Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с WJ 4,7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с WJ 4,7

    Може да е лагер на хидравлична помпа, паразитна или обтяжна ролка, алтернатор...
    Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

    Коментар


    • От: Проблем с WJ 4,7

      Първоначално публикуван от valkiller Преглед на мнение
      Може да е лагер на хидравлична помпа, паразитна или обтяжна ролка, алтернатор...
      Тези би трябвало да си променят "интензитета на виене" според оборотите или въртенето на волана, а тука се твърди, че:
      Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
      Появи се едно виене, постояно и не се влияе от движението. Съмнявам се, че е някво моторче, което се включва след запалване на машината! Дайте предложения.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • От: Проблем с WJ 4,7

        Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
        не се влияе от движението
        Предполагам движението на автомобила, а не оборотите на двигателя?
        Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

        Коментар


        • От: Проблем с WJ 4,7

          Първоначално публикуван от valkiller Преглед на мнение
          Предполагам движението на автомобила, а не оборотите на двигателя?
          и от оборотите на двигателя. Имам теч от кормилната кутия. Но може и бензинова помпа да е, чува се и на бензин и на газ. Не се чува постоянно. Някога започва със запалването, понякога след определени километри, понякога не се чува.
          Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
          Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

          Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

          Коментар


          • От: Проблем с WJ 4,7

            Както се казва - виенето се "огриза" и спря, но сега имам друг дерт. При палене след по-дълъг престой/12 часа/ започва едно прекъсване и гаснене е то само на бензин докато загрее. Днес реших да направя тест с ключа за грешки и изписа 0161/Oxygen sensor heater element malfunction. O2 sensor voltage greater than 3 volts for 60 to 240 seconds./ и 1682/
            Battery voltage sense input below target charging voltage during engine operation and no significant change in voltage detected during active test of generator output circuit.
            Не съм много на ти с ингилийския и за това ще моля някой да подскаже що се случва и какво е решението.
            Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

            Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

            Коментар


            • От: Проблем с WJ 4,7

              Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
              ...Днес реших да направя тест с ключа за грешки и изписа 0161/Oxygen sensor heater element malfunction. O2 sensor voltage greater than 3 volts for 60 to 240 seconds./ ...
              Не съм много на ти с ингилийския и за това ще моля някой да подскаже що се случва и какво е решението.
              Първо провери бушона за отопление на ламбда сондата. № 16 на картинката

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:power_dist_ctr_02.jpg
Прегледи:3
Размер:245.1 КБ
ID:5693792
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-11-15, 19:35.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Проблем с WJ 4,7

                Имаш ли идея с колко сензора си? 2 или 4 ?

                Коментар


                • От: Проблем с WJ 4,7

                  Да не отварям нова тема - къде се намира това табло с бушоните ?
                  BMW X6

                  Коментар


                  • От: Проблем с WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
                    Да не отварям нова тема - къде се намира това табло с бушоните ?
                    Отпред в коша
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Проблем с WJ 4,7

                      Между акумулатора и калника
                      Никога повече части от "Вест Ауто"!!!
                      Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 2000 year

                      Коментар


                      • От: Проблем с WJ 4,7

                        Първоначално публикуван от oboPoTeH Преглед на мнение
                        Имаш ли идея с колко сензора си? 2 или 4 ?
                        Ако ме питаш колко ламбда сонди имам - 4.
                        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                        Коментар


                        • От: Проблем с WJ 4,7

                          P0161 "bank2 sensor 2" Трябва да е 2-я сензор от изпускатела който излиза от страната на пасажера
                          Както писаха колегите виж бушоните че ще е най-лесно.
                          Най-вероятно ще е изгорял подгрева на сондата и от там се появява тая грешка
                          Трябва да се направят измервания с мултицет да ли има 12V при IG ON на буксата за сондата
                          или да се мерне подгрева на сондата да ли не е предала богу дух.
                          Оглед на инсталацията за прекъснати проводници и те така....

                          Коментар


                          • От: Проблем с WJ 4,7

                            Завидяха ми ей, завидяха ми. Вървяха една неделя подир мен да им го продам, а аз не та не още от първият опит за пазарлък. Преди две седмици ходих на ГТП и "професионалиста" го метна на валяците- двата лоста на "N" и нещо започна да натоварва стенда. Опитах да мина от неутрална на бързи, нещо хърка и не дава-това в покой-угасих двигателя и тогава включих и се махнах. Вчера реших да сменя гумите от едър на ситен грайфер, отивам в гаража, ни ума ни дума. Подадох му ток и запали.Отидох при гумаджиите и докато сменят го закачиха на едно зарядно, но установиха, че има някъде утечка защото консумира около 0,2А. Това как да е, тръгвам и реших да го разтъпча малко. По едно време нещо взе да дрънка на желязо, по точно се чува като чукане желязо в желязо. Не можах от вътре да установя от къде идва, но е доста силно, щом хората се обръщат към колата. Моля за помощ или как да деагностирам. Ако го кача на подемник и го подкарам дали ще се разчука?
                            Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                            Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                            Коментар


                            • От: Проблем с WJ 4,7

                              Ей така от нищото съм виждал да умира задното каре на предния кардан и точно на желязо чука!

                              Коментар


                              • От: Проблем с WJ 4,7

                                Извинявам се, че това съм го писал и в друга тема, но просто зора е голям и колкото повече мнения събера толкова по лесно ще открия моя дефект. Благодаря за разбирането.

                                Здравейте, не знам как да започна, но мисля че най-правилно е да е от самото начало.

                                Отидох на годишен преглед и техника ме качи на валяците, накара ме да сложа автомата на неутрална и лоста на разлатката също на неутрална, джипката е запалена. Пуска насам натам валяците и когато ми каза да изляза от валяците не успях да включа лоста на разлатката, нито напред на бързи, нито назад на бавни. Угасих колата и тогава включих на 4бързи и излязох. Прибрах колата в гаража и след седмица ми се наложи да пътувам. Тръгвам и след 10-12 км. нещо започна да чатка по ходовата част. Спрях огледах, но нищо не се виждаше, не се виждаха течове и видими проблеми. Не усещам никакви промени в поведението на джипката по време на това чаткане. Усещам го като няква пружина която се натяга и рязко отпуска. Преминаването от бързи на бавни е без проблем до момента на започване на чаткането, след като започне чаткането без проблем местя на неутрална и дотам, започва едно яко хъркане и лоста не влиза нито на бързи нито на бавни, трябва да изгася двигателя и тогава да включа.
                                Зимата често минавах през дълбоки реки може ли нещо с маслата да не е ОК?
                                Как да направя тест за работа на ходовата част и по точно на ЛСД-тата и муфите?
                                Тук в Сливен едва ли има някой да им разбира, а колата не е за каране в това състояние чаткането е доста силно, но не можем да разбере от къде чука точно.
                                Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                                Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                                Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X