Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с WJ 4,7
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
  на дупето на throttle body-то на дупето на throttle body-то 
 
 Шегувам се!
 Виж линка, има доста пояснения.
 Аз, като четях ми се видя елементарна операция, ноооо...
 Димата (quadra), когато се зае с нея, бързо разбрах че "тая работа не е като... " "
 
 С две думи, ако имаш наблизо някой, който знае какво прави, по-добре да гледаш отстрани.
 Успех!
 
 P.S. още малко "пояснения" :-) http://www.youtube.com/watch?v=7y6QYueOSssПоследно редактирано от lordoff; 17-03-14, 14:12.Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
 2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Пак имам болежка!
 
 След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека . Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158". . Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
 Що делаем??
 хелп.........хелп.....Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
 Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
 
 Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 "Р 0158".
 Що делаем??
 хелп.........хелп.....[/QUOTE]
 http://wjjeeps.com/faultcodes.htm#DTC
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Може би имаме ламбда сонда за смяна.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеПак имам болежка!
 
 След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека . Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158". . Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
 Що делаем??
 хелп.........хелп.....Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Скоро смених едната. Констатираха коя от четирите е предала богу дух в сервиз на Тойота. Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеМоже би имаме ламбда сонда за смяна.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
 Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
 
 Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Ако не се лъжа, оригиналните са на NGK/NTK или Denso. 50-на долара в Рокауто.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение... Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Вчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
 Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
 
 Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Зависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора, щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!?Последно редактирано от Аndro 160; 25-04-14, 09:17.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Грешката е дала на късо ламбда-сонда 2/2 O2S на дясната картинка. Имай предвид, че "майстори" често бъркат сондите и се опитват да сменЯт или направо смЕнят някоя друга, вместо далата на късо (според кода ти дава на късо). Дава на късо заради локвите и водите напоследък. Но е признак, че си заминаваПървоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеВчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.
 
 В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Обратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеЗависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора (даже не 2, ами 3 - два малки под исп. колектори и един голям след събирането), щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!? Затова изискват повече датчици.
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. Затова изискват повече датчици.
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 В мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеОбратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда. Затова изискват повече датчици. Затова изискват повече датчици.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Aз нямам WJ, ама имам, знаеш KJ и WH, в техните книжки пише, че в Калифорнията еко-изискванията са по-високи, затова има допълнителни катализатори и втори ред сонди (catalytic monitors). Имаше тема в този раздел дали вторият ред сонди играе някаква роля освен сигнална за контрол върху вредните емисии - да не можеш да минеш преглед за изгорели газове ако ти свети чек заради тях, или все пак влияят и на работата на двигателя.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеВ мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с WJ 4,7
 
 Здрасти вторите сонди следят състоянието на катализаторити , и като се получи голяма разлика между сонда 1 и сонда 2 влиза в авариен режим защото се предполага че катализатора е задръстен и не катализира и не пропуска газовете .... Еди Рангелов : 0885 088 444 Еди Рангелов : 0885 088 444
 Няма незаменими има незабравими хора !!!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар