Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с WJ 4,7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем с WJ 4,7

    Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
    Нормално при проблеми със стъпковия електромотор. При студен мотор, двигателя е чувствителен при корекции от моторчето за празен ход.
    Свали го, почисти го с WD40 или подобен препарат и го раздвижи.
    Къде се намира тая гад?
    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

    Коментар


    • #47
      От: Проблем с WJ 4,7

      на дупето на throttle body-то

      Шегувам се!
      Виж линка, има доста пояснения.
      Аз, като четях ми се видя елементарна операция, ноооо...
      Димата (quadra), когато се зае с нея, бързо разбрах че "тая работа не е като... "

      С две думи, ако имаш наблизо някой, който знае какво прави, по-добре да гледаш отстрани.
      Успех!

      P.S. още малко "пояснения" :-) http://www.youtube.com/watch?v=7y6QYueOSss
      Последно редактирано от lordoff; 17-03-14, 14:12.
      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
      2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

      Коментар


      • #48
        От: Проблем с WJ 4,7

        Пак имам болежка!

        След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека. Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
        Що делаем??
        хелп.........хелп.....
        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

        Коментар


        • #49
          От: Проблем с WJ 4,7

          "Р 0158".
          Що делаем??
          хелп.........хелп.....[/QUOTE]
          http://wjjeeps.com/faultcodes.htm#DTC

          Коментар


          • #50
            От: Проблем с WJ 4,7

            Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
            Пак имам болежка!

            След почистване на стъпковото моторче нещата се оправиха, но скоро пак започнаха проблемите с оборотите. Сега и на газ се променят оборотите. Снощи ми светна и чека. Проверих за грешка и ми изписа "Р 0158".
            Що делаем??
            хелп.........хелп.....
            Може би имаме ламбда сонда за смяна.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              От: Проблем с WJ 4,7

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Може би имаме ламбда сонда за смяна.
              Скоро смених едната. Констатираха коя от четирите е предала богу дух в сервиз на Тойота. Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.
              Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
              Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

              Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

              Коментар


              • #52
                От: Проблем с WJ 4,7

                Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
                ... Купих сонда на Бош от Косер /универсална/, смених я при приятел, който има софтуер и я пусна на компютърна диагностика. Оказа се че не рароти добре/това ми каза, това споделям/ и ми каза да търся друга - втора употреба.
                Ако не се лъжа, оригиналните са на NGK/NTK или Denso. 50-на долара в Рокауто.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  От: Проблем с WJ 4,7

                  Ако си от софия мога да ти дам мойте за да пробваш и да си сигурен дали е от тях,за да не си складираш само ламбда сонди
                  Моите работят на 100%

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблем с WJ 4,7

                    Вчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.
                    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблем с WJ 4,7

                      Зависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора, щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!?
                      Последно редактирано от Аndro 160; 25-04-14, 09:17.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблем с WJ 4,7

                        Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
                        Вчера чека изгасна. Грешката е Р0158 или некъв датчик, който прави нещо в повече. Идеята ми е къде аджеба се намира тая пущина? Да видя да не се е откачил някой кабел или требва смяна.
                        Грешката е дала на късо ламбда-сонда 2/2 O2S на дясната картинка. Имай предвид, че "майстори" често бъркат сондите и се опитват да сменЯт или направо смЕнят някоя друга, вместо далата на късо (според кода ти дава на късо). Дава на късо заради локвите и водите напоследък. Но е признак, че си заминава

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:oxygen_47.jpg
Прегледи:2
Размер:71.7 КБ
ID:5582700
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблем с WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Зависи с какво устройство си се обзавел! Има две норми по отношение на токсичност - "федерални" и "щат Калифорния". Федералните имат 4 кислородни датчика, щат Калифорния имат 2. Федералните имат два катализатора (даже не 2, ами 3 - два малки под исп. колектори и един голям след събирането), щат Калифорния 1. Ти знаеш ли с какво си се обзавел!?
                          Обратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда. Затова изискват повече датчици.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем с WJ 4,7

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Обратното, Андро. Калифорния нали са гейове, та се грижат повече за околната среда. Затова изискват повече датчици.
                            В мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем с WJ 4,7

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              В мойто сервизно ръководство картинките са точно обратно, явно има грешка при мен, или при теб, но това е без значение, важно е да се уточни каква е системата.
                              Aз нямам WJ, ама имам, знаеш KJ и WH, в техните книжки пише, че в Калифорнията еко-изискванията са по-високи, затова има допълнителни катализатори и втори ред сонди (catalytic monitors). Имаше тема в този раздел дали вторият ред сонди играе някаква роля освен сигнална за контрол върху вредните емисии - да не можеш да минеш преглед за изгорели газове ако ти свети чек заради тях, или все пак влияят и на работата на двигателя.
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем с WJ 4,7

                                Здрасти вторите сонди следят състоянието на катализаторити , и като се получи голяма разлика между сонда 1 и сонда 2 влиза в авариен режим защото се предполага че катализатора е задръстен и не катализира и не пропуска газовете ....
                                Еди Рангелов : 0885 088 444
                                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X