дълги предни биалетки и сложих стандартна дължина
Оставих фланците 38мм
гуми 225/70
Возията и стабилността на колата станаха коренно различни.
Доволен съмCherokee WJ 4.0L- NP242
Honda Africa Twin XRV 750
- 1 like
Коментар
-
GC.WJ.4.7 :-)
След повече от 2 години шофиране, пърпорене и гръм "само по катализатор",
реших да се върна в лоното на нормалните и възпитани хора и да си сложа резонаторно гърне. Тук, там... малко двоумление и почесване какво да бъде и се позовах на добрия стар Rockauto.
Имаше някакви DYNOMAX универсални... https://www.rockauto.com/en/moreinfo...t=5872&jsn=664
Казах си, по-зле от без гърне няма да е и хайде... Сега свиквам със звука на тишината. :-) Вози малко като шиб@на електричка. Поне първоначалното впечатление беше такова.
... btw, нямам идея защо, но автомобила сякаш има повече мощност и е някак по-отривист и пъргав. Това как се случи???
P.S. Операцията бе извършена при Rami Mufflers 55. Горещо препоръчвам! Страхотно обслужване и внимание. Много готин екип. Предложиха най-търпеливо всякакви варианти.
Имах избор голям! Въпреки това накрая реших да опитам с това бюджетно "нещо". За сега не съжалявам никак.Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар