Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с WJ 4,7
Свий
X
-
От: Проблем с WJ 4,7
на дупето на throttle body-то 
Шегувам се!
Виж линка, има доста пояснения.
Аз, като четях ми се видя елементарна операция, ноооо...
Димата (quadra), когато се зае с нея, бързо разбрах че "тая работа не е като...
"
С две думи, ако имаш наблизо някой, който знае какво прави, по-добре да гледаш отстрани.
Успех!
P.S. още малко "пояснения" :-) http://www.youtube.com/watch?v=7y6QYueOSssПоследно редактирано от lordoff; 17-03-14, 14:12.Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Пак имам болежка!
След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека
. Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
Що делаем??
хелп.........хелп.....Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
"Р 0158".
Що делаем??
хелп.........хелп.....[/QUOTE]
http://wjjeeps.com/faultcodes.htm#DTC
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Може би имаме ламбда сонда за смяна.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеПак имам болежка!
След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека
. Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
Що делаем??
хелп.........хелп.....Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Скоро смених едната. Констатираха коя от четирите е предала богу дух в сервиз на Тойота. Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеМоже би имаме ламбда сонда за смяна.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Ако не се лъжа, оригиналните са на NGK/NTK или Denso. 50-на долара в Рокауто.Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение... Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Вчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Зависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора, щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!?Последно редактирано от Аndro 160; 25-04-14, 09:17.
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Грешката е дала на късо ламбда-сонда 2/2 O2S на дясната картинка. Имай предвид, че "майстори" често бъркат сондите и се опитват да сменЯт или направо смЕнят някоя друга, вместо далата на късо (според кода ти дава на късо). Дава на късо заради локвите и водите напоследък. Но е признак, че си заминаваПървоначално публикуван от Дочев Преглед на мнениеВчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Обратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеЗависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора (даже не 2, ами 3 - два малки под исп. колектори и един голям след събирането), щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!?
Затова изискват повече датчици.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
В мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеОбратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда.
Затова изискват повече датчици.
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Aз нямам WJ, ама имам, знаеш KJ и WH, в техните книжки пише, че в Калифорнията еко-изискванията са по-високи, затова има допълнителни катализатори и втори ред сонди (catalytic monitors). Имаше тема в този раздел дали вторият ред сонди играе някаква роля освен сигнална за контрол върху вредните емисии - да не можеш да минеш преглед за изгорели газове ако ти свети чек заради тях, или все пак влияят и на работата на двигателя.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеВ мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Проблем с WJ 4,7
Здрасти вторите сонди следят състоянието на катализаторити , и като се получи голяма разлика между сонда 1 и сонда 2 влиза в авариен режим защото се предполага че катализатора е задръстен и не катализира и не пропуска газовете ....
Еди Рангелов : 0885 088 444
Няма незаменими има незабравими хора !!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар